برترینهای کسب و کارعمومی

چگونه در کالاف دیوتی موبایل اکانت خود را برگردانیم؟

چند سالیست که بازی‌های کامپیوتری به عنوان یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌ها برای افراد به حساب می‌آیند. کمی قبل‌تر، پیش از آنکه کامپیوترها کاربرد گسترده‌ای داشته باشند، بازی‌ها و سرگرمی‌ها شمایل دیگری داشتند؛ اما امروزه، اغلب بازی‌هایی که در دنیای واقعی انجام می‌دهیم نیز در فرم مجازی و کامپیوتری موجودند. این مسئله همانند تمام ابعاد زندگی، متأثر از پیشرفت تکنولوژی بوده و به سبب تمایل انسان برای همگام شدن با این پیشرفت رخ می‌دهد.

پس از مدتی که بازی‌های کامپیوتری توجه افراد در سرتاسر دنیا را به خود جلب کردند، رفته رفته بازی‌های موبایلی پیشرفته نیز به میدان آمدند. پیشرفت در گرافیک و قدرت پردازش گوشی‌های موبایل در کنار سهولت دسترسی به آن‌ها باعث شد تا بازی‌های موبایلی نیز طرفداران خاص خود را پیدا کنند.

امروزه صنعت گیمینگ، یکی از پرطرفدارترین و پولسازترین صنایع است که بسیاری از افراد به آن مشغول‌اند. بازی‌های استراتژیک و هدفمند متعددی تولید می‌شوند که می‌توانند در تقویت ذهن و خلاقیت نیز کاربرد داشته باشند. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی چند سال اخیر، بازی کالاف دیوتی است که توانسته بسیاری از گیمر‌ها و حتی افراد مبتدی را به خود جلب کند. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی مختصر این بازی، به یکی از جذاب‌ترین تکنیک‌ها یعنی طلایی کردن اسلحه در کالاف دیوتی موبایل بپردازیم. همراه ما باشید.

How to return your account in Kalaf Duty Mobile

 

با تاریخچه بازی کالاف دیوتی آشنا شوید

در سال ۲۰۱۹ یک بازی موبایلی پا به عرصه گذاشت که توانست محبوبیت زیادی در میان افراد، صرف نظر از جنسیت و سطح حرفه‌ای‌شان به دست آورد. کمپانی اکتیوویژن به عنوان سازنده اصلی این بازی در ابتدا آن را برای کامپیوتر و پلی‌استیشن طراحی کرد. کمی بعد به دلیل محبوبیت روزافزون آن، با همکاری شرکت tencent studio که نقش مهمی در راه‌اندازی بازی‌های محبوب دیگر مثل فورتنایت و پابجی دارد، اقدام به ساخت نسخه موبایلی کالاف دیوتی کرد. این بازی که در نسخه‌های اندروید و ios ارائه شد، ظرف مدت زمان کوتاهی توانست به جایگاه مطلوبی در میان بازی‌های کامپیوتری برسد. کالاف دیوتی موبایل در دو دسته «مولتی» و «بتل رویال» بازی می‌شود. دسته مولتی خود به بخش‌های زیر تقسیم می‌شود:

  • team deathmatch
    ranked,frontline
    hardpoint
    Domination
    در این دسته از بازی‌های کالاف، بازیکنان در تیم‌های پنج نفره به رقابت می‌پردازند و شرط برنده شدن این است که شما به همراه تیمتان بتوانید بیشترین کیل را داشته و از موانع عبور كنید. بازی‌های دسته بتل رویال از زمانی آغاز می‌شوند که شما به لول۷ برسید. در این دسته بازی‌ها بیش از ۱۰۰ بازیکن می‌توانند در گروه‌های تک نفره، دو نفره و چهار نفره به رقابت بپردازند.

کالاف به عنوان یک بازی اکشن استراتژیک با قابلیت‌های متعدد گوناگون یک انتخاب عالی برای بازی است که می‌تواند هیجان زیادی را به شما القا کند. کاراکترها در بازی کالاف نقش مؤثری داشته و هر یک با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد خود می‌توانند اثر متفاوتی بر پیش‌برد روند بازی داشته باشند. امکانات جذاب و هیجان‌انگیزی نیز با پرداخت درون برنامه‌ای به واسطه سی‌پی برایتان فراهم می‌شود که لذت بازی کالاف را دو چندان می‌کند. در این بازی می‌توانید به همراه دوستانتان اوقات دلچسبی را سپری کرده و از هیجان بازی لذت ببرید. در ادامه با یکی از جذاب‌ترین امکانات کالاف، یعنی طلایی کردن سلاح‌ در کالاف دیوتی موبایل آشنا می‌شوید.

چگونه اسلحه خود را در کالاف دیوتی موبایل طلایی کنیم؟

برای طلایی کردن اسلحه در کالاف دیوتی موبایل مسیر مشخصی برای شما تعیین شده که با طی کردن آن‌ها می‌توانید به اسلحه طلایی با ویژگی‌های خاص و قدرتی بیشتر دست پیدا کنید. در واقع، تمام مراحلی که باید برای طلایی کردن سلاح‌ در کالاف دیوتی موبایل انجام دهید در خود بازی ذکر شده و نیاز به اطلاعات اضافه‌ای نخواهید داشت. حال نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تمامی این مسیرها مشابه نیستند و با وجود شباهت‌هایی که میان آن‌ها وجود دارد، تفاوت‌هایی نیز دیده می‌شود.

برای مثال، مأموریت‌های طلایی کردن اسلحه‌ها در قسمت Assault، SNG، LMG و Shotgun یکسان هستند و از یک مسیر می‌توانید به تفنگ طلایی برسید؛ اما Marksman و Sniper روند متفاوتی دارند. در ادامه به طلایی کردن شاتگان، اسنایپر و کلاشینکف می‌پردازیم:

آموزش طلایی کردن شاتگان

برای طلایی کردن اسلحه در کالاف دیوتی موبایل برای اسلحه شاتگان، باید به قسمت gunsmith مراجعه کنید. این قسمت مراحل مختلفی را برایتان مشخص کرده که به شرح زیرند:

در قسمت sand باید ۶۰۰ انمی را با همان اسلحه بکشید.
در قسمت dragon باید ۵۰ دشمن را با hip fire از بین ببرید.
قسمت بعدی splinter است که باید ۸۰ دشمن را از فاصله دور بکشید.
قسمت tigger از شما می‌خواهد که ۱۲۵ دشمن را با پنج attachment بکشید.
مرحله بعد jungle است که باید سر ۱۰۰ انمی را بزنید.
مرحله آخر نیز Reptile است که باید بدون attachment ، هشتاد نفر از دشمنانتان را از بین ببرید.
پس از طی کردن این مراحل، شاتگان شما طلایی خواهد شد. حال بیایید به بررسی نحوه طلایی کردن سلاح‌ در کالاف دیوتی موبایل برای اسلحه اسنایپر را بررسی کنیم.

آموزش طلایی کردن اسنایپ در بازی کالاف دیوتی موبایل

گلد کردن اسنایپر و marksman در تمامی مراحل، شبیه به اسلحه شاتگان است و باید مراحل را مطابق آنچه که گفته شد طی کنید. تنها مرحله‌ای که در طلایی کردن اسنایپر متفاوت است، مرحله dragon بوده و نیازمند طی کردن مسیر متفاوت است. نحوه انجام این مرحله به این صورت است که در قسمت Dragon باید بتوانید ۴۵ انمی را در حالت نشسته بکشید. کشتن انمی‌ها در حالت خوابیده یا ایستاده تأثیری بر طلایی شدن اسلحه شما نخواهد داشت.

اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع بازی‌های موبایلی و کامپیوتری هستید، بهتر است اخبار و توضیحات را از سایتی معتبر پیگیری کرده و دائماً در جریان امور باشید. فروشگاه G4A4 به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فعالان حوزه گیمینگ، اکنون برای خدمت‌رسانی به شما دوستداران گیم در دسترس است. در وب‌سایت دیاموند می‌توانید بسیاری از خدمات را به منظور بهبود کیفیت بازی خود دریافت کرده و هرگونه سکه و جم بازی‌ها را دریافت کنید. برای خرید اسکین طلایی به منظور طلایی کردن سلاح‌ با خرید سیپی نیز می‌توانید به فروشگاه G4A4 مراجعه کنید.

طلایی کردن اسلحه کلاشینکف

برای طلایی کردن اسلحه کلاشینکف نیز باید مسیر را مطابق چیزی که در مراحل گفته می‌شود طی کنید. برای این کار بهتر است مرحله آخر را هدف قرار داده و با به نتیجه رساندن آن، کل مسیر را پشت‌سر بگذارید. البته می‌توانید باخرید سی پی از روش‌های دیگر نیز اسکین طلایی کلاشینکف و سایر گان‌های بازی کالاف را دریافت کرده و از قابلیت‌های آن استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله با نحوه طلایی کردن اسلحه کالاف دیوتی موبایل آشنا شده و فروشگاه G4A4را به عنوان یکی از پیشتازان اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات در زمینه گیمینگ شناختید. با مراجعه به فروشگاه G4A4 می‌توانید از پشتیبانی آنلاین این مجموعه نیز بهره‌مند شوید.

دکمه بازگشت به بالا