برترینهای کسب و کارعمومی

دیزل ژنراتور چگونه کار میکند؟

دیزل ژنراتورها دستگاه های صنعتی کاربردی هستند که می توان از آنها برای تولید برق برای مشاغل، منازل و غیره استفاده کرد. شاید برخی بپرسند که این دستگاه با چه سوختی کار می کند و برق تولید می کند؟ در پاسخ به چنین سوالاتی باید گفت که دیزل ژنراتورها از گازوئیل یا دیزل استفاده می کنند. سوخت هایی که موتورهای دیزل می توانند بسوزانند عبارتند از گاز طبیعی، الکل، بنزین، گاز چوب و گازوئیل.

با این حال، هنگام کار با دیزل ژنراتورها، نباید از این واقعیت غافل شد که گازهای خروجی از احتراق گازوئیل یا سوخت های دیگر تولید می شوند. گازهایی مانند دی اکسید کربن، اکسیدهای نیتروژن و ذرات معلق توسط دیزل ژنراتورها تولید می شوند. ژنراتورها این گازها را وارد جو می کنند و کیفیت هوای مناطق مجاور را به طور جدی تحت تاثیر قرار می دهند. برای خرید دیزل ژنراتور با الکتنو تماس بگیرید.

برای صحبت در مورد نحوه عملکرد دیزل ژنراتور باید گفت که این دستگاه مقدار زیادی انرژی شیمیایی مصرف می کند و در طی فرآیند احتراق مقداری انرژی به انرژی مکانیکی تبدیل می شود. باید بدانید که نیروی مکانیکی ایجاد شده می تواند میل لنگ را به سرعت بچرخاند. برای تامین برق مورد نیاز، یک دیزل ژنراتور میل لنگ را در یک میدان مغناطیسی قرار می دهد که می تواند به راحتی برق تولید کند.

واحد دیزل ژنراتور

1. موتور دیزل

یک موتور دیزل وظیفه تولید نیروی مکانیکی مورد نیاز برای چرخش میل لنگ را بر عهده دارد.

2. روش

همانطور که در قسمت کارکرد موتور مکانیکی گفتیم بخشی از انرژی مکانیکی باید به انرژی الکتریکی تبدیل شود که این امر توسط یکی از اجزای اصلی موتور مکانیکی که ماشین نام دارد انجام می شود.

با توجه به توضیحات کار یک دیزل ژنراتور، مقدار معینی از انرژی مکانیکی باید به انرژی الکتریکی تبدیل شود که توسط یک جزء اصلی موتور دیزل به نام دینام انجام خواهد شد.

3. فیلتر هوا

فیلتر هوای دیزل ژنراتور همانطور که از نامش پیداست قرار است ذرات ریز و گرد و غبار را فیلتر کند تا از خرابی قسمت جلویی دیزل ژنراتور جلوگیری کند.

4. فیلتر روغن

تمیز کردن فیلتر روغن باعث بهبود عملکرد دیزل ژنراتور می شود. 1688

5. مخزن سوخت

مخزن سوخت مکانی برای ذخیره و پر کردن سوخت مورد نیاز دیزل ژنراتور برای تامین سوخت مورد نیاز برای انجام کار است.

6. سیستم خنک کننده

عملکرد دیزل ژنراتور به دلیل کارکرد زیاد، گرمای زیادی را در دستگاه ایجاد خواهد کرد و سیستم خنک کننده وظیفه حذف گرما از دستگاه و خنک سازی آن را بر عهده دارد.

7. شارژر باتری

برای روشن نگه داشتن دیزل ژنراتور، باتری باید در حین کار شارژ شود، بنابراین این وظیفه شارژر است که شارژ لازم را برای باتری فراهم کند تا کار به درستی انجام شود.

نکاتی برای خرید دیزل ژنراتور

برای خرید دیزل ژنراتور به غیر از قیمت باید عوامل دیگری را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید. اولین چیزی که در خرید دیزل ژنراتور باید به آن توجه کرد مربوط به سازنده دستگاه است. به طور کلی، خرید از شرکت های مورد اعتماد ریسک کمتری دارد. زیرا محصولات این شرکت ها به کیفیت بالا معروف هستند.

نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیرید نوع دیزل ژنراتور است که بستگی به نوع و نیاز کسب و کار شما دارد. دیزل ژنراتورهای خانگی و صنعتی با یکدیگر متفاوت هستند، برای خرید مطمئن و صحیح بهتر است فروشنده را از هدف و کاربرد دیزل ژنراتور مطلع کنید تا در انتخاب و خرید دیزل ژنراتور شما را راهنمایی کند. . می توان . بهترین دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورهای اختصاصی زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که هیچ منبع شهری وجود نداشته باشد و تمام نیرو توسط تاسیسات تامین شود یا زمانی که ژنراتور باید به صورت شبانه روزی کار کند و به یک ژنراتور قدرتمند نیاز است.

اما برخی از ژنراتورها به عنوان یک پشتیبان عمل می کنند و فقط کمبود منبع تغذیه را جبران می کنند. به عنوان مثال، هنگامی که برق شما قطع می شود، می توانید از این ژنراتورها برای وصل مجدد برق کمک بگیرید.

عامل دیگر اندازه و قدرت دستگاه است و این مورد باید پاسخگوی نیاز شما باشد قبل از خرید باید از فروشنده در مورد واحد ژنراتور سوال کنید

مورد بعدی صدای دستگاه است. قبل از خرید، اسپیکر دستگاه را بررسی کنید و از درست کارکرد آن مطمئن شوید. اگر قصد استفاده از این تجهیزات را در منزل دارید باید از دیزل ژنراتور کم صدا استفاده کنید تا صدا مزاحمتی برای سرنشینان ایجاد نکند.

نکته دیگری که هنگام خرید دیزل ژنراتور باید بررسی شود مصرف سوخت دستگاه است که باید متناسب با راندمان و کارایی آن باشد.

گارانتی دستگاه خود را نادیده نگیرید. گارانتی ژنراتورها به نوع و سازنده آن بستگی دارد. به طور کلی گارانتی این دستگاه ها بین یک تا پنج سال است. برای دریافت گارانتی دیزل ژنراتور خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

انواع دیزل ژنراتور

انواع مختلفی از دیزل ژنراتورها وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برخی از آنها به شرح زیر است.

دیزل ژنراتور پشتیبان

یکی از این نوع موتورها، ژنراتور بادی ثابت است. این نوع ژنراتورها می توانند برق مورد نیاز را به خوبی و با کمترین مصرف تامین کنند. مردم می توانند در زمان قطع برق از ژنراتورهای بادی ثابت استفاده کنند و نیازهای خود را به راحتی برطرف کنند.

یکی از معایب دیزل ژنراتورهای بادی ایستاده عدم استفاده از آنها در کارخانه هاست. دیزل ژنراتورهای پایه ای بیشتر در ساختمان های مسکونی یا بیمارستان ها استفاده می شوند و برق این مکان ها را تامین می کنند و کسانی که قصد خرید دیزل ژنراتور برای مناطق مسکونی یا بیمارستانی را دارند متوجه می شوند که دیزل ژنراتور گزینه مناسبی برای خرید دیزل ژنراتور است.

دیزل ژنراتور دائمی

دیزل ژنراتور دائمی همانطور که از نامش پیداست در صورت نیاز به دیزل ژنراتور دائمی مناسب است. دیزل ژنراتور دائمی می تواند به طور مداوم کار کند و برق تولید کند. دیزل ژنراتور دائمی بهترین راه حل برای مراکز داده است.

دیزل ژنراتور اصلی

نوع دیگری از دیزل ژنراتور پرایم نام دارد. پرایم قدرت بسیار بالایی دارد و می‌تواند گهگاهی یک شهر را روشن کند. اگر می خواهید به طور مداوم از دیزل ژنراتور استفاده کنید، Prime همان نوع دیزل ژنراتور پیوسته است که برای شما مناسب است زیرا قدرت کمتری نسبت به دیزل ژنراتور پیوسته دارد.

اگر قصد خرید هر نوع دیزل ژنراتور را دارید پیشنهاد می کنیم مرکز و شرکت معتبری را برای خرید انتخاب کنید و در هنگام خرید دیزل ژنراتور از نکات ذکر شده غافل نشوید.

دکمه بازگشت به بالا