استانیبرترینهای کسب و کار

شاتل کیش و نحوه استفاده از این تفریح آبی

شاتل کیش، تفریحی که بسیاری از مسافران این جزیره به عشق تجریه آن راهی جزیره می‌شوند. برای بسیاری هم سوال اصلی اینجاست که اصلا شاتل چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است؟ اغلب هم شنیده‌ایم که هزینه استفاده از تفریحات آبی کیش کمی بالاست. در این مطلب تصمیم داریم شما را با شاتل کیش آشنا کنیم و تمامی سوالاتتان را درباره آن پاسخ بدهیم. بنابراین اگر راهی جزیره کیش هستید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کیش از تراولا را هم فراموش نکنید.

شاتل سواری در واقع همان تیوب‌سواری به سبک مدرن آنهم در دریای خلیج فارس است. امکان لذت بردن از این ورزش هیجان‌انگیز را به صورت تکی و یا دسته جمعی دارید. البته در اکثر کلوپ‌های تفریحی کیش برای شاتل سواری نیاز به حداقل 3 نفر به عنوان سرنشین دارید. در این تفریحی آبی شما سوار بر این تیوبها شده و توسط قایق‌های تندرو یا «جت بوت» شده با سرعت بسیار بالایی بر پهنه دریا کشیده می شوید و هیجان وصف ناپذیری برا تجربه می کنید. در واقع شما در این قایق به هر طرفی شیده می‌شوید و تکانهای زیادی میخورید.

نحوه استفاده از شاتل کیش چگونه است؟

مدت زمان استفاده از شاتل کیش حداکثر 20 دقیقه است که در این مدت زمان تمامی تجهیزات ایمنی نظیر جلیقه و کلاه ایمنی در اختیار شما قرار داده می‌شود. در ضمن برای لذت بردن از شاتل سواری از ساعت 9 الی 16 می‌توانید به کلوپ‌های ورزش‌های آبی کیش مراجعه کنید.

برای استفاده از شاتل کیش کجا برویم؟

کیش دارای 4 ساحل و اسکله بی‌نظیر است که برای لذت از تفریحات آبی جزیره می‌توانید به یکی از این کلوپ‌ها مراجعه کنید. این اسکله‌ها با بهترین کلوپهای دریایی جزیره طرف قرارداد هستند و بسته به سلیقه‌تان می‌توانید یکی از این کلوپها را برای تفریح انتخاب کنید. در ادامه این اسکله را برای شاتل سواری به شما معرفی می‌کنیم:

کیش دارای 4 ساحل و اسکله بی‌نظیر است که برای لذت از تفریحات آبی جزیره می‌توانید به یکی از این کلوپ‌ها مراجعه کنید. این اسکله‌ها با بهترین کلوپهای دریایی جزیره طرف قرارداد هستند و بسته به سلیقه‌تان می‌توانید یکی از این کلوپها را برای تفریح انتخاب کنید. در ادامه این اسکله را برای شاتل سواری به شما معرفی می‌کنیم:

  1. شاتل کیش در ساحل اسکله دامون: اسکله دامون محل عبور و مرور کشتی‌های بزرگ تجاری و مسافربری هستند. در این اسکله علاوه بر شاتل سواری می‌توانید عکس‌های یادگاری هیجان‌انگیزی را هم ثبت کنید.
    ● کلوپ سی‌من
    ● کلوپ داریوش
  2. شاتل در ساحل اسکله مرجان: دلتان می‌خواهد در مجاورت یک ساحل مرجانی و زیبا شاتل سواری کنید؟ به اسکله مرجان کیش بروید و با شاتل سواری نمای بسیار زیبای ساحل مرجانی کیش را در کنار خود ببینید. اسکله مرجان کیش آنقدر زیبا و بکر است که شهرت جهانی دارد.
    ● کلوپ مارینا
    ● کلوپ هتل داریوش
  3. شاتل در ساحل سیمرغ کیش: ساحل سیمرغ در شرق جزیره و در مجاورت ساحل مرجان قرار دارد. شاتل سواری در این ساحل برکنار تخته‌های مرجانی بسیار بزرگی انجام می‌شود که علاوه بر لذت شما را در هیجان وصف ناپذیری غرق می‌کنند.
    ● کلوپ شایان کیش
    ● کلوپ آتلانتیس
  4. شاتل کیش در ساحل اسکله تفریحی: اسکله تفریحی کیش، پرجنب وجوش‌ترین قسمت جزیره است که در شمال شهر هم قرار دارد. این اسکله بهترین مکان برای انجام تفریحات آبی از جمله شاتل سواری است. اکثر هتل‌ها و مراکز خرید کیش نیز در این سمت از جزیره قرار دارند و شما تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به راحتی به ساحل تفریحی کیش دسترسی خواهید داشت.
    ● کلوپ کشتی یونانی
    ● کلوپ نگین

قیمت بلیط شاتل کیش

برای خرید و اطلاع از قیمت بلیط شاتل کیش راه‌های مختلفی پیشروی شما قرار دارد. یا میتوانید به یکی از کلوپ‌های تفریحی کیش برای خرید مراجعه کنید و یا از سامانه‌های خرید آنلاین بلیط شاتل کیش اقدام بفرمایید. توصیه ما به شما این است که برای خرید بلیط شاتل به صورت آنلاین اقدام کنید تا از تخفیف‌های موجود برای کاهش قیمت بلیط شاتل هم بهره‌مند شوید. قیمت بلیط شاتل بسته به اینکه چند نفره تمایل دارید از این وسیله تفریحی استفاده کنید و اینکه در چه بازی زمانی به جزیره سفر کردید، متغیر است.

استفاده از شاتل کیش برای بانوان

شاتل سواری برای بانوان در کیش هیچگونه منعی ندارد و بانوان محترم نیز به اندازه آقایان می‌توانند از این تفریح آبی لذت ببرند. تنها تفاوتش این است که به بانوان لباس مخصوص داده می‌شود که لباس‌هایشان خیس نشود. فرقی هم ندارد که از کلوپهای کدام اسکله تفریحی در کیش استفاده کنید، اسکله‌های تفریحی، مرجان، سیمرغ و دامون همگی تجهیزات مخصوص برای شاتل سواری بانوان را دارند.

توصیه‌های مهم تراوالا برای شاتل سواری در کیش

بسته به اینکه کدام کلوپ و اسکله کیش را برای شاتل سواری انتخاب می‌کنید، امکان شاتل سواری 1 الی 7 نفره را داریم. ما در تراولا به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای کسب تجربه هیجان‌انگیز بیشتر حتما با تعداد نفرات کمتر شاتل سواری را تجربه کنید. شاتل‌ها انواع مختلفی دارند. یکی از محبوبترین انواع آنها، شاتل بنانا و یا شاتل موزی است که شما بر روی یک تیوب موزی شکل نشسته و با سرعت زیاد بر روی آب کشیده می‌شوید. استفاده از شاتل برای خانم‌ها و آقایان و کودکان بالای 7 سال بلامانع است. توصیه می‌کنیم به دلیل هیجان بالا، افراد با ناراحتی‌های قلبی از این تفریح استفاده نکنند.

استفاده از شاتل کیش مخصوص بانوان

بانوان در کیش منعی برای شاتل سواری ندارند و بانوان محترم می توانند به اندازه آقایان از این ورزش آبی لذت ببرند. تنها تفاوت این است که به خانم ها لباس مخصوص می دهند تا لباسشان خیس نشود. فرقی نمی کند مارینا را انتخاب کنید: کیش، مرجان، سیمرغ یا دیمون. همه ماریناها دارای امکانات ویژه برای تردد شاتل بانوان هستند.

توصیه های برتر تراوالا برای سفرهای شاتل کیش

بسته به باشگاه کویچی و اسکله ای که برای سفر خود انتخاب می کنید، سفرهای شاتل از 1 تا 7 نفر متغیر است. در Traveler، ما سفرهای شاتل را در گروه های کوچک ارائه می دهیم تا تجربه شما را هیجان انگیزتر کند. شاتل ها انواع مختلفی دارند. یکی از پرطرفدارترین انواع شاتل موز یا شاتل موز است که روی لوله ای موزی شکل می نشیند و با سرعت زیاد روی آب کشیده می شود.
شاتل برای مردان، زنان و کودکان بالای 7 سال رایگان است. به دلیل هیجان زیاد به افراد مبتلا به مشکلات قلبی توصیه می شود در این فعالیت شرکت نکنند.

سخن پایانی

چنانچه تجربه شاتل سواری در کیش را دارید لطفا تجربه‌تان را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

دکمه بازگشت به بالا