برترینهای کسب و کارعمومی

سیم پیچی آرمیچر جاروبرقی

که با جریان مستقیم انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند همگی دارای آرمیچر می باشند و تعمیر و بازپیچی سیم بندی این آرمیچرها در اصطلاح رایج سیم پیچی آن ها خوانده می‌شود و آرمیچرها در انواع مختلفی طبقه بندی می‌شوند و برای تعمیر و بازپیچی آن ها باید با این انواع و نحوه‌ی سیم پیچی هرکدام به طور کامل آشنا بود.

سیم پیچی آرمیچر‌ها

آرمیچرهای کوچک به صورت دستی سیم پیچی می‌شوند اما برای سیم پیچی آرمچرهای بزرگ به پایه نگهدارنده نیاز است و پس از سیم پیچی برای عدم پرش سیم‌ها به بیرون هنگامی که سیم پیچ با سرعت بالا در حال گردش است، دهانه شیارها بسته می‌شوند. اما این سیم پیچی تنها در همین دو جمله خلاصه نمی‌شود و به همین راحتی نیست بلکه هر آرمیچر شیوه‌ی مخصوص به خود را داراست. سیم پیچی با توجه به نسبت تعداد شیارها به تعداد کلکتورها متفاوت است و اگر این نسبت یعنی همان تعداد جفت بازوها در هر شیار برابر یک باشد سیم پچی از نوع سیم پیچی ساده و اگر تعداد جفت بازوها در هر شیار بیشتر این مقدار باشد سم پیچی کلافی نامیده می شود.

اما سیم پیچی آرمیچرها در در گروه حلقوی و موجی طبقه بندی می شود که تفاوت آن ها به دلیل نحوه اتصال سر کلاف ها به تیغه ی کلکتور است و هر کدام نیز باز شامل دو دسته ی ساده و مرکب هستند. تیم تعمیر  جاروبرقی بوش در اصفهان   با داشتن تخصص و دانش لازم، به شما خدماتی با کیفیت و مطمئن ارائه می‌دهد . برای مثال در مدل حلقوی ساده ابتدا و انتهای کلاف به تیغه ی مجاور وصل می شود اما در موجی ساده کاملا مخالف این موضع است و به تیغه ی کاملا دور متصل می گردد. برخی از آرمیچرها مانند آرمیچر دو قطب نمی توانند به صورت موجی سیم پیچی شوند و باید سیم پیچی آن ها به صورت حلقوی صورت پذیرد.

سیم پیچی شامل مراحل مختلفی است و باید به این نکته توجه نمود که این سیم پیچی به مانند سیم پچی اولیه بسته شود. در سیم پیچی آرمییچرها هنگام بازکردن آن ها باید دقت کنید تا اطلاعات کامل برداشته شود و سپس تست کلکتور انجام شود و پس از عایق بندی هسته و پیچیدن کلاف های سیم پیچی نوبت به قرار دادن کلاف ها در شیارها می رسد. پس از این مرحله باید سر های کلاف را را به کلکتور متصل نمود و سر سیم ها را به آن لحیم نمود و به آزمایش پرداخت. ضمنا اگر نیاز بود باید با ماشین تراش کلکتور تراشیده شود و سیم پیچ ها شارلاک زده و پخته شوند.

سه حالت سیم پیچ: تک شیار-قلاب تک، تک شیار-قلاب دوبل و سیم پیچ دولایه.می‌توانست دو بار در یک شکاف، چهار بار در دو شیار مجاور سیم پیچی کند.دارای درمان خودکار برای شکستن سیم، 2 دنباله قابل تنظیم است: سیم پیچ قبل از شکستن، یا شکسته شدن قبل از سیم پیچ. پارامتر تولید برای آرمیچرهای 100nos می تواند ذخیره شود پارامتر نمایش شامل خروجی شیفت، کل خروجی، زمان مصرف و غیره. هشدار خودکار در صورت بروز هر گونه وضعیت غیر طبیعی عملکرد تک اقدام، خودکار و پله ای را می توان تغییر داد ثابت، ابزار محافظ بالا و پایین و دستگاه قلاب سیم محافظ .

حالت بارگیری: آرمیچر تغذیه سیلندر به طور خودکار، آرمیچرهای تمام شده را به صورت دستی خارج کنید مجهز به صفحه نمایش لمسی و PLC، پارامتر سیم پیچ را می توان روی صفحه تنظیم و اصلاح کرد. ما همچنین دستگاه سیم پیچ آرمیچر مجهز به نوار نقاله داریم، اپراتور فقط باید چندین قطعه آرمیچر را در یک زمان روی نوار نقاله قرار دهد، سپس دستگاه تمام آرمیچرها را به طور خودکار تمام می کند.بر این اساس می توانستیم دستگاه را با توجه به آرمیچر مشتری تولید کنیم. داده های فنی اصلی:

نام محصول: دستگاه سیم پیچ آرمیچر نیمه اتوماتیک
محدوده قطر سیم: 0.25 ~ 1 میلی متر
قطر آرمیچر: 20 ~ 60 میلی متر
طول پشته آرمیچر: 10 تا 60 میلی متر
نوع شکاف: شکاف مستقیم (نه بیشتر از 36 اسلات)
شماره شیار آرمیچر: شکاف فرد یا زوج
شماره نوبت: 0~99999
قطر کموتاتور: 18 ~ 40 میلی متر
سرعت سیم پیچ: 0 ~ 3000 دور در دقیقه
سرعت نمایه سازی: 0 ~ 3000 دور در دقیقه
عمل: تک عمل یا خودکار
فشار هوا: 4 تا 6 کیلوگرم بر سانتی متر مربع
توان کل دستگاه: 4.0 کیلو وات
ولتاژ: سه فاز AC380V±10٪، 50/60 هرتز
وزن: حدود 1180 کیلوگرم
بعد، ابعاد، اندازه: 2000(طول)X1300(عرض)X1800(ارتفاع)mm3

ما در زمینه ی اجرای سیم پیچی ژنراتور ، سیم پیچی آرمیچر جاروبرقی و… در خدمت شما می باشیم . سیم پیچی سه فاز و تک فاز لوازم خانگی و صنعتی با بهترین قیمت و بهترین کیفیت اجرا می شود . از دیگر خدمات تخصصی و حرفه ای ما آموزش سیم پیچی ژنراتور ، سیم پیچی آرمیچر جاروبرقی ما در زمینه اجرا و آموزش سیم پیچی سه فاز ، تک فاز با قیمت مناسب و کیفیت عالی دارای مجوز ها و رزومه کاری قوی می باشیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید .

گاهی اوقات ممکن است زغال جاروبرقی با گذشت زمان کوتاه شود و نتواند به صورت یکسان اتصال را ایجاد کند. این موضوع باعث می شود که موتور جاروبرقی به صورت منقطع کار کند و مدام قطع شود که اصطلاحا به آن ریپ زدن گفته می شود. اگر موتور جاروبرقی شما دارای چنین مشکلی است، می توانید جاروبرقی را باز کرده و موتور را بررسی کنید تا اگر زغال ها دچار مشکل شده باشند، آنها را تعویض کنید. دلایل زیادی می تواند برای از کار افتادن موتور جاروبرقی وجود داشته باشد که یکی از این دلایل، تمام شدن زغال جاروبرقی است. وقتی زغال جاروبرقی به صورت کامل تمام شود، دیگر اتصال با کلکتور انجام نمی شود و این موضوع می تواند موتور جاروبرقی را از کار بیندازد.

توصیه می کنیم اگر خودتان وارد هستید، جاروبرقی را باز کنید و نگاهی به زغال آن بیندازید تا اگر کوتاه شده بود و یا به صورت کامل تمام شده بود، آن را تعویض کنید. البته اگر دیدید زغال مشکلی ندارد، بهتر است جاروبرقی را ببندید و آن را پیش یک تعمیرکار جاروبرقی ببرید تا موتور را بررسی کند. تا به اینجا در مورد این موضوع صحبت کردیم که علائم تمام شدن زغال جاروبرقی چه چیزهایی هستند. حالا می خواهیم به سراغ این موضوع برویم که اگر زغال جاروبرقی تمام شد، چطور باید آن را تعویض کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا آموزش تعویض زغال جاروبرقی را به شما بدهیم. شما می توانید تعمیر جاروبرقی و تعمیر بخارشو در محل را به هوم سرویز بسپارید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا