اجتماعیبرترینهای کسب و کار

نحوه باز كردن لوله فاضلاب با فنر

گرفتگی چاه حمام، آشپزخانه و… از رایج ترین مشکلاتی است که همه ما با آن دست و پنجه نرم کردیم. از بهترین و موثرترین روش برای حل این مشکل فنر زدن لوله فاضلاب حمام، آشپزخانه و… توسط تکنسین های لوله بازکنی خانی است. فنر زنی فاضلاب حمام بدون دانش و مهارت آن ممکن است مشکلات جبران ناپذیری را ایجاد کند. بنابراین قبل از هر چیز پیشنهاد می شود که از یک متخصص کمک بگیرید. اما اگر دانش کوتاهی دارید در ادامه می توانید روش باز کردن لوله فاضلاب حمام با فنر را آموزش ببینید و قدم به قدم آن را اجرا کنید. در همین ابتدا خدمت همراهان عزیز سایت برچسب عرض کنم اگر خودتان به هر دلیلی مایل نیستید که این گرفتگی ها را باز کنید می توانید به سایت ما مراجعه کنید تا نزدیکترین لوله بازکن به مکان مدنظرتان را در تهران به شما نشان دهیم.

فنر زدن لوله فاضلاب حمام بهترین روش رفع گرفتگی آن

فنر زدن چاه حمام از تضمینی ترین روش های رفع گرفتگی فاضلاب حمام است. اگر گرفتگی سخت و شدید باشد و نتوان با روش های ساده ای همچون تلمبه دستی آن را رفع کرد، فنر زنی فاضلاب حمام می تواند بهترین گزینه شما باشد.  اگر گرفتگی های فاضلاب سطحی باشد معمولا راه حل های زیادی برای رفع گرفتگی آن وجود دارد، از قبیل یادگیری طریقه باز كردن لوله فاضلاب با فنر. برای خواندن مابقی این راهکارها می‌توانید به مقاله ، در سایت مجموعه لوله بازکنی مراجعه کنید. مواقعی هم هستند که گرفتگی چاه حمام و دستشویی زیاد می‌شود که می تواند علت های گوناگونی داشته باشد.

از فنر لوله بازکن جهت فنرزنی لوله فاضلاب می توان استفاده کرد

علت فنر زدن چاه فاضلاب حمام و دستشویی

چاه فاضلاب حمام به علت اینکه ورودی کوچکتری نسبت به چاه توالت دارد خوشبختانه اشیاء بزرگ داخل آن نمی‌افتند، اما از طرفی با توجه به کوچک بودن قامه و لوله فاضلاب آن، چاه حمام قابلیت این را دارد که با کوچکترین علتی مسدود شود و به همین دلیل مشکلات زیادی را در منزل برای افراد به بار می آورد.

در صورتی که خود فرد نتواند با شیوه های مختلف مثل نحوه استفاده از فنر لوله باز کن، این گرفتگی را بر طرف کند باید با لوله بازکنی خانی یا هر لوله بازکنی نزدیک محل زندگی خود در تهران تماس بگیرد تا بتوانند با دستگاه فنر زنی یا با استفاده از راه کارهای دیگر گرفتگی را برطرف نمایند.

نحوه فنر زدن لوله فاضلاب حمام، آشپزخانه و…

اگر شما قصد دارید که خودتان در منزل به فنر زدن چاه حمام، آشپزخانه و… مشغول شوید حتما مراحل نحوه استفاده از فنر لوله باز کن را به دقت دنبال کرده تا بتوانید نتیجه مطلوبی را کسب نمایید.

1_ تهیه فنر لوله بازکنی

در این مرحله از فنر زدن لوله فاضلاب حمام، شما ابتدا به مغازه های ابزار فروشی رفته و باز کردن لوله فاضلاب با فنر را مطرح می کنید. پیشنهاد ما به شما این است که از فنر های لوله بازکنی دستی که به شما معرفی خواهند کرد استفاده نمایید؛ چرا که میزان و سرعت چرخش آنها بستگی به میزان نیرویی دارد که شما به آنها وارد می‌کنید و به سادگی قابل کنترل می‌باشند.

نحوه فنر زدن لوله فاضلاب چگونه باید باشد؟

فنر های لوله بازکن دستی می توانند برای کارهای دیگر مثل فنر زدن توالت ایرانی و یا دیگر گرفتگی ها به درد بخورند، لذا داشتن یکی از این فنر ها در منزل کافی است. برای مطالعه شیوه به مقاله فنر زدن توالت ایرانی در سایت برچسب مراجعه نمایید.

2_ وارد کردن فنر به داخل لوله فاضلاب

شما در این مرحله از روش باز كردن لوله فاضلاب با فنر کافی است تا درپوش لوله فاضلاب حمام و دستشویی را بردارید و سر فنر را به آرامی داخل لوله نمایید.

توجه کنید هنگامی که فنر شما به قسمت خمیدگی و یا به اصلاح زانویی لوله رسید می توانید کمی فنر را بچرخانید و با استفاده از نیروی دست آن را به آرامی به جلو هدایت کنید. این کار را تا زمانی انجام دهید که فنر شما دیگر جلوتر نرود و یا اصطلاحا به محل گرفتگی لوله حمام رسد. این مرحله از کار را باید با دقت فراوان انجام دهید، زیرا بسیار حساس بوده و ممکن است در حین کار فنر داخل لوله گیر کند.

3_ چرخاندن فنر لوله بازکنی

در این مرحله از فنر زدن لوله فاضلاب حمام، بعد از اینکه به محل گرفتگی رسیدید باید فنر را در جهت عقربه های ساعت به آرامی بچرخانید تا جایی که احساس کنید چرخش فنر به حالت عادی در آمده است. در هنگام فنر زنی فاضلاب حمام مراقب باشید که اگر فنر نمی‌چرخد نیروی زیادی بر روی فنر وارد نکنید. کمی فنر را بالا کشیده و از قسمت بالا تر شروع به چرخاندن کنید و در ادامه کم کم فنر را به جلو هل دهید. اگر نیروی زیادی هنگام فنر زدن لوله فاضلاب حمام بر روی فنر اعمال کنید باعث شکسته شدن فنر و یا سوراخ شدن لوله فاضلاب حمام خواهد شد.

4_ در آوردن فنر از داخل لوله

در این مرحله از فنر زدن چاه حمام، بعد از اینکه احساس کردید فنر راحت تر می‌چرخد می‌توانید فنر را به جهت عکس عقربه های ساعت بچرخانید تا فنر به همراه رسوبات و موادی که راه لوله را مسدود کرده است، خارج شود.

نکاتی مهم از فنر زنی فاضلاب حمام، آشپزخانه و…!

پیشنهاد می کنم اگر قصد فنر زنی فاضلاب حمام را دارید حتما این نکات را به خاطر بسپارید. برای فنر زدن لوله فاضلاب حمام باید چندین نکته بسیار مهم را همواره به خاطر داشته باشید که هم در ویدئو و هم در لیست زیر بیان شده است. بنابراین اگر ویدئو را مشاهده نکرده اید حتما به لیست زیر توجه داشته باشید:

  • اگر خودتان به هر دلیلی موفق به یادگیری روش بازکردن لوله فاضلاب حمام نشدید، باید توجه کنید که به هیچ وجه از راه های غیر اصولی و نامتعارف لوله بازکنی استفاده نکنید و حتما با سرویس لوله بازکنی برچسب تماس بگیرید؛
  • قبل از فنر زدن لوله فاضلاب حمام می‌توانید مقداری آب جوش به همراه مقداری مواد شوینده از قبیل شامپو یا مایع دستشویی و امثال آن داخل چاه بریزید تا گرفتگی‌ها کمی نرم تر شده و به راحتی باز شوند؛
  • بهتر است که فنر زدن چاه حمام و سایر مکان ها را چند بار تکرار کنید تا مطمئن شوید که داخل لوله هیچ شیء مزاحمی که باعث مسدود شدن لوله باشد قرار نگرفته است؛
  • بعد از فنر زنی فاضلاب حمام، دستشویی و سینک ظرفشویی مقداری آب داغ به داخل چاه حمام بریزید تا اگر مواد کوچک یا لجنی هم باقی مانده است را شسته و لوله را به صورت کامل تمیز کند؛
  • به دلیل اینکه حمام محیطی سر بسته است، فنر زدن لوله فاضلاب حمام و یا استفاده از تلمبه دستی می تواند بهترین راه حل برای برطرف کردن گرفتگی چاه باشد. از این رو سعی کنید حتی الامکان از محلول های لوله بازکنی اسیدی در این محیط سربسته استفاده نکنید.

جمع بندی در خصوص فنر زدن لوله آب گرم حمام

امیدواریم برای شما همراهان عزیز برچسب این موضوع را جا انداخته باشیم که با یادگیری فنر زدن لوله فاضلاب حمام، خودتان می توانید گرفتگی چاه حمام را باز کرده و هزینه ای پرداخت نکنید؛ اما یادتان باشد که قبل از انجام این کار توسط خودتان حتما این مقاله از سایت ما را به دقت مطالعه کرده و به نکات ذکر شده در خصوص فنر زدن لوله آب گرم حمام توجه کافی را داشته باشید. چنانچه تمام مراحل شرح داده شده را طی کردید اما به نتیجه ای نرسیدید حتما با تکنسین های لوله بازکنی پاسداران، ستارخان یا سایر متخصصین برچسب در مناطق تهران که شماره آنها در صفحات سایت ما درج شده است تماس حاصل کنید.

سوالات متداول از باز كردن لوله فاضلاب با فنر

✍ باز كردن لوله فاضلاب با فنر در چه مواقعی باید انجام شود؟

✅ در مواقعی که گرفتگی چاه حمام بسیار سخت باشد و از طریق روش های خانگی قابل برطرف کردن نباشد، فنر زنی لوله فاضلاب انجام می شود.

✍ گرفتگی چاه حمام را با فنر دستی برطرف کنیم یا برقی؟ کدام بهتر است؟

✅ پیشنهاد می شود که روش باز كردن لوله فاضلاب با فنر دستی را امتحان کنید؛ زیرا میزان و سرعت چرخش آنها به سادگی قابل کنترل می‌باشد.

✍ اگر در حین فنر زدن لوله فاضلاب حمام، فنر نچرخید چه کنیم؟

✅ دقت کنید که در این زمان هرگز نیروی زیادی به فنر وارد نکنید! کمی فنر را بالا بکشید و از قسمت بالاتر شروع به چرخاندن کنید و کم کم فنر را به جلو هل دهید.

باز کردن لوله فاضلاب با فنر ، خدمات فنر زنی لوله فاضلاب با نرخ مناسب 100% تضمینی توسط شرکت آقای لوله بازکن در سراسر استان تهران انجام می شود. برای اعزام سرویسکار به محل میتوانید با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا