سلامت و تندرستی

تعداد مبتلایان به بیماری عروق بیماری کرونا قلب تا دو پا افزایش یافته است


اخبار آفتاب:

حسین فرشیدی امشب به مرکز خلیج فارس گفت: از زمان شیوع این بیماری همه گیر 5 نفر به دلیل بیماری های حاد تنفسی (آنفولانزا ، ذات الریه ، سندرم بیماری کرونا و غیره) در بیمارستان بستری شده اند. پنج نفر بعد از معالجه مرخص شدند و پنج نفر در بیمارستان بستری شدند که از بین آنها دو بیمار و دو نفر در بخش مراقبت های ویژه و پنج نفر در بخش عادی.

وی افزود: تاکنون از 5 نفر به دلیل مشکوک به بیماری عروق بیماری کرونا نمونه برداری شده و نتیجه منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: در روز گذشته نتایج آزمایش بیماری عروق بیماری کرونا در هرمزگان از جمله کیش -5 ، مینابر 2 و بندرعباس 2 مثبت بود. وارد شد

فرشیدی خاطرنشان می کند: در روزهای اخیر ، یک بیمار (4 ساله) از بیماری قلبی عروق بیماری کرونا در میناب در اثر لوپوس و نارسایی کلیه درگذشت و آمار تلفات در استان به 3 نفر رسیده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، هفت نفر از بیمارستان استان مرخص شده اند و پنج نفر هم اکنون در بیمارستان بستری هستند.

فرشیدی اظهار داشت: 1 در بندرعباس ، سه مورد در كیش ، دو نفر در كیش ، 5 در میناب ، 5 در میناب ، 2 در بندر لنگه ، 2 در حجاج ، 2 در رودان ، دو در ایران ، دو نفر در پارسی ، دو نفر در ایران ، میمون با بیماری عروق كرونر. و یک جسک


تمام مقالات سایت مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین دلیل مسوولیت نوشته های سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و پایگاه اینترنتی مجله زنده خبری هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا