بادمجان سرخ شده با رب انار

غذاهای لذیذ متنوعی وجود دارد که می توانید با انار تهیه کنید و برای شام یلدا سرو کنید.  اکنون شما را با چند غذای مجلسی خوشمزه با انار آشنا می کنیم. پخت یک شام ساده، غذای سریع و آسان و بسیاری از موضوعات دیگر می تواند در تاپیک های جستجو باشد که در تهیه بسیاری از غذاهای ایرانی به نتیجه دلخواه منجر شود. موضوعاتی که امروز تحت عنوان غذا پیشنهاد می کنیم، ماکارونی انار و بادمجان است. با سایت torshvash همراه باشید.


غذای لذیذ با انار: آش انار و بادمجان

مدتی است که چند دانه مرغ و انار با آب این میوه خاص غذای شما را طعم دار کنند، همان شام یلدای مورد علاقه شما خواهد بود. کافیست یکبار امتحان کنید و خانواده عزیزتان را شگفت زده کنید. در دستور تهیه این غذا نکات مهمی را برای تهیه خورش میوه انار و بادمجان بیان کرده ایم که برای شما مفید خواهد بود.

یک غذای نونی خوشمزه: بادمجان شکم پر

ترشی بادمجان انواع مختلفی دارد که برخی از شهرهای کشورمان ایران آن را به روش خاص استان خود تهیه می کنند. بادمجان شکم پر شمال یکی از پرطرفدارترین دستوراتی است که از نظر پخت و پز و مرطوب کنندگی به شما آموزش می دهیم و مثل همیشه مورد استقبال شما کاربران قرار گرفته است.

این غذا را می توان با برنج یا بدون برنج سرو کرد و قطعا یکی از پرطرفدارترین ها در لیست غذاهای رب انار و بادمجان است.

غذای ساده و سریع: بادمجان سرخ شده و انار

یک پیش غذا با انار و بادمجان، نقش انار در این غذا مانند تزیین غذاست، اما نمی توانید احساس کنید که دانه های انار این غذا را جذاب تر می کند. این دستور یکی از غذاهای ساده و سریع است که می توان از آن به عنوان پیش غذا برای ناهار یا شام استفاده کرد.

دکمه بازگشت به بالا