برترینهای کسب و کارسلامت و تندرستی

بهترین کرم های جوانسازی پوست صورت

بهترین کرم سفت کننده و ضد چروک صورت کدام است؟ در پاسخ باید گفت: برترین کرم، محصولی است که بتواند با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و تقویت کلاژن سازی، از بروز چین و چروک ها جلوگیری کرده و افتادگی آن را درمان کند. از برندهای نام آشنا در این زمینه می توان به درماتیپیک، سینره، ورونیک، نوتروژینا و غیره اشاره کرد. شاید میان تنوع بالای این محصولات، خرید  مناسب کمی سخت به نظر آید، از همین رو در ادامه به معرفی بهترین محصولات ضد چروک و سفت کننده می پردازیم تا با توجه به مشخصات هریک، بتوانید انتخابی درست و مطمئن داشته باشید.

درمان چین و چروک های عمقی با کرم ضد چروک درماتیپیک

یکی از محصولاتی است که در لیست بهترین کرم صورت سفت کننده و ضد چروک صورت قرار می گیرد. دستگاه هیدرودرمی با تقویت کلاژن سازی می تواند چروک های عمیق صورت را از بین برده و از شل شدگی و افتادگی پوست جلوگیری کند. وجود روغن های گیاهی مانند جوجوبا و آرگان در ترکیبات درماتیپیک، در کنار کاهش چین و چروک به تقویت پوست نیز می پردازد. همچنین عصاره آلوئه ورا و شی باتر موجود در این محصول با خشکی مبارزه کرده و پوست صورت را آبرسانی می کند. فواید کرم درماتیپیک

  • بافت سبک
  • دارای خاصیت لایه برداری
  • افزایش کلاژن سازی
  • کاهش لکه های قهوه ای
  • آبرسانی پوست
  • افزایش نرمی پوست

کرم لیفتینگ شب ورونیک، بهترین کرم لیفت صورت!

کرم شب لیفتینگ ورونیک کرم ورونیک به عنوان قویترین کرم لیفتینگ، همان محصولی است که می تواند در کنار کاهش چین و چروک های صورت، خاصیت ارتجاعی آن را نیز بهبود دهد.  به دلیل ترکیبات ضد حساسیت و ضد التهابی خود می تواند برای افرادی که پوست حساسی دارند، بسیار مناسب باشد. لازم است بدانید با استفاده از کرم لیفتینگ شب ورونیک، خشکی و زبری صورت شما نیز درمان شده و پوست به صورت عمیق آبرسانی می شود. وجود روغن های ماکادمیا، آرگان و هسته انگور در کرم ورونیک لطافت و نرمی پوست را افزایش داده و آثار رادیکال های آزاد را خنثی می کنند؛ همچنین در درمان آفتاب سوختگی نقش مفیدی را ایفا خواهند کرد.

نوتروژینا، بهترین کرم سفت کننده پوست صورت

کرم شب سلولار بوست نوتروژینا  اگر به دنبال یک محصول همه کاره می گردید، کرم شب ضد چروک سلولار بوست نوتروژینا را از دست ندهید! از مهم ترین ویژگی های  می توان کاهش چین و چروک، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، آبرسانی پوست و ترمیم کنندگی آن اشاره کرد. وجود ویتامین C و هگزانول در ترکیبات این محصول، لک های پوستی را نیز کاهش داده و از افتادگی پوست جلوگیری می کند.

کرم ضد چروک ، بهترین محصول برای پوست های خشک

کرم ضد چروک تاچا  کرم ایجلس تاچا ضد چروک نیز می تواند به عنوان بهترین کرم سفت کننده و ضد چروک صورت معرفی شود. به جرئت می توان گفت استفاده از  آثار پیری از جمله چین و چروک، افتادگی، شل شدگی و غیره را از بین برده و جوانی و شادابی از دست رفته صورتتان را بر می گرداند. وجود موادی مانند چای سبز، برنج آکیتا، جلبک موزوکو و… در ترکیبات این کرم، پوست شما را به طور کامل تغذیه کرده و باعث آبرسانی عمیق آن می شود. از همین رو برای افرادی که پوستی خشک و دهیدارته دارند، بسیار مناسب است.

سینره، کرمی ضد چروک با اثرگذاری سریع!

کرم ضد چروک سینره با ترکیبات محکم کننده و لیفتینگ می تواند یکی دیگر از انتخاب های شما در ورود به 40 سالگی باشد. استفاده از این محصول در کنار محصولاتی مانند قوام پوست شما را افزایش داده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. خاصیت ترمیم کنندگی لایه های پوستی و ضد التهابی این محصول بر محبوبیت آن افزوده است. فرمولاسیون کرم سینره به گونه ای است که می تواند با ساخت لایه الاستیک مقاوم روی سلول های اپیدرم، به سرعت شل شدگی را درمان کند و خاصیت ارتجاعی را افزایش دهد.

لیفتینگ فوری با کرم سفت کننده صورت اسپانول

اسپانول محصولی است که به دلیل وجود کلاژن هیدرولیز شده و عصاره حلزون در ترکیبات خود، به سرعت شل شدگی و افتادگی پوست صورت را از بین می برد. از همین رو به عنوان بهترین کرم برای چین و چروک صورت و سفت کننده معرفی می شود. استفاده از کرم اسپانول نه تنها بافت پوست شما را استحکام بخشیده بلکه با حفظ رطوبت، خطوط و چروک های آن را کاهش می دهد. بدون شک نبود مواد شیمیایی مانند پارابن، فتالات و.. بر کیفیت بالای این محصول می افزاید.

الارو، بهترین کرم ضد چروک بعد از 30 سالگی!

در لیست بهترین کرم سفت کننده و ضد چروک، الارو محصولی است که جایگاه ویژه ای برای خود کسب کرده است. کرم الارو با تقویت کلاژن سازی و حفظ رطوبت، مانع از افتادگی پوست صورت شده و چین و چروک های ناشی از خشکی و پیری را درمان می کند. استفاده از این محصول در کنار جوانسازی صورت، به تقویت پوست نیز می پردازد. اگر می خواهید از بروز علائم پیری جلوگیری کنید، خرید این محصول را در ورود به 30 سالگی از دست ندهید!

افزایش استحکام پوست با کرم پرودرما

کرم ضد چروک وسفت کننده پرودرما محصولی است که با اسیدهای چرب و روغن های گیاهی در ترکیبات خود باعث تقویت خونرسانی شده و چین و چروک های پوستی را درمان می کند. همچنین وجود هیالورونیک اسید و کلاژن هیدرولیز در فرمولاسیون پرودرما باعث جوانسازی صورت و لطافت و شادابی آن می شود. از دیگر ترکیبات این محصول که منجر به افزایش استحکام پوست و رفع چروک ها می شود، می توان به عصاره مخمر، ویتامین های E و C، Biopeptide EL و غیره اشاره کرد. این روزها تا دلتان بخواهد در دنیای مجازی و صفحات اینستاگرم، درباره اهمیت پوست و راه‌های رسیدگی به آن صحبت می‌شود. هر روز برندهای مختلف آرایشی محصولات جدیدی را برای بازسازی و جوان شدن پوست معرفی می‌کنند. تنوع در بازار محصولات پوستی آنقدر بالاست که گاهی حتی نمی‌توان حدس زد بهترین کرم جوان کننده پوست به چه برندی تعلق دارد! اما خیالتان از این بابت راحت باشد. ما در این مطلب با شما از بهترین کرم‌های جوانسازی پوست صحبت می‌کنیم:

کرم‌ های جوانسازی چه تاثیری روی پوست می‌ گذارند؟

کرم‌های جوانساز، چین و چروک‌های پوست را کمتر کرده و از ایجاد دوباره آنها جلوگیری می‌کنند. این کرم‌ها در عین حال اثر رطوبت‌رسان، تغذیه کننده و بازسازی پوست را برعهده دارند. معمولا کرم‌های جوانساز از ترکیب فرمول‌های اسید هیالورونیک، اسید سالیسیلیک و مواد آبرسان تشکیل شده‌اند. به همین دلیل می‌توانند پوست را روشن‌تر و یکدست‌تر کرده و لک‌های تیره صورت را کمرنگ‌ کنند. با این حال فرایند ضد پیری و جوان کنندگی این کرم‌ها، ممکن است در همه افراد نتایج یکسانی نداشته باشد.

بسیاری از مصرف کنندگان نسبت به مواد موجود در این کرم‌ها حساسیت نشان می‌دهند. برای دانستن اینکه چه محصولات جوانسازی مناسب شما طراحی شده است، باید بدانید که نوع پوستتان چیست و کدام کرم با پوست شما سازگاری دارد. در ادامه برخی از کرم‌های محبوب جوانساز را به شما معرفی می‌نماییم و درباره بهترین کرم جوانسازی پوست صحبت می‌کنیم. اگر بین کرم‌های مختلف، روش‌های درمانی و عمل‌های زیبایی به شک افتاده‌اید و نمی‌دانید کدام روش برای درمان آسیب‌های پوستی شما مناسب‌تر است، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی «» را مطالعه کنید.

بهترین کرم های جوان کننده پوست

کرم ژل آبرسان و مرطوب‌کننده و جوان‌کننده بایوآکوا حاوی عصاره بلوبری بوده و یک انتخاب عالی برای شادابی و بازگرداندن زیبایی پوست است. کرم آبرسان و جوان کننده صورت مورینگا امو کرم آبرسان مورینگا امو، یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه و جوانساز است. مانند دیگر کرم‌های جوانساز، این محصول لکه‌های تیره پوست را کمرنگ‌تر می‌کند. خاصیت مرطوب کنندگی این کرم، به از بین رفتن چروک‌های سطحی پوست کمک می‌نماید. در این محصول همچنین از فرمولاسیون آنتی اکسیدان، روغن‌های گیاهی مورینگا، آرگان، هسته انگور و دانه آفتاب‌گردان استفاده شده است.

  • حاوی ویتامین A و E
  • حاوی روغن هسته انار
  • از بین برنده لکه‌های تیره پوست
  • آبرسان قوی

این محصول علاوه بر متعادل‌سازی چربی و کاهش سایز منافذ پوست یک آنتی اکسیدان قوی است که با بازسازی بافت پوست و کاهش چین و چروک، پوستی جوان و شاداب را به ارمغان می‌آورد. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید. علاوه بر محصولاتی که در این مقاله معرفی کردیم،‌ راه‌های دیگری برای جوان‌سازی پوست وجود دارند. با رعایت کردن نکاتی که در مطلب «» عنوان کردیم، جوانی و طراوت را به پوست خود بازگردانید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا