استانیبرترینهای کسب و کار

معرفی لوکس ترین تفریح آبی در کیش

کیش از زیباترین جزایر خلیج فارس و بزرگترین مقاصد گردشگری ایران است. این جزیره به واسطه داشتن مراکز تجاری لوکس خود و همچنین هتل های بسیار زیبای خود معروف شده است. اما بخش جذاب دیگر این جزیره سرگرمی های آن و بویژه بخش تفریحات آبی آن در کشتی ها همچون کشتی آکواریوم کیش این جزیره می باشد در ادامه این نوشته به معرفی تفریحات آبی از خواهیم پرداخت. پس در ادامه با رسپینا همراه باشید.

کلوپ های تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش را می توان به دو دسته انفرادی و دسته جمعی انجام داد و چنانچه شما به صورت انفرادی به این جزیره آمده و یا مایل هستید تفریحات خاصر را انجام داده که همراهان شما به انجام آن تمایلی ندارند، می توانید به سراغ تفریحات دسته جمعی این جزیره بروید در ادامه لیست تفریحات انفرادی به همراه محل های انجام آن را برای شما شرح خواهیم داد.

غواصی در جزیره کیش

وجود آب شفاف و سواحل مرجانی به همراه انواع گونه های ماهی، مکان مناسبی برای غواصی می باشد. در جزیره کیش چندین باشگاه اقدام به آموزش غواصی می کنند که می توانید با اجاره لباس غواصی و با کمک مربی در این مراکز اقدام به غواصی نمایید. مراکزی که در آن می توانید غواصی را تجربه کنید، در ادامه ذکر شده است.

سایت های غواصی در جزیره کیش

سایت های غواصی در قسمت های مختلف سواحل کیش قرار دارند و شما قادر خواهید بود در هر کجای جزیره به این سایت ها دسترسی داشته باشید.

سیمن کلوپ های دریای کیش برای آموزش غواصی

این کلوپ در کنار مسیر دوچرخه سواری و نزدیکی ساحل دامون کیش قرار دارد. خدمات این کلوپ را غواصی و آموزش غواصی، شاتل و بنانا، قایق تندرو و پدل بورد تشکیل می دهد. جهت مراجعه به این کلوپ می توانید از ساعت 9:30 الی غروب آفتاب مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که ساعت کاری این کلوپ در ایام ماه رمضان ممکن است متفاوت باشد. در روزهای عاشورا و شهادت امام علی (ع) نمی توانید به این کلوپ مراجعه نمایید. به علت داشتن تجهیزات و امکانات به روز و مدرن کلوپ سی من، این کلوپ توانسته گواهینامه ایزو را در جزیره کیش دریافت کند.

سیشل از کلوپ های دریایی کیش

این کلوپ در نزدیکی پارک اسکیت بورد، ساحل سیمرغ و از طریق خیابان مرجان، مرجان 11 در دسترس می باشد. کلوپ سیشل در سال 1395 افتتاح گردید. از جمله امکانات این کلوپ می توان به غواصی با بروزترین تجهیزات دریایی اشاره کرد. ساعت کار این کلوپ 8 صبح الی 19 بوده، اما در ایام ماه رمضان ساعت کاری این مجموعه ممکن متفاوت باشد. همچنین در روز های شهادت حضرت علی (ع) امکان ارائه خدمات به مشتریان خود را ندارد.

کلوپ دریایی ناتیلوس کیش

این کلوپ در نزدیکی پارک اسکیت بورد و در فاصله یک دقیقه ای تا دریا به صورت پیاده روی در پیش خواهید داشت. تفریحات ناتیلوس را غواصی، جت اسکی، قایق تندرو، چتر پاراسل، شاتل و بانانا تشکیل می دهد. ساعت کاری این مجموعه 9 صبح الی غروب آفتاب بوده که این ساعت در ماه مبارک رمضان ممکن است متفاوت باشد. همچنین ناتیلوس در ایام شهادت امام علی و تاسوعا، تعطیل می باشد.

کلوپ مارین دریا از کلوپ های دریایی کیش

مارین دریا کیش در نزدیکی ساحل مرجانی جزیره و در فاصله کمی از هتل دیدنیهای کیش قرار گرفته است. ساعت کاری این کلوپ ساعت 9 الی غروب آفتاب می باشد. توجه نمایید ساعت کاری این کلوپ در ایام ماه مبارک رمضان ممکن است متفاوت باشد. همچنین مارین در روزهای تاسوعا و 21 رمضان تعطیل است. از تفریحات این کلوپ می توان به پاراسل، پدل بورد، شاتل و بنانا، فلای جت و قایق های بادبانی اشاره کرد. مارین عضو جامعه کلوپ داران دریایی کیش بوده و خدمات خود را مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می دهد.

مرکز غواصی از کلوپ های دریای کیش

این مرکز در نزدیکی اسکله تفریحی و هتل شایان قرار دارد. این کلوپ در سال 1370 شروع به کار نموده و از بهترین کلوپ های کیش به شمار می آید. تفریحات آبی مرکز غواصی کیش را آموزشی، اسکی روی آب، جت اسکی، غواصی، رینگ عکاسی و نیز فیلمبرداری زیر آب و. . . تشکیل می دهد. همچنین این مرکز تورهای غواصی و دوره های آموزش غواصی را برای علاقه مندان به این رشته ارائه می دهد.

نگین از کلوپ های دریایی کیش

نگین کیش در نزدیکی مسجد امیر و مجموعه فرهنگی تفریحی آوایا خلیج فارس قرار گرفته و از طریق بلوار اندیشه قابل دسترس می باشد. تفریحاتی که این کلوپ به مخاطبان خود عرضه می کند شامل قایق تند رو، جت اسکی، چتر پاراسل، شاتل و بانانا می باشد.
جهت مراجعه به کلوپ نگین کیش می توانید از ساعت 9 صبح الی غروب آفتاب مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که ساعت کاری کلوپ در ایام ماه مبارک رمضان متفاوت بوده و همچنین نگین در ایام شهادت حضرت علی (ع) و تاسوعا تعطیل می باشد.

کشتی یونانی از کلوپ های دریایی کیش

این کلوپ به آدرس بلوار اندیشه، و نزدیکی مسجد امیر قراردارد. جهت مراجعه به این کلوپ می تواند از ساعت 9 صبح الی 17 مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که ساعت کاری کلوپ در ماه رمضان ممکن است متفاوت بوده و همچنین در ایام شهادت امام علی (ع) و امام حسین نمی توانید از خدمات این کلوپ استفاده کنید. تفریحات آبی کلوپ کشتی یونانی را غواصی، شاتل و بنانا، جت اسکی و قایق های تندرو تشکیل می دهد.

مجتمع دنیای زیر آب از کلوپ های دریایی کیش

این کلوپ در نزدیکی پارک ساحلی سیمرغ و همچنین هتل کوثر کیش قرار دارد. این مجتمع تفریحات جت اسکی، غواصی، قایق تند رو، شاتل و بانانا به دوستداران خود ارائه می دهد.

آکواریوس کلوپ دریایی کیش با تفریحات متنوع

آکواریوس در نزدیکی برج های پرشین و ساحل دامون و واقع شده و از طریق و انتهای بلوار هرمز قابل دسترس است. این کلوپ در بخش شمالی جزیره کیش قرار داشته و تفریحات این هتل را جت اسکی، شاتل، بانانا، چتر پاراسل ، غواصی و نیز قایق تفریحی تشکیل می دهد. با توجه به این که کلوپ مذکور دارای امکانات روز دنیا می باشد، از این جهت مورد استقبال گردشگران واقع شده است، اما نسبت به سایر کلوپ ها خلوت تر بوده که از مزایای این کلوپ به شمار می آید.

کلوپ دریایی اسکوبا کیش

اسکوبا در نزدیکی مسیر دوچرخه سواری، رستوران ساحلی بلوند و هتل یاقوت کیش قرار داشته و از طریق خیابان مرجان 5 قابل دسترس می باشد. به علت داشتن پارکینگ، در صورت مراجعه با خودرو نگرانی بابت جای پارک نخواهید داشت. ساعت کاری کلوپ اسکوبا ساعت 8 الی 22 می باشد. ساعت کاری این کلوپ در ایام ماه مبارک رمضان ممکن متفاوت باشد. پیش از مراجعه از ساعت کاری کلوپ در این زمان اطمینان حاصل نمایید.  تفریحاتی که شما می توانید در این کلوپ دریایی تجربه نمایید شامل غواصی، شاتل و بنانا، چتر پاراسل، قایق تندرو و جت اسکی می شوند.  مدت زمان اکثر تفریحات این کلوپ 15 دقیقه بوده و در فاصله 1 دقیقه ای از ساحل قرار گرفته است.

سایت غواصی داما در جزیره کیش

این سایت غواصی که به به کشتی غرق شده نیز معروف است که در یک کشتی سنگالی در اعماق آن وجود دارد. در این سایت غواصی می توانید تا عمق 33 متری به زیر آب رفته و از این کشتی غرق شده بازدید کنید. این سایت در فاصله 7 کیلومتری جزیره واقع شده است. در این سایت حتی اگر هیچگونه تجربه ای در زمینه شنا کردن هم نداشته باشید، قادر خواهید بود از غواصی لذت ببرید. چنانچه قصد داشته بشید که به کاوش در این کشتی بپردازید بایستی دوره های تخصصی را گذرانده و همچنین برای ورود به این کشتی نیز از کابین فرماندهی آن اقدام نمایید.

سایت غواصی بیگ کورال جزیره کیش

این سایت غواصی دارای اکوسیستم غنی و زیبایی می باشد که پدیده منحصر به فرد را در پیش چشم غواصان می گشاید. در سایت بیگ کورال، عمق غواصی از 4 الی 6 متر متغیر بوده و در شرق جزیره کیش واقع شده است. در این سایت آبزیان مختلفی شامل اژدر ماهی، دلقک ماهی، لاک پشت و غیره وجود دارد.

سایت غواصی کشتی یونانی از تفریحات آبی کیش

در این سایت که عمق آن، 4 الی 5 متر می باشد می توانید از داخل کشتی یونانی نیز بازدید نمایید. در داخل کشتی می توانید آبزیان مختلفی را مشاهده کنید.

سایت غواصی ساترن کرک از دیگر تفریحات آبی کیش

در این سایت می توانید لذت غواصی در مکانی خلوت را تجربه کنید زیرا گردشگر کمتری به این سایت مراجعه می کند. عمق غواصی در این سایت به 16 متر نیز می رسد.

پاراسل از تفریحات آبی کیش

معروف ‌ترین و محبوب ‌ترین تفریحات آبی کیش می‌توان به پاراسل اشاره کرد. این تفریح که از هیجان ‌انگیزترین تفریحات آبی محسوب می‌شود تنها در جزیره کیش انجام می‌شود. در این تفریح شما سوار بر یک چتر پاراسل می‌شوید که توسط کابل‌هایی قوی به یک قایق تندرو متصل است. سرعت حرکت قایق روی آب باعث می‌شود شما همراه با چتر پاراسل به پرواز دربیایید. حداقل ارتفاع پرواز با با این وسیله 150 متر و حداکثر 500 متر است. تماشای منظره فوق‌العاده خلیج فارس و جزیره کیش از آن ارتفاع بسیار شگفت ‌انگیز و جالب است. این تفریح ابی همراه با آموزش و هدایت یک مربی حرفه‌ای و با رعایت کامل نکات ایمنی انجام می‌شود. محدودیتی برای خانم‌ها ندارد اما کودکان زیر 10 سال باید همراه با یک فرد بزرگ‌تر سوار پاراسل شوند. این تفریح در کیش را می‌توانید در کلوپ‌های دریایی کیش و اسکله‌های تفریحی پیدا کنید.

سایت های پاراسل در جزیره کیش

از محبوب و معروف ترین تفریحاتی آبی کیش که می توانید در این سفر آنرا تجربه کنید می توان پاراسل را نام برد. این ورزش هیجان انگیز را تنها در جزیره کیش قادر به انجام آن هستید. چنانچه قصد دارید آدرنالین خون خود را افزایش دهید، از انجام این ورزش غافل نشوید. در این تفریح شما سوار بر یک نوع چتر به نام پاراسل سوار شده و توسط کابل هایی که به یک قایق تندرو متصل شده است کشیده خواهید شد. سرعت بالای قایق موتوری سبب خواهید شد که شما به پرواز درآیید. حداقل ارتفاع برای پرواز این وسیله 150 متر بوده که تا 500 متر نیز خواهد رسید. تماشای منظره فوق العاده زیبای خلیج فارس از فراز آسمان تجربه است این تفریح با رعایت کامل مسائل ایمنی و زیر نظر مربی حرفه ای انجام می شود.

در انجام این ورزش محدودیتی برای خانم ها وجود ندارد، اما افراد کمتر از 10 سال بایستی این تفریح را حضور یک فرد بزرگسال انجام دهند. پاراسل را می توانید در کلوپ های دریایی کیش و در نزدیکی اسکله تفریحی انجام دهید. همچنین مجتمع تفریحات دریایی، پارک ساحلی مرجان، ساحل دامون و پشت مجموعه مارینا پارک هتل (ناتیلوس) نیز این تفریحات را ارائه می دهند. اگر به تفریحات آبی مهیج علاقه دارید و می‌خواهید ببینید ضربان قلبتان تا چه‌اندازه افزایش می‌یابد، جزیره کیش بهترین گزینه برای شما است. این جزیره زیبا همچون مرواریدی در جنوب ایران می‌درخشد و علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و رستوران‌ها و هتل‌های بی‌نظیرش، بهترین تفریحات آبی را هم در خود جای داده است.

تفریحاتی مانند اسکی روی آب و غواصی که امروزه میان ورزشکاران حرفه‌ای محبوب شده یا تفریحاتی مانند پارک آبی اوشن و قایق‌های شیشه‌ای که صرفاً برای سرگرم‌کردن شما گردشگران عزیز فراهم شده‌اند. حتی بعضی از افراد فقط به دلیل تفریحات آبی کیش، این جزیره را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند؛ چراکه بتوانند خستگی چند ماه تلاش و کار را از تن خود خارج کنند و برای چند ماه آینده انرژی ذخیره کنند. اگر شما هم به این ورزش‌های آبی علاقه دارید و می‌خواهید به این جزیره سفر کنید، بهتر است قبل از ، این نوشته را تا انتها مطالعه کنید تا با اطلاعات کامل‌تر راهی مقصد شوید.

  1. غواصی

یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات آبی جزیره کیش، غواصی در دریای خلیج فارس و مشاهده زندگی جانداران و ماهی‌های زیبا و رنگارنگ این آب‌ها است. جزیره کیش از معدود مکان‌های غواصی در ایران است و طرفداران زیادی دارد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این تفریح هیجان‌انگیز و متفاوت را تجربه کنید. می‌توانید علاوه بر غواصی، فعالیت‌های دیگری نیز انجام دهید که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.  اسنورکلینگ که امروزه بسیار رواج پیداکرده، یک نوع غواصی در سطح آب است و با یک ماسک غواصی، لوله تنفسی و باله‌های غواصی انجام می‌شود. این تفریح هیجان‌انگیز بسیار مناسب آب‌های کم‌عمق و دریاچه‌ها است و احتیاجی به کپسول‌های اکسیژن یا لباس مخصوص غواصی ندارد.

نایت دایو غواصی در شب است که بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و دنیایی تازه در مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. اگر دوست دارید در غواصی به اعماق آب‌های خلیج فارس از تمام موجودات و آبزیان اعماق دریای خلیج فارس عکس بگیرید ولی امکانات لازم را ندارید، نگران نباشید؛ چراکه می‌توانید با تجهیزاتی مانند دوربین عکاسی ماکرو که برای شما ترتیب داده شده است، زیباترین تصاویر را ثبت کنید. عکاسی ماکرو نوعی عکاسی از نمای نزدیک است که بسیار پرطرفدار نیز می‌باشد.

سایت های غواصی کیش

در جزیره کیش سایت‌های متنوعی برای غواصی وجود دارد که کلوپ‌های دریایی جزیره کیش، با توجه به شرایط بدنی شما و آب و هوایی منطقه، شما را به یکی از آن‌ها می‌برند. حال به معرفی برخی از این سایت‌ها می‌پردازیم:

این سایت در شرق جزیره قرار دارد و اکوسیستم زیبا و غنی آن، هرساله توجه هزاران گردشگر و غواص را به خود جلب می‌کند. عمق این سایت به هنگام مد از 6 تا 7 متر می‌گذرد و در هنگام جزر به کمتر از 4 متر می‌رسد. آبزیان متنوعی در سایت بیگ کورال وجود دارد که برخی از آن‌ها شامل: ساردین، اژدرماهی، استون فیش، دلقک ماهی و … می‌شود. سایت در گذشته پوشیده از مرجان‌های فراوانی بوده که امروزه تقریبا تمام آن‌ها از بین رفته و به کویری زیرآب تبدیل شده است. باقیمانده این سایت، به‌صورت گودال 12 متری درآمده است که در شرق جزیره کیش قرار دارد. شما می‌توانید در این سایت باقیمانده‌های مرجان‌های مغزی و ماهیانی مانند فرشته ماهی، هامور، ملوان ماهی و … را ببینید.

این سایت از سازه‌های مثلثی و دایره‌ای مصنوعی ساخته شده و یک زیستگاه مصنوعی برای آبزیان این منطقه به وجود آورده است. سایت سازه‌ها در عمق 18 تا 20 متری جنوب شرقی کیش قرار دارد. آبزیان گوناگونی ازجمله طوطی ماهی، گله‌های باراکودا، پروانه ماهی، دسته‌های سرخو و … در این منطقه وجود دارند که بازدید از آن‌ها واقعاً هیجان‌انگیز است. کشتی سنگالی داما در عمق 33 متری جنوب شرقی کیش آرمیده و اکنون به یک زیستگاه مصنوعی برای آبزیان این منطقه تبدیل شده است. این کشتی در سال 1384 به دلیل آب گرفتگی موتورخانه اعلام وضعیت بحرانی کرد، ولی از درخواست کمک امتناع کرد؛ صبح روز بعد به دلایل نامشخصی غرق شد. برخی معتقدند آبگرفتگی موتورخانه دلیل اصلی غرق‌شدن این کشتی است.

عده‌ای دیگر بر این باورند که عدم پرداخت هزینه بیمه کشتی و بار سنگین آن، دلیل اصلی غرق شدن کشتی داما است؛ چراکه بعدها روشن گردید در مدارک کشتی دست برده شده و کشتی 10 سال جوان‌تر از تاریخ ساخت خود معرفی شده است. به‌همین علت بیمه از پرداخت خسارت آن سرباز زده است. غواصی در منطقه کشتی داما نیاز به تبحر خاصی ندارد ولی ورود به کشتی، نیاز به دوره‌های مخصوص ورود به کشتی دارد. از دیگر جذابیت‌های این کشتی می‌توان به عکاسی در اعماق 30 متری دریا در کنار پروانه کشتی اشاره کرد.

سایت کشتی یونانی که کمتر از سایر سایت‌ها به آن پرداخته می‌شود، یکی از بهترین گزینه‌های غواصی هنگام وزش بادهای شرقی و نامساعد بودن سواحل شرق است. شما می‌توانید با اسنورکلینگ تا عمق 5 متری این سایت را ببینید؛ ولی لذت غواصی در اعماق 8 متری و نزدیک پروانه کشتی به‌راستی که چیز دیگری است. البته غواصی در نزدیکی نیاز به مهارت‌های غواصی و نجات کشتی غرق‌شده دارد و به افراد غیرحرفه‌ای توصیه نمی‌شود. از جمله زیباترین سایت‌های غواصی کیش، سایت ساترن کرک می‌باشد. این سایت به‌صورت شکافی پله‌ای تا عمق 22 متری واقع شده است و به دلیل دوری نسبی از جزیره، ملاقات‌کننده کمتری دارد. ناگفته نماند که سایت ساترن کرک برای غواصی افراد تازه‌کار مناسب نیست و لازمه غواصی در این سایت، داشتن مهارت و تبحر است.

  1. اسکوتر غواصی

اسکوتر غواصی نوعی اسکوتر با تجهیزات غواصی و کپسول اکسیژن برای غواصی در اعماق دریا است. این تفریح جالب مورد توجه گردشگران جزیره کیش قرار گرفته است؛ چراکه می‌توانند موجودات رنگارنگ آب‌های خلیج فارس را از نزدیک و با پوششی ایمن ببینند و تجربه‌ای متفاوت و جذاب برای خود رقم بزنند. در تمامی لحظات مربی کارآزموده در کنار شما است و تا عمق 10 متری همراهیتان می‌کند. فقط باید به این نکته توجه کنید که اسکوتر غواصی برای افراد بالای 12 سال و 150 سانتی‌متر قد است و بانوان بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

  1. جت اسکی

جت اسکی یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی است که بسیار موردتوجه گردشگران مناطق دریایی قرار گرفته است. این تفریح در هر کلوپ دریایی جزیره کیش ارائه می‌شود و مناسب هر سنی است.

  1. اسکی روی آب

بزرگ‌ترین سایت اسکی روی آب خاورمیانه، در جزیره کیش قرار دارد. این ورزش به دو نوع اسکی روی آب با قایق و کیبل اسکی انجام می‌شود. هرکدام از این دو نوع ورزش طرفداران خودشان را دارند.

  1. پاراسل

یکی از تفریحات آبی محبوب است که برای دوستداران پرواز بسیار وسوسه‌انگیز و جذاب می‌باشد. شما می‌توانید با این تفریح از پرواز بر فراز آب‌های خلیج فارس لذت ببرید؛ آن هم بدون استفاده از هواپیما.

  1. شاتل

شاتل سواری یک تفریح محبوب آبی در مناطق دریایی است و کلوپ‌هایی که امکانات شاتل سواری را فراهم می‌کنند، از پربازدیدترین هستند.

  1. بنانا

این تفریح نیز مانند شاتل سواری است؛ با این تفاوت که تیوپ شبیه یک موز است و برای حفظ تعادل خود نیاز به ماهیچه‌های قوی دارید.

  1. فلای برد

فلای برد یک تفریح هیجان‌انگیز است که در آن شخص ورزشکار به کمک جت‌اسکی‌های قدرتمند، همانند یک دلفین، از آب خارج می‌شود و در هوا پایدار می‌ماند و دوباره به داخل آب بازمی‌گردد. راستی اگر هوس دیدن دلفین‌ها هم به سرتان زد، کافی است به نیز بروید.

  1. پدل برد

یکی از جدیدترین تفریحات آبی جزیره کیش، استفاده از پدل بردها است. پدل برد یک تخته مخصوص برای شناورماندن روی آب است که به آرامش و تقویت عضلات بسیار کمک می‌کند؛ مخصوصاً افرادی که یوگا کار می‌کنند، بسیار از این ورزش استقبال کرده‌اند. استفاده از این ورزش محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و تمام آموزش‌ها و تجهیزات موردنیاز این تفریح در تمام کلوپ‌های دریایی وجود دارد.

  1. کایت بردینگ

این ورزش ترکیبی از پاراگلایدر و اسکی روی آب است و از نیروی کشش کایت برای حرکت و نگه‌داشتن تخته اسکیت استفاده می‌شود. کایت بردینگ برای افرادی که آمادگی جسمانی و مهارت کافی دارند مناسب است.

  1. قایق سواری

قایق‌سواری ازجمله تفریحات قدیمی جزیره کیش است که در اختیار همه گردشگران قرار می‌گیرد. این تفریح لذت‌بخش در انواع مختلف قایق‌های تفریحی، کشتی‌های تفریحی خصوصی، قایق‌های بادبانی کاتاماران و انواع قایق‌های تندرو وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به خواسته و بودجه موردنظرتان، یکی از این موارد را انتخاب کنید و طعم یک تفریح آبی کلاسیک و شیرین را بچشید.

  1. کشتی های تفریحی

کشتی‌های دریایی از تفریحات شاد جزیره کیش محسوب می‌شوند. این کشتی‌ها معمولا با پذیرایی شام یا نهار به همراه موسیقی زنده و انواع برنامه‌های سرگرم‌کننده دیگر همراه هستند. حتی می‌توانید این کشتی‌ها را اجاره و ضیافت یا قرارهای ملاقات خود را روی این کشتی های لوکس برگزار کنید و تجربه‌ای ماندگار برای خود و همراهانتان به ارمغان آورید. بعضی از عبارت‌اند از :

کشتی گوهر یکی از کشتی‌های لوکس جزیره کیش است. از امکانات این کشتی می‌توان به برنامه‌های مختلف سرگرمی و موسیقی زنده به همراه شام رایگان و پذیرایی مفصل اشاره کرد. نکته قابل توجه در این کشتی، کف شیشه‌ای بودن آن است. شما می‌توانید از بدو ورود به این کشتی، اعماق دریا را ببینید و از این منظره زیبا لذت ببرید و تجربه‌ای متفاوت برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

کشتی آرتمیس بزرگ‌ترین رستوران آبی کشور است. این کشتی 130 صندلی در طبقه اول و پذیرایی رایگان برای تمام سانس‌ها دارد.  این کشتی زیبا با سبک اروپایی در 3 طبقه ساخته شده و امکاناتی مانند سالن VIP، کافی‌شاپ دریایی و … دارد. در تمام سانس‌های برنامه این کشتی، پذیرایی کاملاً رایگان است و موسیقی زنده در تمام طول مسیر اجرا می‌شود. اگر شما به دنبال لحظاتی خاص و متفاوت همراه با آرامش هستید، مطمئن باشید از گشت‌وگذار با این کشتی نهایت لذت را خواهید برد.

  1. قایق های کف شیشه ای

قایق‌های کف شیشه‌ای یک گزینه خوب برای کسانی است که به مشاهده موجودات زیبای خلیج فارس هم علاقه‌مند هستند ولی تمایلی به غواصی ندارند. شما می‌توانید با این قایق‌ها تجربه‌ای خاطره‌انگیز از اعماق دریای جنوب برای خود بسازید.

  1. ماهیگیری

برای بعضی از گردشگران تنها هدف از سفر به کیش، ماهیگیری در این جزیره بی‌نظیر است؛ چراکه ماهیگیری در تمامی نقاط این جزیره آزاد بوده و گونه‌های دریایی این جزیره نیز بسیار متنوع هستند. در این میان اگر به‌دنبال ماهیگیری حرفه‌ای هستید، می‌توانید از کلوپ‌های متعدد جزیره کیش تجهیزات موردنیاز را تهیه و به‌دلخواه ماهیگیری در ساحل یا ماهیگیری در قایق را انتخاب کنید. بااینکه تمام نقاط کیش برای ماهیگیری آزاد هستند ولی به‌یاد داشته باشید که بهترین مکان‌ها، جنوب و جنوب غربی این جزیره است.

  1. تم پارک آبی اوشن

منحصربه‌فردترین پارک آبی روباز ایران، تم پارک اوشن است. بازی‌های این پارک از معتبرترین شرکت‌های سازنده بازی جهان تهیه شده است. مهم‌ترین شاخصه این پارک، قرار داشتن در منطقه پروازممنوع و دور از ساختمان‌های بلند جزیره است؛ همین امر، امکان دید هوایی این مجموعه را از بین برده و بانوان می‌توانند به‌راحتی از این پارک استفاده کنند. شاخصه‌ای که برای کشورهای مسلمان منطقه بسیار اهمیت دارد و موجب جذب گردشگران خارجی زیادی می‌شود.

  1. پلاژها

بدون شک اولین گزینه انتخابی برای تفریح در جزیره کیش، شناکردن است. برای این امر می‌توانید به پلاژهای ساحلی جزیره مراجعه کنید. این پلاژها از امنیت بالایی برخوردار هستند و تمام امکانات را برای شما فراهم کرده‌اند. این امکانات شامل: سایه‌بان، حمام آب شیرین، صندلی‌های ساحلی، سالن بدن‌سازی، مربیان شنا و نجات‌غریق می‌شود. پلاژ بانوان کیش در شمال جزیره و پلاژ آقایان در جنوب جزیره قرار دارد.

  1. بیگ بال

در این تفریح هیجان‌انگیز و متفاوت، شما به داخل توپ بزرگی می‌روید و روی آب رها می‌شوید. برای تجربه این سرگرمی، از اوایل صبح تا اواخر شب به بروید. البته استفاده از آن در روزهای گرم سال و ساعات میانی روز توصیه نمی‌شود. با یک‌دیگر گشتی در جزیره زیبای کیش زدیم و به بررسی تفریحات آبی این جزیره پر از شگفتی پرداختیم. سعی بر این شد که در این مقاله تمام تفریحات آبی کیش را ذکر کنیم؛ اما اگر شما تفریحی جدید و متفاوت در جزیره کیش سراغ دارید، حتما با درمیان بگذارید.

 

دکمه بازگشت به بالا