بین المللی

آخرین آمار کرونا در جهان؛شمار مبتلایان از ۵میلیون‌و۶۴۰هزار گذشت

براساس اخبار آنلاین ، تعداد کشته شدگان تاکنون به 300 هزار 50 هزار تن رسیده و بیش از دو میلیون و چهارصد هزار تن بهبود یافته است.

شما می توانید جدیدترین آمار مربوط به مبتلایان به کروناویروس را در عکس های زیر مشاهده کنید ، تا زمانی که این گزارش نگارش شود ، این آمار هر دقیقه به روز می شود.

تصاویر و منابع وب سایت Word of Meers ، که آمار افراد آسیب دیده و کشته شده را جداگانه به روز می کند.

آمریکا

به نقل از واشنگتن پست ، سازمان بهداشت جهانی نسبت به موج دوم شیوع تاج ویروس هشدار داده است. طبق اعلام این سازمان ، کشورها با موج دوم بیماری عروق کرونا ویروس قلب روبرو خواهند شد و مخالفان از سرگیری تجارت ، نگرانی خود را ابراز می کنند. در همین راستا ، مایک رایان ، رئیس برنامه اضطراری سازمان بهداشت جهانی ، به کشورهایی در آمریکای شمالی ، آسیای جنوب شرقی ، اروپا و مناطقی هشدار داد که به سرعت محدودیتهای ناشی از بیماری کورو ویروس و اقدامات بهداشت عمومی را کاهش داده اند.

به دنبال رفع محدودیت ها در ایالات متحده ، واشنگتن پست از افزایش پذیرش در بیمارستان خبر داد. با 8159 نفر دیگر آلوده به کرونا ویروس ، تعداد کل افراد آلوده به ویروس در کشور شب گذشته از 1714385 نفر فراتر رفت. همچنین 300 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند که تعداد کشته شدگان را به 100105 نفر رسانده است.

مکزیک

به نقل از رویترز ، تویوتا ، نیسان و هوندا که مسلما بزرگترین و مشهورترین خودروسازان ژاپنی هستند و سهم قابل توجهی از بازار جهانی دارند ، پس از آن حدود دو ماه قرنطینه و بسته می شوند و برنامه ریزی می کنند که در اسرع وقت کار کنند. بازگرداندن کارخانجات در مکزیک ، اما به نظر می رسد وضعیت بحرانی در کشورهای آمریکای لاتین ، از جمله مکزیک ، از همه گیر بودن و کشنده ویروس خطرناک و کشنده تاج ، باعث شده است که دولت ها و خودروسازان مختلف باعث پیش بینی و برنامه ریزی برای شروع آن شوند. از سرگیری فعالیت ها و خطوط تولید کارخانه هایی که در صنعت خودرو فعالیت می کنند بسیار دشوار و غیرممکن خواهد بود.

شب گذشته با 2 هزار و 485 نفر آلوده به کرونا ویروس ، تعداد کل مبتلایان آلوده به کشور از 71 هزار و 105 نفر فراتر رفته است. 239 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و تعداد این افراد به 6،633 نفر رسید.

شیلی

به نقل از فرانسه 24 دو وزیر آلوده به کرونا ویروس هستند. آلفردو مورنو وزیر 63 ساله مهندسی عمران و خوان کارلوس جوبت وزیر انرژی 44 ساله شیلی ، به Covid-19 آلوده هستند. سه وزیر دیگر که با افراد آلوده و خودشان در قرنطینه در تماس بودند ، گفتند که نتایج آزمایش آنها منفی بوده و همه آنها به کار بازگشتند.

هفته گذشته ، سه سناتور پیمان Quaid-19 را امضا كردند كه منجر به تعطیلی مجلس سنا و برگزاری جلسات مجلس از طریق كنفرانس ویدئویی شد. یکی از اعضای مجلس نمایندگان نیز از این بیماری رنج می برد.پایتخت شیلی ، سانتیاگو ، منبع اصلی بیماری است که حدود 90 درصد از موارد را تشکیل می دهد. در دو هفته گذشته ، از آنجا که تعداد پرونده های شدید در شیلی به شدت افزایش یافته است ، دولت از 16 مه مجبور شده است هفت میلیون نفر را در پایتخت قرنطینه کند.

با 3 هزار و 964 نفر آلوده به كرونا ویروس ، تعداد كل افراد آلوده به ویروس در كشور شب گذشته از 77.961 نفر گذشته است.همچنین در 24 ساعت گذشته ، 45 نفر دیگر فوت كردند كه تعداد كشته ها را به 806 نفر رسانده است.

انگلستان

بریتانیا ، یکی از آسیب پذیرترین کشورهای جهان ، امروز اعلام کرد که بیماران مبتلا به کروناویروس می توانند برای ورم مفاصل روماتوئید ، دارویی به نام ابولا درمان شوند. به گزارش دیلی میل ، سرویس بهداشت عمومی انگلیس (NHS) روز سه‌شنبه اعلام كرد كه بزرگسالان و نوجوانان مبتلا به كروناویروس جدید در صورت رعایت معیارهای خاص ، با تنظیماتی قابل درمان هستند. این دارو بخش هایی از ویروس را از بین می برد تا از تولید مثل آن جلوگیری شود. این امر باعث شد پزشکان از این دارو برای معالجه بیماری استفاده کنند.

مقامات انگلیس می گویند که اولین آزمایشات با خاویار این دارو نشان داده است که این دارو می تواند زمان بهبودی مبتلایان به تاج را به چهار روز افزایش دهد.

پزشکان ایالات متحده و ژاپن نیز از همان داروی برای معالجه بیماران Quaid استفاده می کنند. 19 انتظار می رود این دارو به زودی در انگلستان ، ولز ، اسکاتلند و ایرلند شمالی ظاهر شود.

شب گذشته با 4،043 نفر آلوده به کرونا ویروس ، تعداد کل مبتلایان آلوده به کشور از 265227 نفر فراتر رفت.همچنین 134 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته جان باختند که تعداد کشته ها را به 37.048 نفر رسانده است.

روسیه

در آخرین تحولات روسیه رئیس جمهور ولادیمیر پوتین گفت شیوع تاج ویروس جدید گذشته است. به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری ستاد پیشگیری و کنترل Coronavirus در روسیه امروز (سه شنبه) اعلام کرد که تعداد مبتلایان به عفونت کروناویروس در روسیه در 24 ساعت گذشته 8 هزار و 915 نفر افزایش یافته و در حال حاضر 362 هزار و 342 نفر است و مردم سراسر کشور به این ویروس آلوده هستند.

براساس داده ها ، رشد روزانه Quaid-19 کمترین رکورد خود را – 2.5٪ در مقایسه با 2.6٪ دیروز نشان می دهد.

این در حالی است که در روز گذشته 174 مورد کرونا ویروس در روسیه گزارش شده است که تعداد کل مرگ و میرها به 3807 مورد در کل کشور رسیده است.

علاوه بر این ، تعداد مبتلایان به بیماری کرونا ویروس قلب که در 24 ساعت گذشته بهبود یافته و از بیمارستانها مرخص شده اند ، بالاترین رکورد روزانه را نیز به ثبت رسانده است که 12 هزار و 311 نفر را به ثبت رسانده است ، بنابراین تعداد کل بیماران بهبود یافته است. در روسیه به 131129 افزایش یافته است ، که 36.2 درصد از کل موارد عفونت کورو ویروس را نشان می دهد.

هند

طبق گزارش هند تایمز ، گسترش سریع ویروس تاج در هند و هجوم 70 هزار نفر به این کشور در تاج طی دو هفته گذشته نگرانی های زیادی را در این کشور ایجاد کرده است. دیروز تعداد بیماران در هند نیز شکسته شد و در 24 ساعت بیش از 7000 نفر برای تاج آزمایش مثبت کردند.

در حال حاضر حدود 100 روز به طول انجامیده است تا 68،000 نفر تاج و تخت در هند ایجاد کنند و مقایسه آمار نشان می دهد که این کشور پرجمعیت با شرایط سخت روبرو است. از طرف دیگر روند بازگشت کارگران مهاجر ادامه دارد و دولت دهلی نو از بازگشت 14000 کارگر مهاجر در 10 قطار خبر داده است.برخی از کارشناسان معتقدند که بازگشت این کارگران یکی از دلایل افزایش شیوع تاج در سرتاسر هند است و مردم برای جلوگیری از بیمار شدن باید اقدامات جدی در زمینه ایمنی انجام دهند.

در 24 ساعت گذشته 177 نفر جان خود را از دست داده اند که تعداد کشته ها در کشور را به 4 هزار و 499 نفر رسانده است. شب گذشته 5 هزار و 812 نفر به این بیماری ویروس کرونا آلوده شدند.

ایران

اما در ایران ، کیانوش جهانپور با تشریح آخرین آمار اظهار داشت: از دیروز تا امروز ، 27 ژوئن 2016 ، بر اساس معیارهای تشخیصی نهایی ، 1787 بیمار جدید در کشور با 19 مورد مشخص مشخص شد. 139.551 نفر رسیدند. در بین بیماران جدید ، 352 نفر در بیمارستان بستری و 1435 نفر با بیماران شناسایی شده در تماس بودند. وی افزود: خوشبختانه تاکنون 109 هزار و 477 بیمار درمان شده اند یا از بیمارستان ها مرخص شده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: 2567 بیمار مبتلا به Qovid 19 در این بیمارستان تحت درمان فشرده هستند اما با تلاش همکاران ما در آزمایشگاه 837 هزار و 90 آزمایش برای تشخیص Qovid 19 در انجام شد. کشور “.

جهان پور با بیان اینکه متأسفانه در 24 ساعت گذشته 57 بیمار با 19 مرگ جان خود را از دست داده اند ادامه داد: تعداد قربانیان این بیماری در کشور به 7508 نفر رسیده است.

310311

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا