ورزش و نشاط

فجر یک سروگردن از تیم‌های لیگ یک بالاتر است

مجله زنده خبری / فارس هافبک تهاجمی تیم فوتبال فجر ، شهید سپاشی شیراز شرایط این تیم را مثبت ارزیابی کرده و زمینه را برای صعود این تیم در لیگ برتر مطلوب ارزیابی و تاکید کرد که فجر از گردن و گردن بالاتر از سایر تیم های لیگ یک است.

دانیل کردستانی ، بازیکن 23 ساله مشهدی و فجرسپاشی ، یکی از اعضای ثابت و تأثیرگذار این تیم در مسابقات فصل جاری لیگ ملی فوتبال و پدیده زردپوشان پایتخت فرهنگی ایران است.

کردستان در گفت وگو با مجله زنده خبری ، با اشاره به شرایط فعلی تیمش اظهار داشت: شرایط تیم ما از همان ابتدا عالی بوده و هر روز بهتر و بهتر می شود. در خاتمه ، وضعیت خوبی داریم ، اما گاهی اوقات به دلیل شرایط خاص بازی ها و اینکه رقبا تیم ما را به روشی خاص آنالیز می کنند و بازی های دفاعی انجام می دهند ، نمی توانیم نتایج لازم را بگیریم.

استادیوم پارس و دفاع از دشمن در سد جاده فجر

وی افزود: وقتی برخی از تیم ها به ما می رسند ، فقط فکر می کنند گل نخورند و نبازند. مانند بازی اخیر ما مقابل استقلال خوزستان که شاهد یک بازی کاملاً یک طرفه بودیم و حریف فقط می خواست یک تساوی کسب کند. متأسفانه علی رغم اینکه توپ را کاملاً در اختیار داشتیم ، این تیم حریف بود که به هدف خود رسید و شیراز را با یک امتیاز ترک کرد. البته دلیل دیگری برای ناکامی ما در ورزشگاه پارس وجود دارد و آن چمن نامساعد این ورزشگاه است. سایر شهرها مراتع جالب توجه زیادی ندارند اما هرچه که باشند از پارس بهتر هستند.

دانیل کاردستانی در هفته های ابتدایی فصل دو گل زیبا و مهم برای فجر به ثمر رساند که منجر به دو پیروزی اول این تیم مقابل نود ارومیه و مس کرمان شد اما او نتوانست به گل برسد. وی گفت: “همان دو گلی که به ثمر رساندم به لطف خدا ، راهنمایی کادر فنی و کمک بازیکنان دیگر بود.” نتیجه شخصی من مهم نیست. من همیشه سعی می کنم به تیم خدمت کنم و این مهمترین اصل برای من است.

بازیکن مشهدی فجر شیراز در مورد مدت قرارداد خود با این تیم گفت: تقریباً دو سال است که در خدمت تیم فجر شهید سپاسی هستم. سال گذشته به دلیل مشکلی که در کارتهایم در پایان خدمت وجود داشت ، نتوانستم زیاد بازی کنم اما امسال فرصت نشان دادن تواناییهایم را پیدا کردم. خدمت من سه ماه پیش به پایان رسید اما من تا پایان فصل با فجر قرارداد دارم.

کردستانی در مورد انصراف تیمش از جام حذفی گفت: اگر در جام حذفی شرکت می کردیم می توانستیم با تیم هایی از لیگ برتر بازی کنیم و مطمئناً هر بازیکنی دوست دارد در مقابل تیم های بزرگ آزمایش شود. اما نظر مدیریت و کادر فنی باشگاه این بود که منصرف شود. آنها گفتند که بهتر است روی مسابقات لیگ تمرکز کنیم ، اگرچه به نظر من ، با توجه به کیفیت فنی بالای تیم ما ، ما می توانیم در جام حذفی ادعای قهرمانی کنیم.

شهید سپاسی ، هافبک آینده دار فجر با امید زیادی در مورد آینده تیمش در این فصل صحبت کرد و افزود: اگر بازی های همه تیم ها را دیده باشید ، تأیید می کنید که تیم ما سر همه گردن کلفت و گردن بوده است. ما می توانیم در سایر مسابقات خود پیروز شویم و به لیگ برتر صعود کنیم.

کردستانی ادامه داد: البته انتظارات فجر بیشتر شده و انتظارات این است که هر مسابقه را با پیروزی به پایان برسانیم. اما هواداران و مردم شیراز مطمئن هستند که ما تمام وجودمان را روی زمین خواهیم گذاشت تا بتوانیم قلب آنها را شاد کنیم. هدف ما صعود به لیگ برتر است و باید ببینیم خدا چه چیزی را برای ما می خواهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا