اقتصادیبرترینهای کسب و کار

فروش ترموکوپل نوع k

ترموکوپل نوع K با سیم رابط طرح تایوانی :

مشخصات فنی محصول :

نوع ترموکوپل:  تایپ K

شکل ظاهری: با سیم رابط دارای رزوه جهت سهولت نصب

طول غلاف: 2.5 سانتی متر

قطر غلاف خارجی : 5 میلی متر

جنس غلاف محافظتی: استیل 304

اتصال الکتریکی : دو سیم

طول کابل رابط : 2 متر (سفارشی : در طول های مختلف مد نظر)

نوع کابل : روکش زره دار – ابریشمی

خرید ترموکوپل

بازه دمایی : با توجه به آلیاژهای بکار رفته در سیم‌ های ترموکوپل ، آن دما را اندازه ‌گیری می‌کنند ؛ در نتیجه عامل اصلی رنج دمایی را آلیاژها تعیین می‌ نمایند. در این میان ترموکوپل‌ های نوع k به دلیل رنج دمایی بالایی که اندازه‌ گیری می‌ کنند بسیار پر طرفدارند.

با توجه به آلیاژهای بکار رفته در سیم‌ های ترموکوپل نوع  Kو نحوه ساخت ، سفارش دهنده باید حداکثر رنج دمایی مورد اندازه گیری مثبت و (منفی در صورت نیاز) بر حسب درجه سانتی گراد را ذکر کند تا ترموکوپل با رنج دمایی مورد نظر ساخته و در اختیار او قرار گیرد.

راهنمای سفارش ترموکوپل نوع K با سیم رابط طرح تایوانی :

ترموکوپل نوع K چیست ؟ 

ترموکوپل نوع k یکی از رایج‌ ترین و پرکاربردترین ترموکوپل‌، جهت اندازه‌ گیری دما در دما‌های متفاوت است. این نوع ترموکوپل به دلیل داشتن نیکل مقاومت مناسبی در برابر خوردگی داشته و برای مصارف گوناگون قابل استفاده است. با توجه به قابلیت اطمینان و دقت، این نوع ترموکوپل در گستره وسیعی از دما  قابل استفاده است. بهتر است برای محافظت بیشتر ترموکوپل‌ها در یک غلاف فلزی و یا سرامیکی قرار گیرند.

ترموکوپل نوع k از آلیاژهای متفاوتی تشکیل شده است. سر مثبت این نوع ترموکوپل، از ترکیب 90 درصد نیکل و 10 درصد کرومیوم ساخته شده است؛ سر منفی آن نیز دارای 95 درصد نیکل، 2 درصد آلومینیوم ، 2 درصد منگنز و 1 درصد سیلیکون است.

خرید ترموکوپل

ترموکوپل با سیم رابط نوع K چیست ؟

يکی ديگر از انواع ترموكوپل ها كه از نظر شكل فيزيكی تنوع بسيار زيادی دارند ترموكوپل با كابل رابط ميباشد.

در اين نوع ترموكوپل سيم و يا كابل رابط مستقيما در نوك غلاف محافظتی كوپل شده است و به دليل حجم كوچك و نصب ساده در محلهايي كه فضای كافی جهت نصب وجود ندارد بسيار مناسب است.انتخاب كابل مناسب با توجه به شرايط محيطی محل نصب از نكات مهم در هنگام خريد ترموکوپل مي باشد.

دکمه بازگشت به بالا