برترینهای کسب و کارعمومی

سرویس خواب فلزی مدرن

تخت خواب یکی از مهم ترین قسمت های اتاق خواب است. امروزه با وجود تنوع زیاد در طراحی و متریال تخت خواب، تخت های فلزی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. اما چرا؟

چرا تخت فلزی؟

استفاده از سرویس خواب های فلزی یک نفره و دو نفره در اتاق خواب دارای مزایا و معایبی می باشد که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

مزایای تخت فلزی

استحکام و طول عمر: به دلیل موادی که معمولاً از پروفیل سبک یا فولادی ساخته می شود، تخت فلزی نسبت به سایر مدل های تخت مقاوم تر و بادوام تر است و در هنگام جابجایی آسیب کمتری می بیند.

شکل مدرن و فشرده: تنوع طرح ها و طرح هایی که می توان با فلز ایجاد کرد، تخت های فلزی را بسیار جذاب می کند.

امکان ترمیم ملحفه آهنی: ماهیت آهن امکان ترمیم تغییر رنگ یا شکستگی های احتمالی در اثر فشار زیاد را فراهم می کند.

تحمل وزن بالا: استحکام بالای پروفیل های فلزی امکان استفاده از آنها را برای افراد سنگین وزن فراهم می کند.

نگهداری آسان: تمیز کردن و نگهداری تخت های فلزی بسیار آسان است.

معایب تخت های فلزی

به طور کلی از نظر کارایی، به جز سادگی طراحی و سرد بودن فلز، ایراد خاصی به مدل های تخت فلزی وارد نمی شود. البته سادگی و مدرن بودن برای برخی مزیت است.

انواع تخت فلزی

مدل های مختلف تخت آهنی با توجه به روش طراحی به دسته های زیر تقسیم می شوند.

یک تخت فلزی ساده

در طراحی این مدل تختخواب از سازه فلزی ساده با خطوط موازی و ساده استفاده شده که در نتیجه وزن نسبتاً پایین و قیمت مناسبی دارد.

فقط یه تخت فلزی

در طراحی و ساخت تخت های فلزی کلاسیک از خطوط منحنی و قالب های تزئینی استفاده می شود. معمولا برای تزئین تخت های فلزی کلاسیک از رنگ های برنزی و طلایی استفاده می شود.

تخت فلزی کلاسیک

در طراحی و ساخت تخت فلزی کلاسیک از خطوط منحنی و گوشواره های تزئینی استفاده شده است. معمولا برای تزئین تخت های فلزی کلاسیک از رنگ های برنزی و طلایی استفاده می شود.

در خرید تخت فلزی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تخت فلزی به دلیل تطبیق پذیری، دوام بالا و قیمت مناسب بسیار محبوب است. قبل از انتخاب تخت فلزی باید به نکات زیر توجه کنیم:

کیفیت مواد استفاده شده: مطمئن شوید که از مواد مرغوب و مستحکم استفاده شده است. این فلزات باعث استحکام و پایداری تخت ها می شوند.

طراحی و شکل ظاهری: تخت های فلزی در طرح های مختلفی تولید می شوند. برخی طرح های ساده دارند، برخی دیگر طرح های هنرمندانه و منحصر به فردی دارند. شما می توانید بسته به سلیقه و دکوراسیون اتاق خواب خود انتخاب کنید.

ابعاد: در ساخت تخت فولادی اندازه و ابعاد محدودیت در نظر گرفته نمی شود. بنابراین قبل از خرید و سفارش، اندازه و محیط اتاق خود را به درستی اندازه بگیرید و اطلاعات را با سازنده تخت آهنی در میان بگذارید.

طرح : تخت های فلزی طرح های متنوعی در بازار وجود دارد. از طرح های کلاسیک تا مدرن، انتخاب به سلیقه شما بستگی دارد، طراحی تخت باید با دکور اتاق شما همخوانی داشته باشد و انتخاب یک مدل سبک و قابل حمل مزایای زیادی دارد.

رنگ ها و پوشش ها: فلزات را می توان به راحتی رنگ آمیزی کرد. برای پوشاندن سطح فلز می توان از رنگ های مختلف استاتیک، چکشی یا چرم استفاده کرد.

امنیت. هنگام خرید تخت فلزی برای کودک یا نوجوان دقت کنید که لبه های آن صاف و بدون برآمدگی و لبه های تیز باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش: یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید، توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش است تا در صورت بروز مشکل، سازنده پاسخ مناسبی برای رفع مشکلات داشته باشد.

قیمت تخت فلزی

امروزه به دلیل سادگی مدل و افزایش قیمت پانل های چوبی و ام دی اف، قیمت تخت های فلزی نسبت به مدل های دیگر مناسب تر است.

تخت فلزی بخریم یا نه؟

با توجه به کارکردها و مزایای خاص ذکر شده، تخت فلزی یک انتخاب عالی برای اتاق خواب کسانی است که فضایی خاص را با قیمت مناسب دوست دارند. با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا