برترینهای کسب و کارسلامت و تندرستی

بهترین برند لوازم شست و شوی صورت

راهنمای خرید ژل شستشوی صورت

پاکسازی و شستشوی صورت برای آن دسته افرادی که از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند بسیار ضروری است. چراکه مواد شیمیایی موجود در روی پوست می‌ماند و در صورتی که به پاکسازی پوست خود اهمیت ندهید، پوست شما دچار مشکلاتی مانند آلرژی پوست، چروکی پوست، جوش، رنگ و رو رفتگی پوست می‌شود. لوازم آرایشی موجب بسته شدن منافذ پوست می‌شود می‌شود و با استفاده از پاک‌کننده‌ها می‌توان به باز شدن منافذ پوست کمک کرد. همانطور که میدانید نمایندگی فروش محصولات گاتیو علاوه بر انواع محصولات مناسب پوست صورت، کرم استرچ مارک گاتیو را تولید کرده که می تواند خط و خطوط ناشی از چاقی و لاغری، بارداری و … را از بین ببرد.

انواع پاک‌کننده پوست صورت

در سال‌های گذشته که تنها راه برای پاکسازی صورت آب و صابون بود و همه به دنبال بودند. اما به مرور با تولید و عرضه انواع پاک‌کننده‌های صورت و مشخص شدن مضرات صابون، بسیاری از افراد به این نوع پاک‌کننده‌ها روی آوردند که از لحاظ سلامتی بهداشتی نیز بسیار مفیدتر می‌باشد. شما همواره می توانید قیمت کرم گاتیو و محصولات پاک کننده این برند را از سایت های معتبر بپرسید و خریدی با کیفیت انجام دهید.

1. پاکسازی صورت با آب

همان‌طور که گفته شد، در گذشته تنها را پاکسازی پوست صورت، آب بود. اما آب به تنهایی نمی‌تواند این حجم از آلودگی و لوازم آرایشی را از روی صورت پاک کند تا پوست بتواند نفس بکشد. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که به پاک‌کننده‌های صورت مناسب دسترسی ندارید، صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید.

2. پاکسازی صورت با صابون

صابون در گروه قدیمی‌ترین پاک‌کننده‌های پوست قرار می‌گیرد که البته برخی افراد همچنان از این محصول برای شستشو و پاکسازی پوست صورتشان استفاده می‌کنند. صابون به دلیل خاصیت قلیایی و «pH» نامتناسب، می‌تواند برای پوست نیز مضر باشد. همچنین علاوه بر وجود مواد شیمیایی بکار رفته در صابون‌ها و پاک نشدن کامل آن از روی پوست صورت، امکان ایجاد خشکی، التهاب و آلرژی بر روی پوست می‌گردد. بنابراین اگر قصد دارید از استفاده نکنید و بهترین صابون را برای خودتان انتخاب نمایید، مطلب زیر را از دست ندهید.

3. پاکسازی با ژل شستشوی صورت

یا ژل شستشوی صورت بهترین جایگزین برای صابون هستند. ژل‌های شستشو علاوه بر حفظ و تامین رطوبت، خاصیت پاکسازی داشته و از همه مهم‌تر، ساختاری ملایم و سازگار با پوست دارند.
از دیگر ویژگی‌های نرمی و لطافت، حفظ رطوبت پوست، پاکسازی منافذ از آلودگی بدون خشک کردن پوست می‌باشد. ژل‌های شستشوی صورت از ترکیبات ارزشمندی در فرمول ساخت آن به‌کار رفته است.

انواع پوست صورت

قبل از خرید هرگونه ژل شستشوی صورت، باید بدانید کدام پاک‌کننده برای پوست شما مناسب است. زیرا هرکدام از آن‌ها برای پوست‌های متفاوتی تولید شده‌اند.

  • پوست‌های چرب: اگر پس از شست‌وشوی صورت، پوست صورت شما کاملا تمیز نشده و مقداری چربی روی آن باقی‌مانده، جنس پوست چربی دارید.
  • پوست‌های خشک: اگر پس از شست‌وشوی صورت، پوست صورت شما خشک و پوسته پوسته شده است، پوست شما از نوع حساس و خشک می‌باشد.
  • پوست‌های معمولی: اگر پس از شست‌وشوی پوست صورت، احساس می‌کنید پوست شما نه چربی دارد و نه خشک شده است، پوستتان معمولی می‌باشد.

در جدول زیر می‌توانید انواع شستشودهنده‌های صورت را بر اساس نوع پوستتان مشاهده و بررسی کنید.

بهترین مارک ژل شستشوی صورت

در این بخش به معرفی انواع ژل شستشوی صورت می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید بهترین ژل شستشوی صورت را بر اساس نوع پوست خودتان انتخاب نمایید.

ژل شست و شوی صورت سینره مدل Oily Skin

ژل شستشوی صورت سینره (Cinere) با خاصیت مرطوب‌کنندگی، جانشین مناسبی برای صابون شستشوی صورت می‌باشد. عصاره «مورینگا» موجود در این محصول، به‌عنوان محافظ طبیعی روی سطح پوست قرار گرفته و از جذب آلودگی به پوست صورت جلوگیری می‌کند. این محصول با داشتن فرمولاسیونی حاوی شوینده‌های بسیار ملایم بدون ایجاد آثار تحریکی بر روی پوست باعث زدودن کامل آلودگی‌ها و باقی‌مانده مواد آرایشی از روی پوست می‌گردد.

وجود مواد تنظیم‌کننده ترشح چربی پوست و مواد ضد باکتری، این فرآورده را جهت شستشوی پوست‌های چرب و آکنه‌ای ایده‌آل می‌سازد. علاوه بر اینکه مواد موجود در این محصول باعث تنظیم pH پوست و مرطوب شدن آن می‌شوند.

پوست با مسن شدن انسان، به‌طور طبیعی رطوبت کافی و انعطاف‌پذیری خود را از دست می‌دهد. اما آلودگی هوا یکی از دلایل اصلی صدمه به پوست است. زیرا مواد سمی موجود در هوا موجب پیری زودرس پوست صورت، گردن و دست‌ها می‌شود و دود و گردوغبار و آلودگی درون منافذ پوست جمع شده و پوست را تیره می‌کند.

استفاده از بهترین ژل شستشوی صورت سینره راه‌حلی مناسب برای محافظت از پوست شما در برابر این آلودگی‌ها است. اگر قصد خرید بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست چرب را دارید، این مدل از سینره گزینه خوبی برای شما است.

این ترکیبات موجب لایه‌برداری، حذف سلول‌های مرده و آلودگی‌ها از سطح پوست، رفع جوش‌های سرسیاه، باز کردن منافذ مسدود شده، جلوگیری از ایجاد آکنه، بهبود خطوط چین‌وچروک و لکه‌های سیاه پوست، رطوبت‌رسانی بالا و همچنین نرمی و لطافت پوست می‌گردد. این مدل از لافارر در گروه بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست معمولی قرار گرفته است.

ژل شستشوی صورت هیدرودرم مدل Oily Skin

  • پرفروش‌ترین فیس واش هیدرودرم

این ژل شستشوی صورت و پاک‌کننده آرایش، توسط برند «هیدرودرم» (Hydroderm) تولید شده است که برای پوست‌های چرب مناسب بوده و همچنین، از مواد غیر صابونی در آن استفاده شده است. لابراتور «پارس حیان» که تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی بوده سعی کرده از مواد اولیه‌ای در تولیدات خود استفاده کند که گیاهی و یا طبیعی باشد و نیاز پوست را رفع کند. شرکت فوق تاکنون توانسته است در افزایش مشتری در سطح خاورمیانه دخیل باشد.

این محصول به صورت ژل بوده که قادر است چربی‌های اضافی پوست، آلودگی‌های سطحی و باقی‌مانده مواد آرایشی را از سطح منافذ پوست پاک کرده و با باز نمودن منافذ پوستی و مهار تکثیر باکتری‌ها موجب بهبود جوش‌های صورت می‌شود.

پاک کردن آرایش با مواد صابونی و آب کار اشتباهی است؛ مخصوصا افرادی که در طول روز چندین بار احتیاج به پاک کردن صورت خود دارند. این کار باعث خشکی و کدری پوست می‌شود و بهتر است از پاک‌کننده‌های مناسب با توجه به شناخت پوست خود استفاده کنند. متاسفانه اخیرا استفاده از شیر پاک‌کن مرسوم شده اما استفاده از این محصول برای پوست‌های جوان مناسب نیست.

این محصول شامل «سبومین پیرکتون اولامین»، «اسید سالسیلیک»، «روغن تی‌تری اویل» و مواد پاک‌کننده غیرصابونی ملایم و «اسیدیته» است که با پوست سازگاری دارد و از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. محصول فوق به صورت ژل بوده و بهتر است روی پوست کمی ماساژ داده شده سپس با آب ولرم شسته شود. لازم به ذکر است این محصول جزو پرطرفدارترین و بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست چرب، جوش‌دار، آکنه‌ای و حساس می‌باشد.

پاک کننده سینره برای پوست‌ چرب

ژل شستشوی سینره برای پوست‌های چرب مناسب بوده و کاملا گیاهی می‌باشد. برند سینره جزو برندهایی است که از لحاظ کیفیت و کارایی تاییدیه خود را از پزشکان دریافت کرده است. پاک‌کننده‌های آرایشی در دو گروه بدون نیاز به آب و پاک‌کننده‌هایی که برای تمیز شدن نیاز به آب دارند تقسیم می‌شوند به این صورت که برای تمیز کردن صورت نیاز به آب ندارند و با پنبه‌ای آغشته به محصول تمام آلودگی را از سطح پوستتان می‌زداید این نوع پاک‌کننده‌ها به‌ویژه برای پاک کردن آرایش صورت تولید شده‌اند.

این محصول به صورت ژل بوده و ضدعفونی‌کننده و التیام‌بخش پوست است و همچنین، تمام آلودگی و مواد آرایشی را از روی پوست تمیز می‌کند. وجود مواد تنظیم‌کننده ترشح چربی پوست و مواد ضد باکتری، این محصول را جهت شستشوی پوست‌های چرب و آکنه‌ای ایده آل می‌سازد؛ مضاف بر اینکه مواد استفاده شده در این ژل باعث تنظیم pH پوست و مرطوب شدن و نرم شدن پوست می‌شود.

با استفاده از این محصول ذره‌ای چربی و چسبندگی را روی پوستتان احساس نخواهید کرد. چراکه تمام چربی اضافی و آلودگی‌ها را از پوست شما می‌زداید و پوست را جهت افزایش جذب کرم‌های تخصصی آماده می‌کند. بهترین ژل پاک‌کننده سینره با حجم 150 میلی‌لیتر برای پوست‌های چرب مناسب بوده و پوستی نرم و شاداب را ایجاد می‌کند که با توجه به قیمت و برند خرید معقولانه‌ای است. گفتنی است این مدل از برند سینره، جزو بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست چرب می‌باشد.

ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست های خشک و حساس مدل Sensitive skin

از ویژگی‌های دیگر این فیس واش می‌توان به تسکین و کاهش التهاب و قرمزی پوست، رطوبت رسانی عمقی، رشد باکتری‌های مفید، لطافت پوست، روشن شدن، نرم‌کنندگی ملایم و درخشانی پوست اشاره کرد. اگر قصد خرید بهترین فیس واش برای پوست‌های حساس را دارید، این محصول گزینه مناسبی برایتان است.

ژل شستشوی صورت آدرا مخصوص پوست چرب

شوینده صورت «آدرا» حاوی عصاره آلوئه‌ورا و خیار است که موجب رطوبت، التیام و جوانی پوست می‌گردد. همان‌گونه که می‌دانید، درصد بالایی از خیار را آب تشکیل داده و برای پوست بسیار مفید است و لایه‌برداری ملایم نیز محسوب می‌شود.

ویژگی‌ها
حجم: 150 میلی لیتر
مناسب برای: صورت
مناسب برای پوست چرب و مختلط
حاوی عصاره خیار و آلوئه ورا
رطوبت رسانی عمیق
فاقد الکل
ساخت کشور ایران

ژل آی پلاس (Iplus) برای شست‌و‌شوی صورت و چشم مناسب است و استفاده از آن به‌خصوص برای پوست‌های چرب، جوش‌دار و آکنه‌ای توصیه می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، پوست‌های چرب مستعد جوش و آکنه هستند و بسیار راحت در اثر آلودگی، عوامل محیطی، تغذیه و استفاده از مواد آرایشی نامرغوب، جوش می‌زنند. این فیس واش جهت جلوگیری از تخریب پوست کاربرد فراوانی دارد.

در ساخت این محصول از اسطوخودوس، ترنج و نعنا استفاده شده که نعنای موجود در فیس واش، پوست را خنک و شاداب می‌کند. همچنین با کاهش و از بین بردن باکتری‌ها و میکروب‌های سطح پوست منجر به کاهش جوش‌های سرسیاه و سرسفید می‌شود؛ که در اثر استفاده طولانی‌مدت ممکن است این جوش‌ها از بین بروند.

ژل شستشوی صورت سروینا مخصوص پوست های چرب و مختلط مدل Oily Skin

از ویژگی‌های این فیس واش می‌توان به شفاف‌کننده پوست، ضدالتهاب و قرمزی، آنتی‌باکتریال، تنظیم ترشح غدد چربی، پاک‌کننده مؤثر آلودگی هوا و سلول‌های مرده اشاره کرد.

ویژگی‌ها
حجم: 150 میلی لیتر
مناسب برای: صورت
ساخت کشور ایران

ژل شستشوی صورت آدرا مخصوص پوست های حساس

ژل شستشوی صورت آدرا مناسب پوست‌های خشک و حساس بوده و با بهره‌مندی از ترکیبات لایه بردار نظیر اسید سالیسیلک و ترکیبات رطوبت رسان و ضد التهاب نظیر عصاره آلوئه‌ورا و انجیر، به عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ کرده و علاوه بر پاک‌سازی فوق‌العاده پوست، از خشکی و التهاب آن نیز پیشگیری می‌کند.

این فیس واش برخلاف شوینده‌هایی نظیر که باعث از بین رفتن تعادل اسیدی پوست می‌شوند، pH پوست را تنظیم و آن را در حالت تعادل حفظ می‌کند. همچنین وجود ترکیبات اعجاب‌انگیز گیاهان بکار رفته در این ژل، نشان از تأثیر فوق‌العاده مؤثر آن  بر روی پوست و حتی مو دارد. اگر قصد تهیه بهترین فیس واش را دارید، این محصول یکی از گزینه‌های خوب به شمار می‌شود.

ژل شستشوی صورت آقایان آردن

از خواص این ژل شستشو می‌توان به ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد فعالیت اضافی غدد مترشحه چربی، مرطوب‌کنندگی، التیام بخشی و نرم‌کنندگی طبیعی اشاره کرد. این محصول ضمن التیام خراشیدگی احتمالی ایجاد شده بر اثر اصلاح صورت، چربی‌های اضافی و آلودگی‌های سطحی را از سطح پوست پاک می‌کند.

ژل شست و شوی صورت چیست؟

همانطور که می دانید تمیز بودن صورت اهمیت زیادی در بهبود پوست آن دارد و از ایجاد جوش، لک و دیگر بیماری ها جلوگیری می کند اما چگونه بدون آسیب، صورتمان را تمیز کنیم؟ بدون شک بهترین پاسخ استفاده از فیس واش یا ژل شست و شوی صورت است. این محصول بدون داشتن مواد شیمیایی مضر و آسیب به بافت صورت، سلول های مرده، چربی، آلودگی و آرایش را از روی آن پاک می کند. بنابراین اگر به سلامت و زیبایی پوستتان اهمیت می دهید هر چه سریع تر اقدام به خرید  کنید.

فواید استفاده از فیس واش

در صورت شناخت درست نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت، این محصول می تواند فواید زیادی مانند موارد زیر را برای شما به همراه داشته باشد:

  • افزایش تاثیر محصولات مراقبتی مانند تونر، مرطوب کننده، آبرسان و…
  • کنترل چربی پوست
  • درخشندگی بیشتر صورت
  • تامین رطوبت مورد نیاز پوست
  • پاک کنندگی عمیق
  • باز شدن منافذ پوست
  • ایجاد حس شادابی و سبکی
دکمه بازگشت به بالا