اجتماعیبرترینهای کسب و کار

جاروبرقی چند وات خوبه؟

جاروبرقی چند وات بهتر است؟ [ همه اطلاعاتی که نیاز دارید بدانید !!]

بسیاری از افرادی که می خواهند به خرید جارو شارژی در بازار بپردازند اولین پرسشی که در ذهن هایشان ایجاد می شود در ارتباط با این است که جاروبرقی چند وات بخریم خوبه و قدرت مکش جارو برقی چند واته خوبه ؟ جارو برقی چند وات خوبه ؟ بالاترین قدرت مکش جاروبرقی برای کدام برند است ؟ راهنمای خرید جاروبرقی و …. اگر این دسته از پرسش ها ذهن شما را مشغول کرده است و پاسخ پرسش ها را نمی دانید در ادامه این مقاله همراه من باشید زیرا قصد بررسی این پرسش ها و یافتن جواب های آن داریم. جاروبرقی امروزه یکی از مهم ترین و مورد استفاده ترین وسایل در هرخانه ای می باشد و اینکه بخوایید جاروبرقی را خریداری بکنید که از لحاظ قدرت ، میزان صدا ، قدرت وات و … قوی و قدرتمند بسیار مهم است و حائز اهمیت می باشد.

بررسی میزان وات لازم برای جاروبرقی

جاروبرقی با قدرت برابر با 2000 تا 2200 وات

بسسیاری از جاروبرقی ها در این دسته قرار می گیرند و دارای قدرتی برابر با 2000 تا 2200 می باشند. این جاروبرقی ها با داشتن توان مصرفی و قدرت بالا تمامی گرد و قبار های موجود در خانه های شما را تمیز می کنند و خانه ای تمیز عاری از هر گونه گرد و خاک به شما تحویل می دهند. از برند هایی که جاروبرقی با قدرت 2000 تا 2200 وات به بازار عرضه می کنند می شود به برند های معروف همانند پارس خزر ، فیلیپس و …. نیز اشاره کرد. بسیاری از خریداران از خرید این مدل جاروبرقی ها راضی می باشند و حتی خرید آن را نیز به دیگران هم توصیه کرده اند که نشان دهنده ی کیفیت بالای جاروبرقی های با توان 2000 تا 2200 واتی می باشد .

بررسی جاروبرقی با قدرت برابر با 1500 تا 2000 وات

دسته ی دیگر جاروبرقی که توان مصرفی کمتری دارند اما همچنان مناسب می باشند و می توانند نیاز های شما را همچنان برطرف بکنند جاروبرقی هایی که دارای قدرتی برابر با 1500 تا 2000 وات را دارا می باشند می شود اشاره کرد. برخی از برندهایی که جاروبرقی هایی که با قدرت 1500 وات به بازار عرضه می کنند می شود به برند هایی همچون سامسونگ اشاره کرد . در بخش نظرات این جاروبرقی 1500 واتی بسیاری از خرید آن راضی بوده اند که نشان دهنده ی کیفیت بسیار خوب و قدرت بالای این مدل در بازار می باشد .

بررسی جاروبرقی با قدرت برابر با 1500 تا 2000 وات

از دیگر مدل هایی که دارای قدرتی برابر با 1500 تا 2000 وات می باشند می شود به جارو برقی های سطلی اشاره کرد که دارای قدرتی مابین 1500 تا 2000 وات را دارا می باشند. برخی از برند هایی که به تولید جاروبرقی های سطلی در بازار می پردازند می شود به برند های ایرانی شروین اشاره کرد همچنین جاروبرقی برند والنورت در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است و بسیاری از خریداران از خود راضی می باشند.

بررسی جاروبرقی با قدرت برابر با 1200 تا 1500 وات

جاروبرقی چند وات خوبه بخرم ؟ در پاسخ این پرسش باید بگویم تا حدی پاسخ این پرسش بستگی به خودتان و متراژ خانه ایی که در آن زندگی می کنید دارد . برخی از جاروبرقی ها دارای موتور کوچک تری می باشند و موتور این دستگاه ها دارای قدرتی برابر با 1200 تا 1500 وات را دارا می باشد. بیش تر جاروبرقی هایی که دارای این قابلیت می باشد درواقع جاروبرقی های سطلی به شمار می روند. برخی از این مدل های جاروبرقی سطلی در حجم های کوچک تری به بازار عرضه می شود و به همین دلیل دارای موتور های کوچک تری در بازار می باشند. قیمت این مدل جاروبرقی های سطلی با همچین قدرتی برابر با یک میلیون و دویست هزار تومان می باشد.

انواع جارو برقی

قبل از خرید جارو برقی رباتیک باید انواع مدل های آن را بشنیاسید و بهترین و مناسب ترین گزینه را بر اساس سطح انتظار خود انتخاب کنید. انواع مدل های جارو برقی عبارت‌‎اند از:

جارو برقی آب و خاک

این دسته از جارو برقی بر خلاف سایر انواع توانایی جمع آوری آب را نیز دارند. جارو برقی هایی که این امکان را ندارند در صورت جمع کردن آب خراب می شوند. بنابراین در صورتی که قصد جمع آوری مایعات را با جارو برقی دارید، قبل از خرید این مسئله را در نظر داشته باشید که چه نوعی را خریداری می کنید.

جارو برقی صنعتی

استفاده از یک جاور برقی خانگی نمی تواند نیازهای صنایع را بر طرف کند به همین دلیل دسته از جارو برقی ها با هدف استفاده در صنایع تولید می شوند که دارای قدرت مکش بیشتر و مخزن بزرگ تری هستند و امکان استفاده از آن ها در صنایع وجود دارد.

جارو برقی های خانگی

جارو برقی چند وات خوبه ؟ : این محصولات دارای وزن کم و مخزن کوچک تری برای جمع آوری زباله هستند. مدل زیادی از این نوع از جارو برقی در بازار موجود هستند که دارای طراحی و کارایی متفاوتی هستند. موتور این دسته از جارو برقی ها توانایی روشن ماندن بیش از 30 دقیقه را ندارد و بعد از این مدت باید دستگاه را خاموش کنید تا حرارت موتور کاهش پیدا کند.

جارو برقی بشکه ای

در صورتی که به دنبال یک جارو برقی پرقدرت هستید جاور برقی های سطلی گزینه ی مناسبی هستند. این جاروها صدای زیادی تولید می کنند و طراحی ظاهری جذابی ندارند. با این وجود این نوع از جاور برقی طرفداران مخصوص به خود را دارند.

معیارهای انتخاب جارو برقی مناسب

قبل از خرید هر وسیله ای باید نیازهای خود و توقعاتی که از آن وسیله دارید را مشخص کنید و در نهایت با توجه به این نیاز یک محصول را انتخاب و خریداری کنید. برندها و مدل های زیادی از جارو برقی در بازار وجود دارند که می توانند روند انتخاب را برای شما دشوار کنند در بسیاری از موارد کمک گرفتن از نظر دیگران و به دست آوردن اطلاعات کافی در مورد محصول می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. مهم ترین معیارهایی که هنگام خرید جارو برقی باید به آن توجه داشته باشید عبارت‌اند از:

·         قدرت مکش

قدرت مکش جارو برقی معقوله ای است که هیچ نسبتی با توان موتور ندارد بنابراین باید به صورت مجزا آن را بررسی کنید. بسیاری از افراد تنها بر اساس توان موتور یک محصول را انتخاب می کنند و این مسئله درنهایت باعث می شود محصولی را خریداری کنند که به علت نداشتن مکش کافی کارایی چندانی ندارد.

·         خدمات پس از فروش و گارانتی

مهم ترین امتیازی که خرید از نمایندگی های معتبر برای شما دارد این است که در صورت بروز مشکل می توانید آن تعویض کنید. در بسیاری از موارد محصولاتی که از مکانی غیر معتبر خریداری شده اند، اصالت ندارند و بنابراین به هیچ عنوان نمی توانند مانند نمونه های اصلی کارایی داشته باشند. نمایندگی های مجاز علاوه بر تضمین کیفیت می توانند قطعات یدکی باکیفیتی را نیز برای تعمیر در اختیار شما قرار دهند. محصولی را خریداری کنید که از این لحاظ به شما اطمینان خاطر دهد.

·         صدای جاور برقی

جارو برقی چند وات خوبه ؟ : یکی از معیارهایی که برای انتخاب جارو برقی باید در نظر داشته باشید صدای موتور آن است. جارو برقی های پر سر و صدا می توانند آسایش شما و بر هم زنند و آزار دهنده باشند. بنابراین هنگام خرید جارو برقی به شکل ویژه ای بر این مسئله توجه داشته باشید.

·         طراحی و وزن

سهولت در حمل یک محصول در درجه ی اول به وزن و در درجه ی بعدی به نوع طراحی آن بستگی دارد.شرکت های زیادی جارو برقی های پرتوانی تولید کرده اند که وزن چندانی ندارد و طراحی آن به گونه ای است که به راحتی می توانید آن را حمل و جابه جا کنید. تحرک جارو برقی موردی است که باید به آن توجه داشته باشید چرا که در هنگام کار به شما این امکان را می دهد که به مکان های مختلف دسترسی داشته باشید و روند تمیز کردن را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

مکانیسم عمل جارو برقی به چه صورت است؟

جارو برقی شامل یک موتور است که با جریان برق روشن می شود. با روشن شدن موتور، فن شروع به چرخش می کند و این چرخش هوای درون موتور را کاهش می دهد و به نوعی در موتور خلاء ایجاد می شود. با ایجاد خلاء در موتور نیروی مکشی ایجاد می شود که باعث بلعیده شدن ذرات توسط جارو برقی می شوند. این مکش ایجاد شده ذرات ریز را به داخل کیسه ی خارو برقی وارد می کند. کیسه ی جارو برقی از جنسی است که ذرات نمی توانند از آن عبور کنند و در داخل آن جمع می شوند.

خروج هوا از روزنه ها و خروجی جاور برقی مانع از وارد شدن هوا به داخل موتور می شود و این نیروی مکش به صورت پیوسته در جارو برقی جریان دارد. برای این که ذرات ریز از جارو برقی خارج نشود فیلترهایی در این قسمت به کار برده می شود. برای خنک کردن موتور از یک فن استفاده می شود.

سخن پایانی

زمانی که با یک خانه ی پر از گرد و غبار مواجه می شوید جارو برقی وسیله ی ارزشمندی است که می توانید با کم آن روند تمیز کردن را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. تحقیق کردن در مورد انواع جارو برقی و کارایی هر کدام می تواند در انتخاب یک جارو برقی مناسب کمک کننده باشد. در صورتی که به دنبال خرید یک جارو برقی مناسب هستید پیشنهاد می کنم به فروشگاه اینترنتی پارس شیائومی مراجعه کنید و لذت خرید یک محصول باکیفیت با قیمت مناسب را تجربه کنید.

راهنمای خرید جاروبرقی خانگی با مکندگی و پرقدرت

اگر تا به حال سری به بازار یا فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی زده باشید، با تعداد زیادی از جاروبرقی ها، بسیاری از مدل ها ، شکل ها ، رنگ ها و مارک های تجاری بسیار زیادی مواجع می شوید و همین مسئله انتخاب یکی از آنها بسیار دشوار است. ما این مطلب را برای شما آماده کرده ایم تا شما را با بهترین جاروبرقی های موجود در بازار آشنا کنیم، و به شما کمک کند تا مناسب ترین موارد را برای استفاده خود بدست آورید.

جاروبرقی ها در نحوه جذب گرد و غبار متفاوت هستند و در برخی از خصوصیات با یک دیگر تفاوتی دارند؛ زیرا برخی از شرکت ها برای تمایز آنها از سایر رقبا برخی از ویژگی ها و مزایا را اضافه کرده اند، برای مثال بعضی از جاروبرقی ها سیم دار هستند و بعضی بیسم و برخی دیگر با طراحی دستی کار میکنند و برخی ها بسته به ویژگی های هوش مصنوعی به صورت خودکار ، اما نگران نباشید، در این مقاله لیستی از بهترین جاروبرقی ها و همچنین راهنمای خرید جارو برقی با کیفیت و مناسب ترین را برای شما ارائه خواهیم داد.

انواع جاروبرقی های موجود در بازار از نگاهی دیگر

·         جاروبرقی های ایستاده

جاروبرقی های ایستاده برای فضا های و خانه های بزرگ کاربرد دارند در این مدل شما میتوانید در حالت ایستاده تره جارو کنید جاروبرقی های ایستاده به طور کلی برای گرفتن مو و کرک از فرش نیز بهتر هستند. استفاده از آنها در پله ها، فضاهای تنگ و زیر مبلمان کمی سخت تر است، و اغلب از مدل های سیلندر پر سروصدا هستند.

·         جاروبرقی‌های سیلندری

جاروبرقی‌های سیلندری همان جاروبرقی های قدیمی هستند که در اکثر خانه های یافت میشوند و برای نظافت زیر مبلمان و برای فضای کوچک و تمیز کردن پله ها را آسان تر می کنند. آنها معمولاً ساکت تر هستند. در این اکثر شما با این مدل جاروبرقی های کارکرده اید

·         جاروبرقی‌های بی سیم

جاروبرقی‌های بی سیم قابل حمل سبکترین و کوچکترین گزینه برای جارو و تمیز کردن کمد، سطوح مبلمان، خلاص شدن از شر عنکبوت ها در گوشه ها یا گرد و غبار در آستانه های پنجره حتی تمیز کردن فضای داخلی ماشین استفاده می شود.

·         جاروبرقی‌های کیسه‌دار

اگر شما به گرد و غبار حساسیت دارید این مدل بهتر است زیرا گرد و غبار در درون یک کیسه‌ی یکبار مصرف قرار می‌گیرد و هیچ تماسی با محفظه جاروبرقی ندارید و نکته منفی که وجود دارد این است که شما باید مدام برای تعویض کیسه هزینه بپردازید.

·         جاروبرقی‌های بدون کیسه

در مدل دیگر نیاز نیست هر بار کیسه گرد و غبار را تعویض کنید و محفظه یا کیسه تعبیه شده قابل استفاده مجدد است فقط کافی پس از پرشدن آن را خالی کنید و سپس آن را سرجایش بگذارید

دکمه بازگشت به بالا