برترینهای کسب و کارورزش و نشاط

معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل

معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل و ترفندهای دریافت سی پی

پس از ظهور  بازی های انلاین  اندرویدی مانند کلش اف کلنز و … کاربرانی در سراسر دنیا به دنبال بازی تفنگی خاص و جذاب بوده اند که  پس از مدت ها  شرکت  اکتیویژن  تصمیم  گرفت بازی آنلاین استراتژیک خاصی ارائه دهد.  برخی ها این بازی را با نام ندای وظیفه می شناسند، بنابراین خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل مورد استقبال همگان قرار گرفت.

زمان زیادی از به وجود امدن بازی کالاف دیوتی موبایل نمیگذرد که این بازی توانسته بازیکنان بسیار زیادی را در سراسر جهان  از جمله ایران به خود جذب کند، این بازی توانسته در کمتر از دوسال به لیست پر دانلود ترین بازی های جهان برسد و هم اکنون در سطح رقابت شدیدی با بازی هم سطح خود یعنی پابجی قرار دارد. برای دستیابی به برخی سلاح و جلد و اسکین مورد علاقه  خود باید  cp یا همان  سی پی، پول رایج  کالاف  خریداری کنید. این  بازی تفاوت  بسیار زیادی با بازی های  انلاین جهانی دارد و توانسته امروزه یکی از پر دانلود ترین بازی های  جهان شود.

نحوه ذخیره بازی

این بازی زیبا برای بازیکنانش چندین شبکه  طراحی کرده است و بازیکنان میتوانند برای محافظت از پیشرفت خود اکانت  خود را  بر روی چندین شبکه از جمله  اکتیوژن  ( شبکه ای که خود کالاف ارائه  داده است) گوگل و فیس بوک و…. ذخیره کند  این سه شبکه از رایج ترین شبکه هایی است که بازیکنان اکانت خود را بر روی ان ها سیو  یا ذخیره می کنند.

معرفی سیزن پس

بازی کالاف، همانند دیگر بازی‌های پرطرفدار، دارای سیزن پس می باشد  که  این اثر با نام Premium Pass در داخل بازی  شناخته می‌شود. این اشتراک در دو مدل Premium Pass و Premium Pass Plus است  که قیمت آنها به ترتیب ۱۰ و ۲۵ دلار است که البته  مدتی بعد تخفیف داخل بازی شامل این سیزن پس ها می شود، با خریداری کردن سیزن پس، آیتم‌ها و سلاح‌های مختلفی به همراه اپراتورهای ویژه‌ای چون شخصیت محبوب گوست به زبان فارسی را دریافت خواهید کرد.

با وجود مزیت های  خوب این دو اشتراک، اما هیچ اجباری در خریداری کردن آنها از طرف این کمپانی نیست و برخلاف دیگر بازی‌های این روزها که به وابسته به خرید کردن  درون برنامه‌ای هستند، بازی موبایل کالاف دیوتی، آیتم‌های بسیار، که رایگان  و از برتری قابل قبولی هم دارد که بازیکن  نداشتن سیزن پس  در بازی را احساس نکند. با این حال، با خرید سرعت ارتقای سطح بازیکنان بسیار سریع تر افزایش پیدا خواهد کرد.

معرفی بهترین تفنگ های بازی کالاف دیوتی موبایل

 اسلحه  ak117

 این اسلحه زیبا و قوی با جرئت میتوان بهترین اسلحه در نبرد نزدیک در بخش  بتل پس نامید این اسلحه  سرعت بسیار زیادی در پرتاب گلوله دارد و  این  اسلحه  بسیار پر طرفدار  است.

اسلحه  دی ال کیو  33

اسلحه  دی ال کیو  33  یکی از بهترین اسلحه  ها برای شلیک از دور نامید این اسلحه  در بخش بتل پس  طرفداران  بسیار زیادی دارد  و تنها  معایب آن کم کردن سرعت  راه رفتن  پلیر در بازی است.

اسلحه  ای اس ام 10

اسلحه  ای اس ام 10   را  هم  میتوان  از یکی از پرطرفدار ترین و قدیمی ترین اسلحه ها در بازی نامید  این اسلحه برخلاف سرعت  پرتاب پایینش میتواند اسلحه  خوبی در نبرد های نزدیک نفر به نفر باشد.

اسلحه  چوپر یا chopper

اسلحه  چوپر یا chopper  یکی از سریع ترین پرتاب کننده های گلوله  در بازی است این اسلحه با خشاب ۱۰۰ عددی میتوانید در ان  واحد حریف را از پای در بیاورد.

معرفی اسکین و یا جلد های پرطرفدار بازی کالاف دیوتی موبایل

در روند بازی کالاف دیوتی موبایل  بازیکنان میتوانند  یک مجموعه  از اسکین ها و جلد های مورد علاقه برای خود داشته باشند و با جلد مورد علاقه خود به نبرد بروند  برای دریافت اسکین بازیکن میتواند با خرید سی پی cp  پول کالاف دیوتی اسکین مورد نظر خود را تهیه کند و اسکین هایی ام  در نبرد بتل پس وجود دارد. به دست اوردن  اسکین یا جلد در بازی کالاف دیوتی موبایل از اهمیت بسیار ویژه ای بین بازیکنان برخوردار است.

 یکی از اسکین یا جلد های مورد علاقه بازیکنان

جلد Outrider Skeleton است که  یکی از جلد های کم یاب و ویژه در بازی محسوب میشود این اسکین بسیار زیبا  و بی نظیر است بازیکن  میتوانید این اسکین را به طور شانسی در قسمت لوت باکس loot  bax   بدست بیاورد و یا ان را از فروشگاه داخل بازی خریداری کند

اسکین Special Ops 4

این اسکین بسیار زیبا و طرفدار بوده  و از طرفی به دست اوردن این جلد برای بازیکنان بسیار مشکل است آن دسته  از بازیکنان که خسته بتا را  اجرا کرده اند به احتمال زیاد این  جلد را بدست اورده اند اما بقیه بازیکنان  برای دریافت این جلد زیبا  مجبور به نبرد بتل رویال هستند البته تعداد بسیار کمی از بازیکنان میتوانند این اسکین را از آن خود کنند.

خصوصیات بازی Call of Duty: Mobile در یک نگاه:

  • گرافیک سه‎بعدی و با جزئیات بسیار بالا
  • افکت‎های صوتی هیجان‎انگیز
  • گیم‎پلی ساده و روان
  • قابلیت رقابت با سایر دوستان و کسب جوایز گروهی
  • قابلیت بالا بردن سطح مهارت برای بالا رفتن در جدول امتیازها
  • امکان سفارشی‎سازی شخصیت بازی
  • دارای حالات گوناگون بازی
  • دارای نقشه‎های متنوع
  • قابلیت بازی با سایر بازیکنان جهانی به صورت آنلاین
  • مشاهده بازی از دید شخص اول
  • مبارزه‎های نفس‎گیر و واقعی
  • مجموعه متنوع سلاح‎ها، خودروها و شخصیت‎ها

‌بازی با دو نوع کنترل مبتدی و پیشرفته منتشر شده و می‌تواند به هر فرد با هر توانایی کنترلی، کمک می‌کند که از تجربه کردن بازی ندای وظیفه: موبایل (COD:Mobile) لذت ببرد.

بازی کال آف دیوتی با استفاده ازطراحی شده است. این موتور بازی سازی ‌ برای ساخت بازی های دو و یا سه بعدی هم کاربرد دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای کال آف دیوتی موبایل

بهتر است ابتدا به تنظیمات گوشی خود مراجعه کرده و نرم افزار آن را آپدیت کنید.

اندروید (Android)

برای اجرای این بازی به اندروید 5.1 و بالا نیاز است. کال آف دیوتی موبایل به طور متوسط با نرخ فریم (FPS 30) اجرا می شود. حداقل سخت افزار برای اجرای بازی به شرح زیر می باشد.

رم (RAM) :

3GB

پردازنده (CPU) :

625 snapdragon

پردازشگر گرافیکی (GPU) :

506 adreno

آی او اس (iOS)

برای اجرای این بازی در آیفون و آیپد، به آی او اس 9 و بالاتر نیاز است. این بازی با نرخ فریم حداقل (FPS 30) اجرا می شود. برای تجربه بهتر (FPS 60) شما به آیفون 7 و یا بالاتر نیاز خواهید داشت.

نصب کال آف دیوتی موبایل را روی کامپیوتر

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چگونه کال آف دیوتی موبایل را روی کامپیوتر بازی کنیم؟ در ادامه نحوه‌ی انجام این‌کار را به شما آموزش خواهیم داد، همانطوری که قبلا را توضیح دادیم، برای اجرای کال آف دیوتی موبایل روی کامپیوتر نیز، راه حل مشابهی وجود دارد! برای اینکار کافیست شبیه‌ساز GameLoop را در رایانه‌ی خود نصب کنید، که در ادامه بیشتر آن را توضیح خواهیم داد.

اجرای کال آف دیوتی موبایل روی کامپیوتر با استفاده از شبیه‌ساز GameLoop

در ابتدا، شبیه‌ساز گیم‌لوپ را از دانلود کنید و پس از اجرای فایل نصبی مطالق برنامه‌های معمول آن را در کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود نصب کنید، پس از اجرای آن، مطابق تصویر زیر، از سمت چپ صفحه، وارد بخش Game Center شده و بازی کال آف دیوتی موبایل را پیدا کرده و آن را دانلود کنید (اگر بازی را در صفحه‌ی باز شده پیدا نکردید می‌توانید از قابلیت جستجوی بالا سمت چپ صفحه استفاده کنید)

پس از اینکه بازی را دانلود کردید، می‌توانید آن را اجرا کرده و از کال آف دیوتی موبایل روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود لذت ببرید، توجه داشته باشید که پس از انجام مراحل بالا، بازی در بخش My Games در سمت چپ شبیه‌ساز اضافه می‌شود و می‌توانید از این طریق بازی را اجرا کنید.

پس از اجرای بازی همانطوری که در تصویر بالا مشخص است، کنترلرها و دکمه‌های مورد استفاده در بازی برای شما نمایش داده می‌شود، همچنین شما می‌توانید کنترلرها را به سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کرده و دکمه‌های دلخواه خود را انتخاب کنید.

علاوه‌بر شبیه‌ساز GameLoop که در این آموزش معرفی شد، شبیه‌سازهای دیگری نیز برای اجرای بازی‌های اندرویدی روی کامپیوتر وجود دارند که می‌توانید توضیحات آن در دیگر مقالات سایت بخوانید.

منابع:

packattackstore.com

klarna.com

دکمه بازگشت به بالا