اجتماعی

حریق گسترده در یک واحد تولیدی پارچه

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی در سه محوطه برای تولید و نگهداری پارچه و نخ خبر داد.

سید جلال ملکی در مصاحبه با مجله زنده خبری اظهار داشت: ساعت 10:34 شب گذشته ، در یک مرکز تولید در جاده هاوان بعد از پاکدشت ، نه چندان دور از شریف آباد ، آتش سوزی در 125 سامانه خدمات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران رخ داد. ،

وی گفت: این آتش سوزی در یک مرکز صنعتی مقابل سرویس آتش نشانی تهران رخ داده است. وی گفت: “یک ایستگاه آتش نشانی با مخزن آب به عنوان نیروی کمکی به صحنه فرستاده شد و یک مأمور آتش نشانی قبل از ورود مأموران آتش نشانی تهران به آنجا رسید.” پاکدشت ، عباس آباد و همکاران. آنها در محل حضور داشتند.

ملکی در مورد صحنه تصادف اظهار داشت: محل آتش سوزی سه ریخته بزرگ و بام با مساحت 700 متر بود که برای تولید و نگهداری نخ و صنعت نساجی مورد استفاده قرار گرفت. مقادیر زیادی نخ و پارچه در سه تخته ذخیره شده بود که همگی کاملاً آتش گرفته بودند.

سخنگوی آتش نشانی تهران با استناد به تخریب سقف این دو سیل به دلیل شدت گرمای ناشی از آتش سوزی ، گفت: “گرما به حدی قوی بود که سقف این دو سیل تقریباً به کلی تخریب شد ، اما خوشبختانه تلفاتی در پی نداشته است.”

به گفته وی ، پس از مدتی آتش سوزی تحت کنترل قرار گرفت و عملیات اولیه انجام شد و در ساعت 01:11 مأموران آتش نشانی تهران صحنه را برای ایستگاه خود ترک کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا