بین المللی

دهمین سالگرد شهید غیرت علی خلیلی برگزار شد

تا پای جان به پای دین و ایران

دهمین سالگرد شهید غیرت علی خلیلی برگزار شد

دهمین سالگرد شهادت شهید غیرت، شهید علی خلیل تحت عنوان یادواره ضیافت علی در بهشت زهرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیروز سوم فروردین ماه ۱۴۰۳ در دهمین سالگرد شهادت شهید غیرت علی خلیلی به منظور بزرگداشت مقام این شهید عزیز یادواره‌ای تحت عنوان «ضیافت علی» با مشارکت ستاد طرح شهید آرمان و مرکز فعالیت‌های دینی قطعه ۲۴ بهشت زهرا برگزار شد.

با توجه به تقارن این مراسم با ماه مبارک رمضان و عید نوروز، شرکت کنندگان در این مراسم نورانی افطار را میهمان سفره بابرکت شهدا بودند.

این مراسم از ساعت ۱۵ الی ۱۷ با نوای حاج عبدالرضا هلالی و محمدرضا نوشه ور برگزار شد.

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، آشنایی بیشتر با شخصیت شهید بزرگوار علی خلیلی، تجدید عهد با آرمان‌های شهدای والا مقام نظام مقدس جمهوری اسلامی و … از جمله برنامه‌های این یادواره بود.

شهید علی خلیلی ۲۵ تیر سال ۱۳۹۰ در یکی از محلات شرق تهران حین بازگشت از هیات در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت که در نهایت بعد از گذشت حدود ۲ سال منجر به شهادت وی شد.

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا