برترینهای کسب و کارعمومی

ساخت کلیپ های حرفه ای برای معرفی محصولات در اینستاگرام

لازم است بدانید که ویژگی برتری که ویدیو ها نسبت به عکس ها دارند این است که اکثرا نیاز به لایک ندارند و بازدید ویدیوها به طور کامل مشخص است. از طرفی دیگر ویدیو ها نسبت به عکس ها از دید مخاطبان جذاب تر و محبوب ترند.باید در جواب این سوال بگوییم که قطعا شما هم اطلاع دارید که روزانه تعداد زیادی ویدیو در سراسر دنیا در شبکه های اجتماعی آپلود می شود. بنابراین مهم است که ویدیویی که شما تهیه می کنید از کیفیت بالا، خلاقیت، زیبایی و موارد دیگر برخوردار باشد، تا بتواند به کمک Buy Instagram views به خوبی دیده شود

بهترین برنامه برای ساخت کلیپ حرفه ای با گوشی

با معرفی بهترین برنامه برای ساخت کلیپ حرفه ای همراه شما هستیم. برای این کار اپلیکیشن های بسیار زیادی وجود دارند که در ادامه 2 برنامه را انتخاب و توضیح داده ایم.

ساخت کلیپ اینستاگرام با برنامه Quik

اولین و بهترین برنامه برای ساخت کلیپ حرفه ای که قرار است معرف نماییم QUIK است. شما به کمک این برنامه میتوانید کلیپ های HD و بسیار باکیفیت بسازید. همچنین آنها را به سادگی در شبکه اجتماعی های مختلف انتشار دهید.

حالا یک جمله برای شروع ویدیو انتخاب نمایید.

همچنین میتوانید از تم های موجود استفاده کنید.

همچنین میتوان آهنگ، تایمر و بقیه موارد را نیز لحاظ نمایید.

ساخت کلیپ استوری اینستاگرام با برنامه Mojo

بهترین برنامه برای ساخت کلیپ حرفه ای از نظر سادگی و کاربردی بودن MOJO میباشد. شما میتوانید به کمک ابزار mojo کلیپ های بسیار جذابی برای استوری های اینستاگرام خود بسازید. برای این کار مراحل زیر را دنبال نمایید.

  • در ابتدا برنامه را نصب و باز نمایید. حال یک قالب آماده را انتخاب کنید.

سپس روی علامت مداد ضربه بزنید

سپس همانطور که در قسمت زیر مشاهده میکنید وارد بخش عکس ها میشوید.

اکنون میتوانید یک آهنگ برای آن قرار دهید.

حال از شما میخواهد یک نام روی ویدیوی خود قرار دهید.

اکنون خواهید دید که تصویر را به همراه آهنگ و متن به شما نمایش میدهد.

نرم افزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام در کامپیوتر

در ادامه چند تا از بهترین نرم افزار های ساخت و ویرایش کلیپ برای اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم.بسیار قدرتمند، برای ادیت بسیار حرفه ای و تدوین کلیپ ها طراحی شده است. این نرم افزار دارای رابط کاربری آسان است. که هر کاربر در هر سطحی که باشد چه مبتدی چه حرفه ای، می تواند به راحتی از آن استفاده کند و ویدیوی خود را به بهترین نحو برای پست شدن در اینستاگرام آماده کند.

اپلیکیشن Lightworks

Power Director

Corel Video Studio

نرم افزار ساخت کلیپ حرفه ای

قبل از اتمام مقاله باید بگوییم که میتوانید را به راحتی از طریق سایت ما انجام دهید.

اگر میخواهید کلیپ های ساده را در کمترین زمان ممکن بسازید از برنامه های گوشی کمک بگیرید. اما اگر میخواهید به صورت کاملا حرفه ای این کار را انجام دهید پیشنهاد ما نرم افزار پریمیر است.پیشنهاد آخر ما نیز برنامه Corel VideoStudio میباشد که بسیار قدرتمند و در عین حال ساده است. هدف ما از معرفی برنامه های زیاد این است که قدرت انتخاب شما را بالا ببریم.

ساخت کلیپ با عکس و آهنگ برای اینستاگرام

بسیاری از کاربران به دنبال ساخت کلیپ با عکس و آهنگ برای اینستاگرام هستند و میخواهند از چندین برنامه استفاده کنند. تمامی برنامه هایی که معرفی شد این کار را انجام میدهند اما برای اینکه قدرت انتخاب شما را بالا ببریم، به چند نرم افزار و اپلیکیشن دیگر نیز اشاره میکنیم.

برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اینستاگرام

قطعا ادیت و ویرایش فیلم در اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است، امروزه دیگر مثل قدیم نیست که شما صرفا یک ویدیو با گوشی ساده تان ضبط کنید و همان را در اینستا قرار دهید و مخاطب جذب کنید، شما باید ابتدا برای ساخت کلیپ های تان استراتژی بچینید و همچنین یکی از رمز های موفقیت بلاگرها و تولید کننده های محتوا، ادیت حرفه ای ویدیو و فیلم است.

ویدیوی محصول چیست؟

ویدیوی محصول، ویدیویی است که ویژگی‌های محصول شما و نحوه عملکرد آن را نشان می‌دهد. این یک تاکتیک عالی برای استفاده در بازاریابی محصول است. شما باید در ویدیوی معرفی محصول تمام حسن ها و فواید آن را به تصویر بکشید، سایز، حجم، رنگ ها، مدل ها و… هر چه نیاز است که مشتری وقتی حضوری می خواهد محصول را بخرد و ذهنش را درگیر می کند شما در ویدیو به او نشان بدهید.

انواع کلیپ های معرفی محصول

1 – تیزر محصول

با دیدن تیزر محصول مشتریان جدید شیفته و مسحور می‌شوند، در حالی که مشتریان وفادار احساس می‌کنند بخشی از این جادو هستند و به خرید نسخه‌های جدید و بهتر محصول ادامه می‌دهند. چند مدل برای تولید کلیپ های تبلیغاتی معرفی محصول وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

              معرفی محصول

              تیزر کلیپ موشن گرافیک و انیمیشنی معرفی محصول

              تیزر کلیپ تلفیقی معرفی محصول

2 – فیلم آگهی.

3 – دموی تبلیغاتی

در ادامه چند برنامه که به کمک آنها بتوانید ویدیو های با کیفیت بسازید را به شما معرفی میکنیم :

ویدیو شو VideoShow؛ ساخت ویدیو کلیپ حرفه ای اینستاگرام

پاور دایرکتور PowerDirector نرم افزار ادیت فیلم برای اینستاگرام

یوکات YouCut؛ برای ساخت ویدیو کلیپ حرفه ای اینستاگرام

کوییک؛ ویرایشگر رایگان فیلم برای عکس، کلیپ و موسیقی Quik

برنامه ساخت ویدیو کلیپ حرفه ای اینستاگرام InShot

موب کراش Mobcrush برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اینستاگرام

دکمه بازگشت به بالا