جک پارکینگ سیماران در تبریز

نمایندگی جک سیماران در تبریز 

مروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر جایز نیست برای باز و بسته کردن درب پارکینگ و رفت و امد در پارکینگ خودرو را در خیابان رها کنیم و درب پارکینگ را به صورت دستی باز و بسته کنیم بلکه میتوان با فشردن یک دکمه درب پارکینگ را باز و بسته کرد که این کار توسط جک پارکینگ انجام میشود که تبریز یکی از شهر هایی است که در ماه تعداد زیادی جک برقی در این شهر نصب میشود و در حال حاضر پر فروش ترین جک پارکینگ در تبریز  جک سیماران است. 

جک سیماران در تبریز

سیماران سری های مختلفی دارد بسته به موقعیتی که جک پارکینگ در انجا نصب میشود و طبقه اجتماعی چرا که دارای سری های اقتصادی هم میباشد که از کیفیت جک پارکینگ کاسته میشود تا قیمت ان متناسب با  خریدار باشد. 

بهترین فروشگاه های جک سیماران 

فروشگاه دیجی دی اس سی: فروشگاه دی اس سی یکی از فروشگاه های سیتم های حفاظتی و نظرازتی بوده  که تعداد زیادی از اجناس برند سیماران را دپو و نگهداری میکند اما اینن فروشگاه  شعبه ای در تبریز ندارد. 

فروشگاه دو بی کا: فروشگاه دوبیکا یکی از بزرگ ترین فروشگاه های جک پارکینگ است که بزرگترین خریدار و همکار شرکت سیماران به شمار می اید. 

فروشگاه تیک دور: فروشگاه تیک دور در رتبه اول قرار دارد چرا که این فروشگاه یکی از بهترین فروشگاه های جک پارکینگی در ایران است و به صورت تخصصی در حوزه جک پارکینگ فعالیت میکند و در سراسر ایران نماینددگی دارد. 

نمایندگی جک سیماران در تبریز  

اکثر ساختمان هایی که قصد خرید جک سیماران در تبریز را دارند به دنبال نمایندگی جک پارکینگ در تبریز هستند که خیالشان از بابت پشتیبانی و اصالت کالا راحت باشد. 

تیک دور تنها نمایندگی جک پارکینگ در تبریز است که نمایندگی تمامی برند های جک پارکینگ و سیستم های حفاظتی و نظارتی را دارد که شهروندان شهر تبریز میتوانند این جک برقی را از تیک دور که بزرگترین نمایندگی جک برقی در تبریز است با بهترین قیمت خریداری کنند. 

ادرس نمایندگی جک پارکینگ در تبریز: تبریز، اخر خیابان منتظری نرسیده به اتوبان کسایی، خیابان اب ورودی شهرک شهریار

تلفن نمایندگی جک پارکینگ در تبریز: ۰۹۳۰۳۵۰۲۶۶۲

سیماران در حوزه سیستم های حفاظتی و نظارتی به قطعیت با سابقه ترین شرکت در زمینه جک پارکینگ است 

که دارای ۵۰ سال یا همان نیم قرن سابقه است که شناخته شده ترین برند است به همین دلیل اکثر همکار ها و مصرف کنندگان میل به نصب جک سیماران در تبریز را دارند. 

جک سیماران در تبریز

قیمت جک سیماران در تبریز

شرکت سیماران دارای چندین سری از جک های پارکینگی است که بسته به اندازه درب پارکینگ و وزن ان به دو دسته  400 و 600 تقسیم میشوند که این دو مدل در سری های L و S و  P قابل مشاهده است. 

اگر به ترتیب بخواهیم بگوییم سری اس سیماران هم از نظر کیفیتی و هم از نظر قیمتی بالاتر از سری ال و پی است و البته باید گفت که پرفروش ترین جک سیماران هم سری اس است و بعد از ان مدل ال.

البته به یک نکته توجه بفرمایید که قیمتی که شما میتوانید از نمایندگی جک سیماران در تبریز جک تهیه نمایید بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها است که خود شرکت سیماران ان را پشتیبانی نمیکند. 

البته باید گفت که برند سیماران در کل پول برند خود را  می گیرد و کیفیت ارائه شده بسیار کمتر از سایر برند ها است. 

نصب جک سیماران در تبریز 

اگر جک سیماران را از نمایندگی سیماران در تبریز خریداری کرده اید و به دنبال یک نصاب برای نصب ان هستید باید بگویم شعبه تیک دور در تبریز دارای ماهر ترین و با  تجربه ترین نصاب های جک پارکینگ است که شما میتوانید با خیال راحت نصب را به  انها بسپارید.  نصاب هایی که در تیک دور فعالیت میکنند و مشغول 

مدل های جک سیماران

  • سری اس: سری اس پرفروش ترین جک پارکینگ در بازار است که دارای شفت استیل و موتور رو به پایین است که موتور ان تمام مس است و کیفیت خوبی را به مشتریان خود ارائه میدهد البته یک ضعف بزرگی در برند سیماران قابل مشاهده است ان هم کیفیت پایین چشمی ها و مدار فرمان است که گاهی اوقات مشاهده شده که به دلیل اختلال در تشخیص مانع در چشمی های سیماران جک درب را به خودرو کوبیده و به خودرو خسارت وارد کرده است. به اینن نکته توجه فرمایید که قیمت جک های سیماران سری اس بالاتر از  سری هاای دیگر این برند است. 
  • سری ال : جک های سری ال هم از نظر مشخصات فنی و کیفیت محصول و هم از نظر ظاهری با سری اس متفاوت است چرا که قیمت انها اقتصادی تر است و مناسب کسانی است که بودجه زیادی برای جک پارکینگ کنار نگذاشتند. 

نمایندگی جک سیماران در کرمان

دکمه بازگشت به بالا