بین المللی

حاج قاسم ایمان راسخ داشت رژیم صهیونیستی باید نابود شود/ موضوع فلسطین، خط قرمز جهان اسلام

به گزارش گروه آژانس بین المللی آنا ، در آستانه اولین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس ، حشد الشعبی معاون رئیس جمهور و اطرافیانش در اطراف فرودگاه بین المللی بغداد ؛ این حادثه به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا توسط یک پهپاد آمریکایی انجام شد.

به گفته حسین راحال ، رئیس اطلاعات و فضای مجازی درباره حزب الله لبنان ، شهید کاظم سلیمانی شخصیتی چند وجهی داشت که ممکن است در لبنان شبیه شخصیت شهید عماد موگنیر باشد که تسلط کامل بر مناطق و استانهای مختلفی که در آن بود ، داشت. عمل را انجام داد. او نقاط قوت و ضعف مناطق حیاتی را می دانست.

شهید سلیمانی گزارش اصلی عملیات مختلفی بود که در آن شرکت داشت و با تفکر استراتژیک خود شرایط را به فرصت های پیروزی تبدیل می کرد. حضور و نقش وی نه تنها در عراق و لبنان ، بلکه در فلسطین و رویارویی با رژیم صهیونیستی نیز احساس می شود.

خالد کودومی ، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: “ما به زندگی عملی شهید کاظم سلیمانی احتیاج داریم که اعتقاد راسخی به خدا ، اسلام و اخلاق انبیا و اولیا دارد. بیایید از او بیاموزیم و یاد بگیریم. حاج قاسم و جمهوری اسلامی سعی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین داشتند و اقدامات عملی در این زمینه انجام دادند. آرماني كه چارچوبي بر اساس اعتقادات اسلامي داشته و شهيد سليماني و جمهوري اسلامي حمايت فلسطين و مردم مظلوم آن را در دستور كار دارند.


بیشتر بخوانید:

شهید سلیمانی با تفکر استراتژیک شرایط را به فرصت هایی برای پیروزی تبدیل کرد


وی افزود: غرب برای رسیدن به اهداف غیرقانونی خود رژیم صهیونیستی کاذبی را در منطقه ایجاد کرده است اما جمهوری اسلامی مصمم است اسرائیل را نابود کند. حمایت از فلسطین یک مسئله بشردوستانه است که باید دنبال شود ، زیرا ما به عنوان انسان از مسائل بشردوستانه ، مذهبی ، مذهبی ، اخلاقی و فرهنگی حمایت می کنیم. با این حال ، برخی حقوق دیگران را می دزدند و به آنها نمی دهند.

خالد کودومی سخنگوی حماس از آژانس آنا بازدید می کند

سخنگوی حماس در تهران تأکید کرد: فلسطین و حقوق فلسطینیان خط قرمز مسلمانان است و حاج قاسم قاطعانه به این امر اعتقاد دارد و معتقد است که رژیم صهیونیستی باید نابود شود. در همین راستا ، جهان اسلام باید برنامه مشخصی علیه رژیم صهیونیستی داشته باشد.

کودومی گفت: “مشکل اصلی امروز استکبارستیزی و نیروهای ستمگر است ، زیرا نیروهای استکباری به قدرت اعتقاد دارند و به حقوق انسان و بشریت احترام نمی گذارند.” عادی سازی روابط بین برخی کشورهای عربی و دشمن صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که شاهد آزار و اذیت ، بی عدالتی و خیانت صهیونیست ها هستیم و از طرف دیگر کشورهای عربی ادعا می کنند که اسرائیل دشمن آنها نیست و آنها آن را در منطقه درست می دانند. .

انتهای پیام / 4033 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا