اجتماعی

آتش نشانان را برای آموزش معلمان برای مقابله با حوادث آماده کنید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این سازمان برای آموزش معلمان نحوه برخورد با تصادفات آماده همکاری است.

سید جلال ملکی در مصاحبه با مجله زنده خبری وی در این رابطه اظهار داشت: “سالهاست که سازمان آتش نشانی تهران با حضور در مدارس دوره های منظمی را برای دانش آموزان برگزار می کند. شاید این آموزش ها بسیار تکراری شده اند و نیاز به اقدام و تعامل خاص دارند.”

وی با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ برنامه آموزشی شخصی برای معلمان وجود نداشته است ، تصریح کرد: سال گذشته آتش نشانی تهران برای آموزش ایمنی به معلمان مجلات و پوستر تولید کرد و آنها را به مدارس تحویل داد. .

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: دانش معلمان از ایمنی و برخورد با تصادفات به کاهش حوادث مدرسه کمک می کند. اگر تاریخچه حوادث مدرسه را بررسی کنیم ، می بینیم که اگر معلمان از ایمنی و رفتار در حین تصادف آگاهی داشته باشند ، دانش آموزان آنها کمتر رنج می برند.

مالکی افزود: در صورت عدم مدیریت رویداد ، مدیریت استرس در زمان حادثه ، خسارت می تواند دو برابر شود. به همین دلیل از آموزش معلمان راضی هستیم.

وی اظهار داشت: سال گذشته و در اولین قدم نکاتی را در رابطه با نحوه استفاده از کاغذ دیواری برای آموزش معلمان ارائه کردیم ، اما این مراحل ساده گامی کوتاه در جهت توسعه فرهنگ ایمنی است. اگر تعامل رسمی بین دو سازمان وجود داشته باشد ، اقدامات بسیار موثری می تواند انجام شود و ما مشتاق این کار هستیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: “این بسیار عالی خواهد بود که معلمان بتوانند به آتش نشانان داوطلب بپیوندند و در مورد آنها داوری کنند.”

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: می توان دوره های ویژه ای را برای معلمان از دو طریق تئوری و عملی ترتیب داد. . اگر شرایط مناسب باشد ، ما فرصت خوبی برای شرکت و آموزش معلمان خواهیم داشت.

سرانجام ملکی تأکید کرد: “اگر معلمان ، مربیان ، سرپرستان و افراد به طور کلی که در اثر تصادف متضرر هستند ، بدانند که چگونه باید برای آگاهی و مقابله با تصادف اقدام کنند ، خسارت ناشی از حادثه کاهش می یابد.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا