بین المللی

تاکید ایران و ارمنستان بر گسترش روابط در زمینه‌های سیاسی و تجاری

به گزارش مجله زنده خبری، در این دیدار حسین امیرعبداللهیان با یادآوری سفرش به این کشور و ملاقات‌ها و مذاکرات خوب خود با نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه ارمنستان، بر اهمیت تداوم تلاش‌های مشترک برای تقویت و ارتقاء همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف و متنوع سیاسی، اقتصادی، تجاری، علمی و فرهنگی تاکید کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان توسعه همه‌جانبه روابط همسایگی با کشور ارمنستان را به نفع دو کشور و در راستای صلح، ثبات و امنیت پایدار در منطقه بدور از مداخله کشورهای بیگانه دانست.

واهان کوستانیان معاون سیاسی وزیر امور خارجه ارمنستان نیز با ابراز خرسندی از دیدارش با حسین امیرعبداللهیان و ابلاغ سلام های وزیر امور خارجه کشورش به همتای ایرانی، تاکید کرد که ارمنستان برای توسعه و گسترش روابط با ایران اهمیت ویژه‌ای قائل است و آن را برای ثبات و امنیت منطقه موثر و مفید می داند.

معاون وزیر خارجه ارمنستان همچنین با ارائه گزارشی از گفت‌وگوهای خود با همتای ایرانی در چارچوب دور جدید رایزنی‌های سیاسی معاونین وزرای امور خارجه دو کشور، نتایج آن را مفید و ثمربخش ارزیابی کرد و از توافق طرفین برای تداوم و تقویت این رایزنی‌ها در سطوح مختلف خبر داد.

310310

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا