اجتماعیبرترینهای کسب و کار

5 ترفند قطعی برای فعال کردن موزیک اینستاگرام

برای فعال کردن موزیک اینستاگرام چه باید کرد؟ چرا استیکر موزیک اینستاگرام در بخش استوری برای شما وجود ندارد؟ استیکر موزیک اینستاگرام، یکی از امکاناتی است که در بخش استوری قرار دارد. با استفاده از قابلیت موزیک، کاربران قادر هستند موسیقی مورد علاقه‌ی خود را با بالاترین کیفیت به استوری اضافه کنند.

با فعال کردن موزیک اینستاگرام، شما می‌توانید استوری‌های جذاب تهیه کنید. استیکر موزیک در واقع یک قابلیت جذاب است که با استفاده از آن می‌توانید هنگام آپلود عکس‌ها و ویدئوهای خود در استوری، بر روی آن‌ها موزیک قرار دهید. کیفیت اصلی موزیک در استوری حفظ خواهد شد. شما می‌توانید متن آهنگ را نیز با فونت های جذاب روی عکس و یا ویدئو قرار دهید.

ممکن است، این سوال برای شما مطرح شود که چرا استیکر اینستاگرام برای شما فعال نیست. باید گفت این قابلیت فقط در 7 کشور آمریکا، انگلیس، استرالیا، نیوزیلند، فرانسه، آلمان و سوئد در دسترس است. متاسفانه، این قابلیت بسیار جذاب برای سایر کاربران قابل دسترسی نیست. اما معمولا اغلب کاربران، علاقه وافری به قابلیت موزیک اینستاگرام دارند؛ بنابراین در اینجا ما روش‌هایی برای فعال کردن موزیک اینستاگرام آموزش می‌دهیم. علاوه بر توضیح نحوه فعال سازی موزیک اینستاگرام، می‌توانید نحوه استفاده از آن را نیز در این مقاله مطالعه کنید.

همچنین اگر علاقه دارید در دیگر بخش ها و موارد اینستاگرام تخصص کافی را به دست آورید برای مثال از کجا بفهمیم فالوور فیک داریم میتوانید این مقالات را نیز مطالعه کنید.

نحوه فعال کردن استیکر موزیک اینستاگرام!

همان‌طور که در بالا گفته شد، قابلیت استیکر موزیک اینستاگرام، فقط در 7 کشور دنیا فراهم است. متاسفانه کشور ما جزو 7 کشوری نیست که استیکر موزیک برای آنها فعال است. بنابراین، با به کار بردن ترفندهایی، در پی فعال کردن استیکر موزیک اینستاگرام هستیم. شاید شما نیز، به عنوان یک کاربر اینستاگرام، دغدغه نحوه فعال سازی موزیک اینستاگرام را دارید.

گاهی ممکن است این قابلیت را در استوری دوستان و آشنایان خود ببینید. بنابراین کار غیرممکنی نیست و فقط با به کار بردن چند ترفند می‌توان این قابلیت را به بخش استوری خود اضافه کنید. در ادامه ترفندهایی برای فعال کردن موزیک اینستاگرام ارائه شده است. این مراحل را به ترتیب انجام دهید تا موزیک اینستاگرام برای شما فراهم شود.

1.     آپدیت کردن اینستاگرام

ابتدایی‌ترین کار برای فعال کردن موزیک اینستاگرام، نصب آخرین نسخه منتشر شده از آینستاگرام است. همیشه برای فعال کردن آخرین تغییرات برای پلت‌فرم اینستاگرام، باید اینستاگرام را به آخرین نسخه موجود بروزرسانی کرد. بنابراین اپلیکیشن اینستاگرام خود را به روز‌رسانی کنید. اگر از آپدیت بودن اپلیکیشن اینستاگرام خود اطمینان دارید، به مرحله بعد بروید. در غیر این صورت، می‌توانید اینستاگرام را از طریق گوگل پلی و یا کافه بازار به آخرین نسخه ارائه شده، بروز کنید.

2.     استفاده از ابزار تغییر آی پی

پس از بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام باید آی پی سیستم خود را تغییر دهید. با استفاده از ابزار تغییر آی پی، باید آی‌پی خود را روی آی پی یکی از 7 کشور آمریکا، انگلیس، استرالیا، نیوزیلند، فرانسه، آلمان و سوئد تنظیم کنید. برای انجام این کار، شما نیاز به ابزار تغییر آی پی یا همان (قندشکن) دارید. به این ترتیب شما اینستاگرام را فریب می‌دهیم که در یکی از این هفت کشور هستید و در نتیجه فرایند فعال کردن موزیک اینستاگرام برای شما راحت و سریع رخ می‌دهد.

3.     Log Out کردن از اینستاگرام

اگر پس از اینکه اینستاگرام خود را به روزرسانی کردید و با استفاده از ابزار تغییر آی‌پی  آی‌پی سیستم خود را تغییر دادید ولی همچنان فعال کردن موزیک اینستاگرام برای شما صورت نگرفته است، ممکن است Log Out کردن مشکل شما را حل کند. در واقع شما باید یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید و مجددا وارد حساب کاربری خود شوید. البته در هنگام استفاده از این روش، دقت داشته باشید که حتما یوزرنیم و پسوورد خود را بخاطر داشته باشید.

4.     Uninstall کردن اینستاگرام

تجربه برخی از کاربران نشان داده است که گاهی Uninstall کردن اینستاگرام و نصب مجدد آن، ممکن است مشکل فعال کردن موزیک اینستاگرام را رفع کند. زیرا که در این حالت، حافظه ی پنهان اینستاگرام به طور کامل حذف می‌شود و پس از نصب، تنظیم مجدد می‌شود. در این صورت به احتمال فراوان تغییرات جدید، از جمله فعال شدن موزیک اینستاگرام، برای اپلیکیشن شما اعمال خواهد شد.

5.     تغییر اکانت از حالت بیزینسی به اکانت شخصی

اگر با طی کردن تمام مراحل بالا همچنان فعال کردن موزیک اینستاگرام برای شما اعمال نشده است، ممکن است اکانت شما حالت بیزینسی داشته باشد. برخی از کاربران پس از اینکه اکانتشان را به حالت بیزینسی تغییر داده‌اند، استیکر موزیک اینستاگرام از دسترس آن‌ها، خارج شده است. زیرا اینستاگرام برای اکانت های بیزینسی تعدادی محدودیت‌های خاص را اعمال کرده است. برای مثال به دلیل قانون کپی رایت، برخی از آهنگ‌ها در library اینستاگرام اکانت های بیزینسی قابل دسترسی نیست. بنابراین ما در اینجا به عنوان آخرین راه برای فعال کردن ستیکر موزیک اینستاگرام، تغییر اکانت از حالت بیزینسی به اکانت شخصی را پیشنهاد می‌کنیم.

نحوه استفاده از استیکر موزیک اینستا!

حال پس از فعال سازی موزریک اینستاگرام، باید با نحوه استفاده از استیکر موزیک اینستاگرام آشنا شوید. برای شروع کار وارد اپلیکیشن اینستاگرام خود شوید. سپس به قسمت استوری مراجعه کنید. در صفحه باز شده، عکس یا ویدئو را از گالری انتخاب کنید و یا در همان لحظه با استفاده از دوربین عکس و یا فیلمی را بگیرید. پس از انتخاب عکس یا فیلم مورد‌نظر، آیکون استیکر را که در بالای صفحه قرار دارد، لمس کنید. حال در بین استیکرهای مختلف اینستاگرام، استیکر موزیک را کلیک کنید. در این صفحه باید از قسمت Search music، آهنگ مورد نظر خود را بیابید و انتخاب کنید.

حال باید تنظیماتی را انجام دهیم. در قسمت انتهایی صفحه، قسمتی از آهنگ که را می‌خواهید، پخش ‌شود را تنظیم کنید. شما می‌توانید یک قسمت 15 ثانیه از آهنگ را انتخاب کنید که در استوری پخش شود. البته در همان بخش، یک علامت دایره نمایش داده شده است که بر روی آن عدد 15 نوشته شده است. در این قسمت، می‌توانید تعیین کنید که چند ثانیه از آهنگ، در استوری پخش شود. علامت تایمر را انتخاب کنید و زمان مورد نظر خود را تعیین کنید. این زمان حداکثر 15 ثانیه و حداقل 5 ثانیه است.

آیکون دیگر که در این صفحه وجود دارد، برای کاور آهنگ و یا فونت‌های متن آهنگ است که می‌توانید برای استوری خود تنظیم کنید. با استفاده از آیکون های کوچک، می‌توانید کاور موسیقی مورد نظرتان خود را بر روی عکس استوری، تنظیم کنید. همچنین شما پس از فعال کردن موزیک اینستاگرام، می‌توانید متن موسیقی انتخابی را روی استوریتان قرار دهید. برای نمایش متن موزیک در استوری، چهار فونت مختلف برای شما فراهم شده است. پس از انجام تنظیمات، گزینه‌ی Done را که در بالای صفحه و سمت راست قرار دارد، لمس کنید. حال استوری خود را به اشتراک بگذارید. به همین راحتی یک استوری جذاب آماده کرده‌اید!

تمامی این فعالیت ها و کارها برای افزایش فالوور و یا رشد تعامل میباشد، همچینین شما میتوانید از طریق panel follower به رشد خود در اینستاگرام سرعت ببخشید.

دکمه بازگشت به بالا