برترینهای کسب و کارعمومی

انواع پمپ برتولینی

برتولینی در سال 1918 در روبیرو، واقع در رجیو امیلیا، ایتالیا تاسیس شد. اوگو برتولینی به منظور کاهش سختی کار و فرسودگی مزرعه و همچنین افزایش عملکرد محصولات کشاورزی، اقدام به آزمایش و ساخت پمپ های تصفیه اسپری جهت بهینه سازی زمان و کیفیت کار کرد و نتایج نیز سودآور و قابل انتظار است. صنعت کشاورزی با این حال، این پمپ ها دارای معایبی نیز هستند از جمله: ابعاد بزرگ، صدای زیاد و تعمیر و نگهداری دشوار، که باعث شد Ugo Bertolini اولین پمپ پیستونی برتولینی با فشار بالا را برای کاربردهای صنعتی و کشاورزی در دهه 70 توسعه دهد.

این پمپ ها کوچک، سبک و آسان هستند و دارای قطعاتی هستند که به راحتی قابل تعمیر یا تعویض هستند. پمپ های پلی پروپیلن به یکی از بهترین تولید کنندگان در صنعت پمپ تبدیل شد.

این مجموعه امروزه با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، آخرین نسل ماشین آلات CNC، واحدهای کنترل کیفیت و مراکز داده پردازی در فرآیند تولید و ساخت پمپ، گام بلندی در دنیا برداشته است. صنعت و نمایندگان این مجموعه عظیم در حال حاضر در سراسر جهان محصولاتی مانند پمپ های پیستونی، پمپ های دیافراگمی/پیستونی، قطعات یدکی و لوازم جانبی را برای احترام به حقوق مصرف کنندگان به فروش می رسانند.

اهمیت استانداردها در ساخت پمپ های پیستونی برتولینی

در طراحی و ساخت پمپ های پیستونی برتولینی استفاده از استانداردها بسیار حائز اهمیت است. مشخصات پمپ پیستونی برتولینی که مشخصات و مشخصات فنی پمپ را نشان می دهد در طراحی و ساخت این دستگاه های صنعتی نقش بسزایی دارد. مشخصات شامل اندازه، توان مصرفی، ظرفیت انتقال، فشار و دما و سایر مشخصات فنی مربوط به پمپ های پیستونی برتولینی می باشد.

کاتالوگ به عنوان مرجع برای مشخصات فنی و عملکرد این پمپ ها بسیار مهم است. در کاتالوگ پمپ پیستونی برتولینی، مشتریان می توانند مشخصات دقیق و ویژگی های فنی پمپ پیستونی برتولینی را بررسی کنند. و پمپ مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید

استفاده از استانداردها در فرآیند طراحی و ساخت پمپ های پیستونی برتولینی به عنوان راهنمای تضمین بهترین کیفیت و عملکرد این تجهیزات صنعتی می باشد. این استانداردها شامل مقررات فنی، روش های آزمایش، کنترل کیفیت و استفاده از تجهیزات مناسب برای ساخت قسمت های مختلف موتورها می باشد.

ضمناً هنگام فروش پمپ پیستونی برتولینی رعایت استانداردها و ارائه اطلاعات صحیح و دقیق در مورد مشخصات فنی و عملکرد پمپ حائز اهمیت است. این اطلاعات باعث ایجاد اعتماد مشتری نسبت به محصول و برند پمپ پیستونی می شود.

به طور کلی استفاده از استانداردها در طراحی، ساخت و ارائه کاتالوگ فروش پمپ پیستونی برتولینی نقش بسیار مهمی در تضمین کیفیت، دقت و اطمینان مشتری این تجهیزات صنعتی دارد.

عملکرد پمپ پیستونی برتولینی (BERTOLINI).

پمپ واترجت که پمپ برتولینی (BERTONILI) نیز نامیده می شود، از دسته پمپ های جابجایی مثبت است که فرآیند پمپاژ را در فشار بالا از طریق واکنش پیستون در داخل سیلندر انجام می دهند.

در حقیقت، هنگامی که پیستون های سیلندر به سمت عقب (یا به سمت بالا) حرکت می کنند. فضای بیشتری در محفظه سیلندر و فشار کمتری نسبت به فشار اتمسفر وجود دارد. با توجه به این مکانیسم، خلاء در محفظه سیلندر ایجاد می شود و سیال به داخل مکیده می شود. هنگامی که سیال وارد محفظه می شود، با حرکت رفت و برگشتی پیستون ها در سیلندر. فضا کاهش می یابد و فشار افزایش می یابد و باعث می شود مایع به سمت خروجی حرکت کند.

کاربرد پمپ پیستونی برتولینی در صنعت

کیفیت ساخت، تنوع و گستردگی مدل ها، تامین دبی مورد نیاز با فشار بالا در خروجی، جنس بدنه و متریال داخلی انواع محصولات پمپ پیستونی برتولینی مورد استفاده در صنایع کشاورزی، نفت، گاز، پتروشیمی را در نظر بگیرید. ، صنعت آب و پسماند (نظافت خانه)، صنایع چوب، کاغذ، سرامیک، صنایع فولاد، صنایع شیمیایی، صنایع آرایشی و بهداشتی و غیره.

کاربرد پمپ پیستونی برتولینی در بهینه سازی مصرف انرژی

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و عملکرد بهبود یافته ای که ارائه می دهند، می توانند یکی از راه های اصلی بهبود عملکرد سیستم های صنعتی باشند. هزینه روزانه پمپ پیستونی برتولینی در تصمیمات خرید و استفاده از این دستگاه تاثیر مستقیم خواهد داشت. اما با توجه به کیفیت و کارایی پمپ های برتولینی، به نظر می رسد هزینه اضافی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های عملیاتی می شود.

استفاده از پمپ پیستونی برتولینی یک راه حل پایدار برای بهینه سازی مصرف انرژی در نظر گرفته می شود. این پمپ ها با قابلیت کنترل دقیق فشار و دبی، مصرف انرژی بهینه تری را در مقایسه با سایر پمپ ها ممکن می سازند. علاوه بر این، نصب سیستم های کنترل و مانیتورینگ پیشرفته برای پمپ های پیستونی برتولینی به مدیران این امکان را می دهد که به طور مداوم بر عملکرد پمپ نظارت کنند و در صورت لزوم تنظیمات را برای تامین مصرف بهینه انرژی تغییر دهند.

انواع پمپ پیستونی برتولینی

بر اساس ساختار داخلی پمپ های پیستونی برتولینی (BERTOLINI) را می توان به چهار دسته تقسیم کرد که راندمان و روش انتقال سیال در هر یک از آنها متفاوت است. در زیر انواع مدل ها و نحوه کار آنها را ارائه می دهیم:

پیستون شعاعی و دماغه ای

پمپ پیستونی محوری

پمپ پیستونی بالابر

پمپ پیستونی قدرتمند

پمپ پیستونی شعاعی برتولینی

اگر بخواهیم عملکرد پمپ پیستونی شعاعی برتولینی را به وضوح توضیح دهیم، می توان گفت که این پمپ از چند سیلندر تشکیل شده است که حول محور بادامک قرار گرفته اند. پیستون های داخل سیلندرها باعث می شوند که سیال در یک حرکت تکراری به داخل و خارج حرکت کند و بادامک این حرکت را به حرکت دایره ای تبدیل می کند. این باعث نوسان کمتر، سرعت بالاتر و پمپاژ سیال کارآمدتر می شود.

پمپ پیستونی محوری برتولینی

پمپ های واترجت با ساختار محوری مانند مدل های شعاعی حاوی چندین سیلندر هستند که پیستون های خود را به فلنج محور محرک متصل می کنند و پیستون ها نیز با حرکت محور محرک شروع به حرکت می کنند. پمپ پیستونی برتولینی (BERTOLINI) به دو گروه با سر منحنی (خمیده) و صفحه زاویه تقسیم می شود.

در پمپ های سر منحنی محور محرک در زاویه 0 تا 30 درجه با سیلندر قرار می گیرد که به دلیل اتصال سیلندر با فلنج محور محرک نیروی اصلی برای حرکت رفت و برگشتی پیستون ها به دست می آید. . هنگامی که زاویه افزایش می یابد (تا 30 درجه) پمپاژ حداکثر است و زمانی که زاویه صفر است پمپاژ وجود ندارد.

اما در مدل های دارای صفحه زاویه دار، سیلندر با مسیر محرکه تراز می شود، قسمت اتصال آنها صفحه زاویه ای است که با تغییر جهت به زاویه ای دیگر، نیروی اولیه موتور را از طریق ماشین محرک (محور) دریافت می کند. ). حرکت پیستون سیلندر به جلو و عقب. (جابجایی متغیر صفحه زاویه را می توان به صورت دستی از طریق یک سرو موتور کنترل کرد) این مکانیسم سیال را از سوراخ مکش و فشار بالا به پمپ هدایت می کند.

پمپ پیستونی توگیل برتولینی

شکل و ساختار داخلی پمپ پیستونی برتولینی (BERTOLINI) از پیستونی تشکیل شده است که درون یک سیلندر نصب شده و مایع را با حرکات تکراری از پایین به بالا پمپاژ می کند. . این مدل پمپ واتر جت نیز بسیار کاربردی بوده و در بالابرهای هیدرولیک و ساختمانی کاربرد دارد.

پمپ پیستونی برق برتولینی

ساختار و عملکرد پمپ پیستونی برتولینی (BERTOLINI) دارای نیرویی مخالف بالابر است و پیستون از بالا به پایین حرکت می کند و این عمل متقابل پیستون باعث می شود مایع با فشار زیاد به سمت پایین استوانه حرکت کند. . قسمت خروجی و انتهای آن مایع می شود. در واقع تمامی پمپ های واتر جت با توجه به عملکرد و ساختار داخلی خود مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از پمپ پیستونی برتولینی فشار قوی

تمامی مدل های پمپ برتولینی (BERTOLINI) پمپ های مایع پرسرعت هستند اما بسته به نوع طراحی و عملکرد، قدرت و فشار در خروجی متفاوت است. بنابراین استفاده از تمامی این پمپ ها متفاوت و متنوع می باشد.لازم به ذکر است که نوع و ویسکوزیته سیال مورد نیاز نیز در انتخاب مواد آلیاژی برای بدنه و قطعات این پمپ اهمیت دارد.

به طور کلی این پمپ ها برای حمل سوخت، زدودن چربی و رسوبات، ابزارهای برش فلز و سرامیک (واتر جت)، مایعات چسبناک مانند رنگ، شکلات و همچنین پمپ های کارواش صنعتی و خانگی بسیار مفید هستند.

مدل پمپ پیستونی برتولینی

مجموعه برتولینی محصولات خود را به سه دسته کلی تقسیم می کند و هر یک از این دسته ها در مدل ها و بسته بندی های مختلفی تولید می شوند که با توجه به ساختار داخلی و مواد پمپ پیستونی برتولینی (BERTOLINI)، میزان فشار و دبی خروجی آن مشخص می شود. این پمپ ها متفاوت هستند.

پمپ سمپاشی محصولات کشاورزی

پمپ های قابل اعتماد (محصولات سنگین)

پمپ کارواش (پمپ های تمیز کننده)

در زیر مدل ها و سری های هر یک از این سری ها را ارائه می دهیم.

دکمه بازگشت به بالا