تجلیل از دست اندرکاران کشف اموال صندوق امانات بانک ملی

تجلیل از دست اندرکاران کشف اموال صندوق امانات بانک ملی

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاورد پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان گاوصندوق بانک ملی، این سرقت پیچیده و حرفه ای، سابقه ای تاریخی است که باید در تاریخ ماندگار شود. . از دیگر دستاوردهای این سرزمین و سابقه پلیس کشور است.

به گزارش مجله زنده خبری، سردار «حسین اشتری» در مراسم تجلیل از دست اندرکاران کشف دارایی های گاوصندوق بانک ملی در تالار کوثر فرماندهی نیروی انتظامی، اظهار داشت: برای روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) و ارواح مظلومانه شهدای انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس بر مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت درود و رحمت می‌فرستیم و برای فرمانده افتخاری کل قوا آرزوی طول عمر همراه با سلامتی و امنیت داریم. مقام معظم رهبری «مزالی العالی».

وی با بیان اینکه از خدمات همکاران و اصحاب رسانه عزیزم که همیشه یار و یاور نیروی انتظامی هستند استقبال می کنم، افزود: امروز توانمندی های جمهوری اسلامی ایران بسیار فراوان و گسترده است و اقدامات بزرگی انجام شده است. تا کنون پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گرفته شده است.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با اشاره به اقدامات بزرگ و موثر برای پیشرفت و ترقی کشور تصریح کرد: با توجه به تحریم ها، تهدیدها، اغتشاشات صورت گرفته و فعالیت عوامل تاثیرگذار. که همواره در تلاش برای تغییر مسیر نظام اسلامی هستند، اما به لطف خداوند متعال، رهنمودهای امام و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و هوشیاری و حمایت مردم از نظام اسلامی و توطئه های دشمنان همواره خنثی شده و امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد.

اشتری با اشاره به لزوم بازنگری در تمامی رویدادهای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، گفت: لطف و عنایت خداوند همواره پشتیبان مردم عزیز ایران اسلامی بوده است. همه ما باید به توانمندی ها و فرصت های امروز کشور افتخار کنیم و در یک کلام باید به گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی افتخار کنیم و به آینده ایران اسلامی امیدوار باشیم.

این افسر ارشد انتظامی تاکید می کند: در هر صحنه، توطئه یا قیامی که علیه نظام اسلامی شکل می گرفت، جنگ بر ما تحمیل می شد و هر جا که مردم، مسئولان پشت سر رهبری بودند و در میدان حضور داشتند، موفق شدیم. ; رمز پیروزی و موفقیت، اطاعت محض و اطاعت از مقام ولی فقیه «مدظله العالی» است.

اشتری در ادامه با اشاره به نقش کشور در نیروی انتظامی از انقلاب اسلامی تا کنون خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی کشور در خنثی کردن توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی در همه حال درخشان بوده و این نقش موثر را در در دهه 1960 در دوران دفاع، شاهد آن در تامین امنیت شهرها، مرزها و … هستیم و این RPG ادامه دارد.

وی افزود: در دهه 60 نیروی انتظامی کشور نقش ویژه ای در مقابله با گروهک منافقین، مارکسیست ها و بدخواهان این انقلاب و نظام اسلامی ایفا کردند و این اثرگذاری همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به نقش موثر و اقدامات برجسته پلیس در تامین نظم و امنیت، گفت: به لطف و عنایت الهی، رهبری فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی و تلاش های نیروی انتظامی مجاهدین , پلیس نیروهای کشور در سال های اخیر پیشرفت کرده اند و اقدامات فوق العاده ای برای تامین نظم و امنیت انجام داده است.

اشتری با بیان اینکه دستاوردهای پلیس برای مردم مایه دلگرمی و امیدواری است، خاطرنشان کرد: نظرسنجی های مردمی و بررسی های بیرونی برخی دستگاه های مسئول نشان از افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی پلیس دارد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به ارتقای رتبه های دستاوردهای پلیس در سال های اخیر گفت: مردم همواره قدردان افسران خود هستند و از کسانی که ایثارگرانه خدمت می کنند قدردانی می کنند.

اشتری خطاب به نیروی انتظامی گفت: شما عزیزان همیشه در میدان، خیابان، در مراسم مختلف و در موقعیت ها و موقعیت های مختلف برای خدمت به مردم و ایفای نقش حضور دارید و مردم این تلاش و فداکاری را از شما و برای قدر آن را می دانند.

این افسر ارشد نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس مورد اعتماد و اعتماد مردم است، گفت: مردم قدرشناس ما همواره در مقاطع مختلف نسبت به پلیس عشق و محبت نشان می دهند و این برای ما مهم است. جلب رضایت خداوند، عمل به منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و خدمت به مردم بالاترین اولویت پلیس است.

اشتری با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بهترین مردم و شایسته بالاترین خدمت هستند، افزود: خداوند متعال را شاکریم که به مردم خدمت می کنیم. و سهم بسیاری از شهدا در عرصه تامین نظم و امنیت موید این جمله است که ما از وظایف خود کوتاهی نمی کنیم.

تقدیم 14 هزار شهید در راه امنیت

وی تقدیم قریب به 14 هزار شهید در برقراری نظم و امنیت را دلیلی بر این مدعا دانست که جان خود را برای امنیت می دهیم و گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران از جان، مال و ناموس حفاظت می کند. مردم و امنیت و آرامش جامعه با تمام توان در میدان حضور دارد و امنیت خط قرمز پلیس است و اجازه نمی دهیم کسی حقوق مردم را زیر پا بگذارد.

اشتری تاکید کرد: سیاست کلی و راهبرد اصلی پلیس برگرفته از تدابیر استادانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه امروز پلیس به تجهیزات مدرن، هوشمند و کارآمد مجهز شده است، ادامه داد: همکاران من با انگیزه، ایمان و عشق به مردم در برقراری نظم و امنیت نقش دارند و هیچ کمبودی وجود ندارد. برای توسعه امنیت عمومی

اشتری تاکید کرد: امروز بزرگترین سرمایه پلیس عنایت و اعتمادی است که مقام معظم رهبری «مجظله العالی» به سربازان و فرزندانشان در نیروی انتظامی دارند و این لطف و عنایت را به آنان ابراز و اعلام کرده اند. سربازان در زمان های مختلف

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات در یکی از شعب بانک ملی توسط پلیس در کمتر از 48 ساعت، گفت: یکی از اقدامات واضح، آبرومندانه، قابل تقدیر و موثر پلیس، کشف سرقت از گاوصندوق ملی در اسرع وقت در بانک.

عملیات ثامن الحجج (ع) و دستگیری سارقان امن

سردار اشتری با بررسی روند رسیدگی به این پرونده و تشکیل کارگروه تخصصی کشف سرقت، اظهار داشت: در مرحله اول لطف و عنایت خداوند شامل حال ما شد و سپس لطف امام رضا(ع) بود که در این زمینه حضور داشتند. دهه کرامت و در آستانه ولادت آقا امام رضا (ع) این کشف بزرگ در کمتر از 48 ساعت در عملیات ثامن الحجج (ع) به پایان رسید و سارقان حرفه ای این سرقت پیچیده دستگیر شدند.

وی افزود: اگرچه این سرقت پیچیده بود و سارقان حرفه ای بودند، اما عملکرد پلیس نشان داد که ماموران زبده و مجرب پزشکی قانونی ما چندین قدم جلوتر و بسیار حرفه ای تر هستند و این دستاورد پلیس مورد قدردانی همه مردم و مسئولان است. ” من کشف کردم

اشتری تاکید کرد: پلیس هر زمان که روی مشکلی تمرکز می کرد، توانست به موفقیت و دستاورد بزرگی دست پیدا کند. این دستاورد بزرگ و کشف این سرقت حرفه ای و پیچیده در کوتاه ترین زمان ممکن افتخار و اعتباری برای کل کشور است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به بیانات فرمانده محترم کل قوا در دیدار با حاضران در کنگره شهدای جامعه عشایری کشور ، گفت: بیانات مقام معظم رهبری درباره کار پلیس و اینکه «پلیس باید تشویق شود» بالاترین مشوق همه ماست و این پاداش و تشویق است.

اشتری ادامه داد: افتخار بزرگی برای همه ماست که معظم له به همکاران ما افتخار می کنند و این مهم را جز لطف و رحمت الهی و برکت خون شهدای مظلومانه نمی دانیم. اینگونه از رهبری پلیس تجلیل می شود و هیچ چیز بهتر از آن برای ما وجود ندارد.

وی از زحمات سردار ‘حسین رحیمی’ قدردانی کرد. سردار «محمد کنبری» فرمانده انتظامی تهران بزرگ؛ فرمانده نیروی انتظامی به فرج و همه دست اندرکاران این کشف بزرگ و تاریخی خبر داد: دستاورد پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان این سرقت پیچیده و حرفه ای سابقه ای تاریخی است که باید در تاریخ این سرزمین و نیروی انتظامی ماندگار شود. تاریخ کشور به عنوان دیگر دستاوردها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، اشتری با بیان اینکه خداوند را هزاران بار به رحمت و عنایاتش شکر می کنیم، افزود: در زمانی که دشمن با تهاجم گسترده مردم را ناامید کرده و باعث ناکارآمدی در کشور شده است، کشف این موضوع سرقت ماهرانه برای -کوچک از ساعت 48، هوش و ذکاوت کارآگاهان بزرگ و باتجربه پلیس آگاهی تهران بزرگ نشان از ظرفیت و توانایی بی نظیر فرج داشت و از طرفی روحیه امید را در جامعه القا کرد و این اقدام هوشمندانه و سرعت نیروی انتظامی بار دیگر دشمن را ناامید کرد و مردم را امیدوار کرد.

فرمانده ارشد انتظامی کشور افزود: از همکاران عزیزی که در ردیابی و مختومه شدن این سرقت مشارکت و نقش داشتند، قدردانی می کنم و باید بگویم در اجرای ماموریت های ذاتی و قانونی ما، ممکن است چرخش های تند و سختی صورت گرفته باشد. گذشتیم اما بن بست نداریم و با برنامه ریزی، جدیت، هوشمندی، هدفمندی و استفاده از فناوری های روز، نظم، امنیت و آرامش مردم را ایجاد کنیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از دست اندرکاران و کارکنان گشایش دارایی صندوق امانی بانک ملی تجلیل شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا