برترینهای کسب و کارعمومی

راهنمای خرید میز مدیریت

بررسی راهنمای جامع خرید میز اداری

ممکن است انتخاب و خرید میز اداری از انتخاب مبلمان های اداری بسیار سخت و دشوار باشد اما باید به این مورد توجه داشته باشید که شناخت و استفاده از موضوعات مختلف باعث می شود شما بهترین انتخاب را داشته باشید و به این مورد نیز توجه داشته باشید که اهمیت بالایی دارد به دلیل این که مدت زمان زیادی را کارمندان پشت این میز ها مشغول به کار هستند، بنا براین شما باید با راهنمای جامع خرید میز اداری به طور کامل آشنایی داشته باشید.

نحوه خرید میز اداری مناسب

شما باید بدانید که هر فضای کاری و اتاقی مهم ترین عضوی که دارد، میز اداری است زیرا این میز ها برای صندلی های و بهترین مکمل بوده است. اما در راهنمای جامع خرید میز اداری باید به مواردی از جمله ویژگی های منحصر به فرد، وضعیت و دانش را مورد بررسی قرار می دهد. اگر شما مسئول هستید، این ویژگی ها به شما کمک بزرگی می کند تا مطابق با سازمان و نیازی که دارید آن را تهیه کنید و اگر شما مناسب ترین میز را خریداری نکنید ممکن است در زمان خیلی کمی آسیب هایی را به بدن کارمندان و افراد وارد کند و باعث نارضایتی آن ها شود. نکته ای که وجود دارد نمی توان میز های اداری را به جای هم استفاده کرد به عنوان مثال شما نمی توانید از میز اداری تحریر به جای میز کامپیوتر اداری استفاده کنید و حتی بالعکس.

مهم ترین ویژگی ها در خرید میز اداری

اگر از میز های اداری به صورت روزانه استفاده می کنید، بنابراین لازم و ضروری است که فضای داشته باشد تا به تواند به طور دائمی تمام تجهیزات اداری و پرونده ها را ذخیره کند. مثلا بسیاری از افراد علاقه دارند که از لپتاپ ها و رایانه های رو میزی استفاده کنند که میز تحریر مناسب برای آن ها باید فضای را داشته باشد که اجزا و کابل های مربوط به آن را در خود جای دهد.

اگر بر روی میز ها و یا حتی پشت آن ها سیم ها و کابل ها سرگردان باشد، جلوه بصری و کارایی خوبی به هیچ وجه ندارد، به همین دلیل تولید کنندگان و طراحان میز های اداری در راهنمای جامع خرید میز اداری تمام تلاش خود را می کنند تا به گونه ای میز های اداری را تولید کنند که برای پنهان کردن اسناد و مدارک فضای کافی داشته باشد. هم چنید شما باید در زمان خرید به این مورد توجه کنید که میز های اداری به گونه ای بزرگ باشد که بهترین فضا را برای شما مهیا کند تا شما در اداره و اتاق خودتان کم ترین بهم ریختگی را داشته باشد.

اما اگر می خواهید که گاهی از آن ها استفاده کنید، خوب مسلما به فضای کمتری احتیاج دارید، پس در راهنمای جامع خرید میز اداری، شما باید متناسب با نیازی که دارید خرید را انجام دهید و اگر شما خریدی داشته باشید که با نیاز شما مطابقت داشته باشد می تواند از نظر مالی صرفه جویی داشته باشد.

بررسی انوع میز اداری

میز های اداری در انواع و شکل های متنوعی در بازار وجود دارد که شما بر اساس نیاز و سلیقه ای که دارید می توانید آن را خریداری کنید.

میز های اداری تک نفره

بسیاری از سازمان ها و اداره با توجه به کار و روندی که دارند، ترجیح می دهند میز های اداری که به صورت گروهی هستند را به جای میز های تک نفره اداری خریداری و استفاده کنند. مزیت میز های اداری که گروهی هستند این است که تعداد زیادی از افراد را در کنار هم قرار می دهد، باعث تقویت کار های گروهی می شود، که شما باید در  راهنمای جامع خرید میز اداری به آن توجه داشته باشید. بازدهی و روند کاری افراد را بالا می برد و باعث می شود افراد به موضوع ها تسلط بیشتری داشته باشند.اما گاهی پیش می آید که افرادی که در یک مجموعه کار می کنند، بر روی میز های گروهی اداری نمی توانند کار کنند، به همین جهت بهتر است از میز های اداری که تک نفره است استفاده کنند،

زیرا این افراد می توانند به صورت مستقل کار خود را پیش ببرند. میز های تک نفره در اندازه ها، رنگ ها و سبک های مختلفی در بازار موجود هستند و باعث می شود افراد در انجام کار ها حریم خصوصی داشته باشند و این امر باعث می شود کاربری بسیاری بالایی داشته باشد. البته باید در نظر داشته باشید که این گونه میز ها نیاز به یک صندلی مدیریتی مناسب نیز دارند.

Management desk buying guide

میز های مدولار اداری

در راهنمای جامع خرید میز اداری که از نوع مدولار است به شما کمک می کند که فضای کاری شما انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. مزیت میز های مدولار این است که با واحد های قفسه بندی و کابینت ها ترکیب می شود و هم چنین به شما این امکان را می دهد که ا توجه به شرایطی که دارید از تجهیزات اداری استفاده کنید. راهنمای خرید میز مدیریتی دارای اهمیت بسیاری است. یکی از برجسته ترین مبلمان اداری یا شرکت محسوب می شود. اتاق مدیریت فضایی است که مدیران با رقبا، مشتریان و همکاران خود دیدار می کنند. باید این فضا دارای جلوه شیک و جذاب باشد. به این ترتیب در اعتباربخشی برند نیز مؤثر است. برای انتخاب یک میز مدیریت استاندارد، باید به یک سری نکات مهم توجه کنید. در ادامه به معرفی این نکات می پردازیم، بنابراین با ما همراه باشید.

چه نوع متریال‌هایی برای میز مدیریت وجود دارد؟

میز های مدیریتی در سبک های مختلف طراحی و ساخته می شوند که از ویژگی میز مدیریتی خوب می باشد. میز مدیریت مدرن و کلاسیک متریال خاص خود را دارند . حالا متریال مصرفی برای یک میز مدیریت مناسب را چگونه انتخاب کنیم ؟ متریال میز های مدیریت متفاوت است ، می تواند از ام دی اف باشد یا از چوب یا شیشه و فلز و یا ترکیبی از این متریال با یکدیگر . انتخاب جنس مواد مصرفی برای میز های مدیریت به فاکتور های خاصی مرتبط است . ابتدا سلیقه شما مهم است و سپس به سبک انتخابی میز مدیریت و نوع دکوراسیون فضا و نور پردازی و نوع کاربری آن باید توجه داشته باشید .

فلز 

معمولاً  و یا میز مدیریت با پایه فلز و قاب مبلمان ساخته شده از فلز را می بینید. اما امروزه از فلز به عنوان ماده اصلی میز کار نیز استفاده می شود. این نوع مبلمان اغلب از ورق استیل ساخته شده‌اند. هنگام خرید یک  باید به ضخامت ورق توجه کافی داشته باشید.

چوب

چوب متداول‌ترین ماده ای است که برای ساخت میز اداری استفاده می شود. مبلمان اداری چوبی و میز مدیریت چوبی را می توان از تخته سه لا یا چوب جامد تولید کرد. تخته سه لا از نظر بصری جذاب و زیبا به نظر می رسد، اما چوب جامد از دوام و استحکام بالاتری برخوردار می باشد. ساخت مبلمان اداری از تخته سه لا آسانتر و سریعتر انجام می شود، اما چوب جامد محکم تر است و می توان آن را به صورت سفارشی تهیه کرد تا میز مدیریت مخصوص شما را ساخت. بسته به قابلیت استفاده و نیاز به ذخیره سازی، می توانید میزهای اداری چوبی را با پایه های متحرک، کشوهای چوبی، قفسه های یک یا دوتایی انتخاب کنید.

پلاستیک

در مقایسه با فلز و چوب، پلاستیک ارزان است. اگر بودجه محدودی دارید میز اداری ساخته شده از پلاستیک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با این حال، مبلمان پلاستیکی دوام زیادی ندارند و ظرف چند سال متلاشی می شوند. اگرچه می توان طرح های عالی مبلمان را با پلاستیک تولید کرد، اما با احساس و ظاهر مبلمان فلزی و چوبی مطابقت ندارد.

لمینت و کامپوزیت

میز اداری ساخته شده از مواد کامپوزیت و لمینت ها در انواع طرح‌ها و سبک‌ها موجود است. اگر برای شما عملکرد در مقایسه با سبک اهمیت بیشتری دارد، یک میز اداری مدیریت کامپوزیت یا ورقه ورقه با چوب انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

متریال و جنس میز های اداری

در راهنمای جامع خرید میز اداری باید به مواد و متریالی که در ساخت آن ها استفاده می شود دقت داشته باشید این مواد . متریال ها شامل روکش های شیشه ای و چوبی، چوب ها، آلومینیوم و آهن باشد که هر کدام از  آن ها مایا و معاب مخصوص به خود را دارد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برای شما نکاتی که در راهنمای جامع خرید میز اداری واجب و ضروری است را به طور کامل بگوییم و شما با دانستن آن ها بهترین میز را برای اداره و سازمانی که در آن کار می کنید خریداری کنید.

سوالات متداول راهنمای جامع خرید میز اداری

  1. مزایای استفاده از چوب در ساخت میز های اداری چیست؟
    چوب ها می توانید انواع سبک ها را داشته باشد، به راحتی می توان آسیب های جزئی که به آن واد شده است را ترمیم کند، دوام و ماندگاری بالایی دارد و شما سالیان سال می توانید اطمینان داشته باشید که به زودی زود خراب نمی شود.
  2. میز های گوشه ای اداری چیست؟
    اگر فضای محدودی دارید بهتر است از این میز ها استفاده کنید و شما می توانید به راحتی آن را به مختلف ترین فضا ها مطابقت دهید و استفاده از آن ها به راحتی امکان پذیر است و به وسیله میز های گوشه ای برای خود مرزبندی را ایجاد کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا