مصدومیت ۶ تن در توفان امروز پایتخت

مصدومیت ۶ تن در توفان امروز پایتخت

معاون آموزش و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران خسارات اولیه طوفان در پایتخت را تشریح کرد و از مصدومیت شش شهروند خبر داد.

مجید آرون در گفت وگو با مجله زنده خبری، درباره خسارات اولیه گزارش شده از طوفان امشب در پایتخت اظهار کرد: گزارش های اولیه از منطقه حاکی از سقوط یا شکستن چندین درخت است.

وی با بیان اینکه تاکنون مواردی از سقوط پلاک خودرو و شکستگی چراغ راهنما گزارش شده است، گفت: گزارش های ارسالی تاکنون حاکی از مصدومیت 6 شهروند در تهران است که چهار نفر از آنها به صورت سرپایی و دو نفر در بیمارستان مداوا شدند. ارسال شده.

هارون از شهروندان خواست ضمن پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر، توصیه های ایمنی شهر را تا پایان روز جدی بگیرند.

به گفته وی، در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای شهری، تیرهای برق، کابل‌های فشارقوی تردد و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی، دوری از شیشه، تردد در محدوده شهر وجود ندارد. zh.k. تراس و پشت بام یکی از نکات ایمنی است که شهروندان در هنگام وقوع طوفان باید به آن توجه کنند. همچنین توصیه می شود از نرده ها، دیوارها، بیلبوردها، بنرها، داربست های فلزی خودداری کنید و در هنگام طوفان در این مکان ها توقف نکنید.

سازمان هواشناسی همچنین برای استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز از جمله قزوین، البرز، تهران و سمنان و همچنین استان های مرکزی قم و مناطق گرد و خاکی، وزش باد شدید را برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیش بینی می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا