برترینهای کسب و کارعمومی

انواع طعم های جویس ویپ

یکی از بهترین چیزها در ویپ‌کردن که البته ممکن است تصمیم‌گیری را خیلی دشوار کند انتخاب طعم ایجویس مورد علاقه‌تان از بین هزاران طعم موجود است. برعکس کسانی که سیگار می‌کشند و فقط طعم‌های تنباکو و منتول را می‌توانند انتخاب کنند، آنهایی که ویپ می‌کنند گزینه‌های خیلی بیشتری دارند.این تنوع کار انتخاب طعم برای خرید را سخت می‌کند و خیلی از سیگاری‌ها را از ویپ‌کردن منصرف می‌کند. خبر خوب این است که این هزاران طعم را می‌توان تنها در چند گروه طبقه‌بندی کرد که انتخاب طعم مناسب را آسان می‌کند.

با اینکه خیلی از سیگاری‌ها وسوسه می‌شوند ایجویس‌های تنباکویی را انتخاب کنند اما پیشنهاد ما این است که چیزی متفاوت را امتحان کنید و دستتان را برای انتخاب باز نگه دارید. به عنوان مثال، ممکن است در نهایت طعم دسری که عاشقش هستید را پیدا کنید و این، کار را برای ویپ‌کردن (و ترک سیگار) راحت می‌کند. اگر همین الان هم ویپ می‌کنید و به دنبال طعم جدیدی می‌گردید، شناخت انواع مختلف طعم ایجویس ممکن است شما را تحریک کند چیز جدیدی امتحان کنید. در اینجا تعدادی از طعم‌های پیشنهادی کاربران را برای شما انتخاب کرده و در لیست زیر آورده‌ایم ( البته اگر به دنبال چیزهای جدید هستید). در صورتی که قصد خرید دارید، حتما قیمت پاد در تهران اسموک مشاهده کنید

انواع طعم‌های ایجویس را می‌توان در  شش گروه دسته‌بندی کرد: میوه ای، تنباکویی، دسری، نوشیدنی، آبنباتی و منتول. مطمئنیم که اگر بفهمید طعم‌های کدام دسته را بیشتر دوست دارید، می‌توانید طعمی‌ را پیدا کنید که عاشقش هستید. بیایید آنها را توضیح دهیم.

انواع طعم‌های ایجویس برای ویپ و پاد

ایجویس‌های میوه‌ای

احتمالاً ایجویس‌های میوه‌ای محبوب‌ترین انواع ایجویس هستند و در علت آن شکی نیست. شما می‌توانید به معنی واقعی کلمه طعم هر میوه‌ای را که تصور کنید چه به صورت تنها چه به صورت ترکیبی با بقیه طعم‌ها از هزاران برند مختلف پیدا کنید. بنابراین ممکن است در حالیکه از طعم توت فرنگی یک برند متنفر هستید عاشق همین طعم از برند دیگری باشید.

همچنین ممکن است از سیب خوردن متنفر باشید ولی عاشق طعم سیب آناناس شوید. انتخاب‌هایتان نامحدود هستند. ایجویس‌های میوه‌ای معمولاً نسبتاً شیرین هستند و طعم قوی و خوشمزه‌ای دارند و در خانه بوی تازه و میوه‌ای بر جای می‌گذارند. طبق تجربه ما، بهترین طعم‌های میوه‌ای انگور، توت فرنگی و سیب هستند هرچند که سایر طعم‌های میوه‌ای هم طعم خیلی خوبی دارند.

از محبوب‌ترین ایجویس میوه‌ای، می توان به اشاره کرد. اگر به دنبال یک طعم میوه‌ای مورد قبول همه هستید طعم های این برند را امتحان کنید.

طعم‌های تنباکویی

این طعم احتمالاً اولین انتخاب افرادیست که به تازگی سیگار را ترک کرده اند و برندهای مختلف انواع مختلفی از ایجویس‌های طعم تنباکو را تولید می‌کنند. با اینکه پیشنهاد ما این است که طعمی ‌متفاوت انتخاب کنید که آن را بیشتر دوست دارید اما درک می‌کنیم که ممکن است بخواهید همین طعم‌های تنباکویی را ادامه دهید که قبلاً استفاده می‌کردید و این اشکالی ندارد و قابل قبول است.

علاوه بر ترکیب‌های تنباکویی متداول، طعم‌های تنباکو شیرین، تنباکو سیگار، تنباکو اسپایسی و تنباکو منتول هم هستند. بهترین چیز درباره ایجویس‌های تنباکویی این است که مثل سیگار از خود بوی ماندگار روی لباس‌ها و وسایلتان باقی نمی‌گذارد. همچنین ایجویس‌های تنباکویی عطر و طعم تروتمیزتری دارند چون تنباکو و یا هزاران ماده شیمیایی مضر دیگر در سیگارهای قدیمی‌ را نمی‌سوزانید.

به محبوبیت چشمگیری در میان افرادی که ویپ می‌کنند و به دنبال یک طعم تنباکویی خوب می‌کردند دست یافت. این ایجویس یک طعم تنباکویی ملایم دارد. قطعاً یکی از بهترین ایجویس‌های تنباکویی است که می‌توانید بگیرید و به شدت توصیه می‌کنیم یک بطری از آن را تهیه کنید. در کل در بخش طعم های تنباکویی محصولات فوق العاده ای دارد.

ایجویس‌های دسری

اگر پاسخ شما به پیشنهاد گارسون‌ها برای دیدن منوی دسر همیشه مثبت است، عاشق ایجویس‌های طعم دسری خواهید شد. از اینکه چطور ایجویس‌های پای سیب و یا کیک شکلاتی جوانه‌های چشایی‌تان را تحریک می‌کنند و درست طعم همان دسرهای واقعی را می‌دهند شگفت زده خواهید شد. با وجود خوشمزگی زیاد پای سیب، تقریباً همه مردم بعد از خوردن مقدار زیادی پای سیب حالشان از آن به هم می‌خورد. نکته خوبی که من درباه ایجویس‌های دسری فهمیدم این بود که بعد از یک روز کامل ویپ‌کردن حتی ذره‌ای احساس بدی نداشتم. لازم نیست دیگر به کالری‌ها و پولی که از محل نخوردن دسر پس انداز می‌کنید اشاره کنم، ولی باید بگویم همان طعمی ‌را خواهید چشید که واقعا موقع خوردن دسر حس می‌کنید.

دامنه طعم‌های دسری‌ای که می‌توانید بخرید خیلی گسترده است، و اگر می‌توانید به دسری فکر کنید احتمالاً طعم ایجویس آن را هم پیدا خواهید کرد. پای سیب، ساندویچ بستنی، کلوچه دارچینی، یخ در بهشت، انواع کیک و شربت طعم‌های دسری محبوب ایجویس‌ها هستند. اگر به دنبال ایجویسی با یک طعم عالی هستید ، جویس هایی با رتبه بسیار بالایی دار. طعم حاصل مزه پای سیب خانگی را می‌دهد که حتی سخت‌گیرترین منتقدین را هم متقاعد می‌کند. نظرات مربوط به این ایجویس ها عمدتاً مثبت هستند و از آن ناامید نخواهید شد.

ایجویس‌هایی با طعم نوشیدنی

اگر از آن دسته افرادی هستید که طعم نوشیدنی را دوس دارید ولی حس سرخوشی بعد از آن یا کالری بالایش را نمی‌خواهید این ایجویس‌های با طعم نوشیدنی از بهشت برایتان فرستاده شده‌اند. حتی اگر خیلی اهل نوشیدنی نیستید و بیشتر به پپسی کولا یا میلک شیک علاقه دارید بازهم می‌توانید طعم ویپی را پیدا کنید که دقیقاً همین طعم‌ها را بدهد.

از محبوب‌ترین ایجویس‌ها با طعم نوشیدنی هستند. احساس خنکی طعم لیموناد سرد با یخ و کمی ‌طعم سبک بلوبری و رازبری به خوبی با هم در تعادل هستند و طعم شگفت انگیزی دارند. این طعم ویپ باطراوت است و آدم دلش می‌خواهد روی صندلی راحتی لم بدهد و آتش باربیکیو را راه بیندازد.

بسته به برندی که می‌خرید، ایجویس‌های با طعم نوشیدنی ممکن است خیلی پرطعم و باطراوت باشند و همیشه برندهای خیلی زیادی هستند که می‌توانید امتحان کنید و هیچوقت انتخاب‌هایتان تمام نشود و حوصله تان سر نرود.

ایجویس‌های طعم آبنباتی

امیدوارم طبع شیرینی پسندی برای این طعم‌ها داشته باشید. به طعم آبنبات مورد علاقه تان فکر کنید. بله ایجویسی با اسم مشابه و طعمی ‌دقیقا مثل آن آبنبات وجود دارد. شما می‌توانید ایجویس طعم هر نوع آبنبات یا شکلاتی را که تصور کنید پیدا کنید و حتی طعم‌های ترکیبی جدیدی هم هستند که با آنها مواجه خواهید شد. از طعم برنجک‌های برشته مکعبی و شکلات‌های مغزدار گرفته تا طعم کیت کت و اسمارتی، می‌توانید طعم هر آبنباتی را که هوس کردید پیدا کنید.

یکی از مهمترین مزایای ویپ‌کردن این طعم‌ها به جای خوردن کوهی از این آبنبات‌ها این است که کالری زیادی مصرف نمی‌کنید. همچنین چون مجبور نیستید این همه شکر بخورید خیلی زود به زود هم به دندانپزشکتان احتیاج پیدا نخواهید کرد. به نظر خوب است. چه کسی است که از دندانپزشکی رفتن خوشش بیاید؟

اگر چیزی می‌خواهید که دوباره حس بچگی را تجربه کنید شما را به آن دوران خواهد برد. طعم زیاد و شیرین میوه ای مانند هندوانه و انبه خاطره‌ای لذت بخش را به یادمان می‌آورد که همه می‌شناسیمش و عاشقش هستیم. از بین همه ایجویس‌ها با طعم آبنبات، این یکی طعم مورد علاقه ماست و آن را شدیداً به طرفداران طعم‌های شیرین پیشنهاد می‌کنیم.

دکمه بازگشت به بالا