برترینهای کسب و کارعمومی

آشنایی با انواع نایلون

نایلون‌ها در زندگی روزمره ما نقش بسیار پررنگی دارند، اما استفاده از نایلون‌ها از کاربرد در منازل فراتر رفته و در بخش صنعت کشاورزی، بسته بندی و … نقش مهم‌تری را ایفا می‌کند. نایلون کشاورزی از انواع نایلون مورد استفاده در بخش کشاورزی است. این نوع نایلون مقاومت بیشتری نسبت به شرایط آب و هوایی دارد و جهت پوشش محصولات کشاورزی، پوشش گلخانه ها و گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با انواع نایلون در بخش کشاورزی آشنا می‌شویم.

انواع نایلون در صنعت کشاورزی

نایلون عریض: این نایلون برای کاربردهای مختلفی نظیر استفاده در کشاورزی به عنوان نایلون گلخانه یا به عنوان نایلون محافظ ساختمان به کار می‌رود. این نوع نایلون با عرض های متفاوت از یک متر تا هجده متر تولید می شود.

نایلون گلخانه: پلاستیک گلخانه برای پوشش گلخانه ها و فضای سبز مورد استفاده است. این نایلون مقاومت بالایی در برابر نور آفتاب ،باد و بارش های اتمسفری دارد.

نایلون بسته بندی: پلاستیک بسته بندی به دلیل استحکام بالا و قابلیت بازیافت در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون مالچ: این نوع پلاستیک برای پوشش زمین های کشاورزی و گلخانه ها بکار میرود تا رطوبت خاک را حفظ کند.

نایلون محافظ گیاه: این نوع نایلون برای پوشش موقت گیاهان مثل خربزه، گوجه فرنگی و… استفاده می شود. مانع از آسیب رسیدن به گیاهان توسط حشرات و شرایط آب و هوایی می شود.

نایلون شیرینگ: این مدل پلاستیک برای بسته بندی کالا، اقلام و محصولات شرکتی به کار می‌رود. احتمالای بسته بندی قوطی‌های نوشابه را دیده‌اید. این مدل نایلون که حمل و نقل را آسان تر کرده و باعث شده به محصول آسیبی وارد نشود، پلاستیک شیرینگ نام دارد. نایلون شیرینگ به دلیل مقاومت بالا در برابر چربی ها و روان کننده ها برای ساخت شیرینگ های قابل استفاده در صنایع مختلف بکار می رود.

نایلون رکابی: این مدل نایلون جهت بسته بندی محصولات در فروشگاه‌ها استفاده می‌شود. مغازه داران و صاحبان برند با درج اطلاعات خود بر روی نایلون رکابی، کسب و کار خود را به همه معرفی می‌کنند.

تولید انواع نایلون

 

 آذین پلاست با تولید محصولات باکیفیت نایلونی جایگاه ویژه ای در بازار دارد. تولیدات این شرکت بر اساس استانداردهای بین المللی تولید می شوند و به لحاظ کیفیت و استحکام بسیار بالا هستند.

صادرات نایلون آذین پلاست

آذین پلاست محصولات نایلونی خود را به بازارهای خارجی نیز صادر می کند. محصولات این شرکت علاوه بر بازار داخلی، به کشورهای زیادی از جمله افغانستان، عراق، ترکیه، پاکستان ، امارات و… صادر می شود.

صادرات محصولات توسط آذین پلاست نشان از آن دارد که این شرکت محصولات باکیفیتی تولید می کند و مشتریان زیادی در سراسر جهان به محصولات آن اعتماد دارند. کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوب از دلایل اصلی موفقیت این شرکت در صادرات محصولات به خارج از کشور است. بنابراین آذین پلاست در کنار عرضه محصولات به بازار داخلی، محصولات نایلونی خود را به صورت گسترده ای به بازارهای خارجی نیز صادر می کند.

خرید انواع نایلون از شرکت آذین پلاست

شرکت آذین پلاست کیمیا یکی از برترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات نایلون در ایران است. این شرکت با داشتن تجهیزات پیشرفته و کادری مجرب، توانسته است محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی را تولید و عرضه کند. شما می‌توانید با تماس با شماره های شرکت آذین پلاست با کارشناسان ما در ارتباط باشید و جهت ثبت سفارش، اطلاعات بیشتری درباره محصولات ما بدست آورید. جهت ارتباط با شرکت آذین پلاست بر روی لینک کلیک کنید.

کارشناسان ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه راهنمایی های ارزشمند در خصوص محصولاتمان هستند. با توجه به تخصص و تجربه کارشناسان ما، می‌توانید از آنها درباره نوع محصول، کاربردها، قیمت و هرگونه سوال دیگری که درباره نایلون دارید، راهنمایی بخواهید.

دکمه بازگشت به بالا