اقتصادی

واكنش شركت آب و فاضلاب تهران به اخبار مربوط به آلودگي آب شرب كرونا

معاون مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: “خبر آلودگی آب تهران از انتشار آن به ویروس كرونا صحیح نیست و من می توانم اطمینان دهم كه آب آشامیدنی تهران به هیچ وجه آلوده به ویروس كرونا نیست.”

در مصاحبه با مجله زنده خبری ، محمدرضا احمد نسب با اشاره به آلودگی شهر پاریس توسط کورون ویروس اظهار داشت: شبکه آب پاریس دارای دو شبکه است ، یکی برای آب کلر و یکی دیگر برای آب خام و بدون کلر. شبکه آلوده به کروناویروس به آب خام بدون کلر وصل شد.

وی با اشاره به اینکه شبکه ای در آب تهران وجود دارد که حاوی کلر نیز هست ، افزود: براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی ، آب حاوی کلر به هیچ وجه جایگزین کورو ویروس نمی شود و این ویروس نمی تواند در آب حاوی کلر باقی بماند. برای زنده ماندن

معاون مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران تأکید کرد: شبکه آبرسانی تهران کاملاً تمیز و عاری از ویروس ها از جمله کوراو ویروس است زیرا حاوی کلر است ، و توضیح داد: با توجه به سیستم فاضلاب باید توجه داشت که فاضلاب خارج می شود.

احمد نسب با اشاره به منابع آب آشامیدنی تهران گفت: “آب تهران از طریق آبهای زیرزمینی و آبهای سطحی تأمین می شود که 75٪ آن به آبهای سطحی متصل است ، بنابراین آب به تصفیه خانه های پشت سدها می رسد و تحت درمان فیزیکی و شیمیایی قرار می گیرد. بدون ویروس.

به گفته وی ، سطح آب در چاه های تهران بیش از 200 متر است و فاضلاب در این فاصله وارد آب آشامیدنی نمی شود ، اما در مکان هایی که سطح آب آن زیاد است ، می تواند باعث آلودگی شود ، اما در تهران که ارتفاع چاه ها از 200 متر است ، صفر است. عنوان نمی تواند محلی برای آلودگی باشد ، بنابراین آب تهران تمیز و یکی از بهترین های جهان است.

وی خاطرنشان کرد: آب تهران توسط همکاران ABFA کنترل می شود و در آزمایشگاه ها با استانداردهای بین المللی کنترل می شود: آب تهران دارای استانداردهای لازم است. من با اطمینان و قاطعیت به شما اطمینان می دهم که مشکلی برای آب تهران وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا