ورزش و نشاط

تصمیمات مهم در شواری اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو اتخاذ شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نشست … نشست که با حضور اکثر اعضا در سوئیس برگزار خواهد شد که امروز به صورت ویدئو کنفرانس و ارسال پیام تصویری رئیس کمیته بین المللی المپیک برگزار شد.

در ابتدای جلسه رویس فدراسیون جهانی تسلیت به همه کسانی که تحت تاثیر این ویروس COVID-19 در فضا است که آنها را از دست داده به دلیل همزمانی جلسه با جهان روز پرستار به تمام پرستاران, پزشکان, تبریک, تعریف.

دکتر چانگ وجود دارد؟,” وی ادامه داد: این بیماری در تمام جنبه های زندگی ما را تغییر داده اند. من صمیمانه دعا می کنم, من فکر می کنم آن را خیلی زود ما باید این مشکل را حل و مردم در جهان باقی مانده است در مورد سلامت و ایمنی مردم آن است.

افزود: در حال حاضر وضعیت طوری پیش رفت که فرصت را برای جوانان به آنها علاقه. ویدئو کنفرانس تبدیل شده عادت ما ، راه جدید و پایدار و در دسترس ما در جهت این رابطه این است که برای یک مدت طولانی باقی بماند. ما می توانید به طور مستقیم به بخش مردم باید به ما دسترسی پیدا کنید. جذب ورزشکاران به تماشای آنلاین آموزش آنلاین دوره های آموزشی آموزش و حتی برگزاری مسابقات آنلاین پومسه ما ثابت کرد که ما می توانیم با تکنولوژی و تمام ارتباط ما

و باخ از فدراسیون جهانی تکواندو

رئیس کمیته بین المللی المپیک که همچنین با ارسال زنده مهمان این جلسه می توان گفت: هر یک از ما با عدم اطمینان از ادامه این روند در آینده که در آن همه ما زندگی می کنند. واضح است که این وضعیت برای همه مردم در جامعه, ورزش, همه در سراسر جهان عواقب جدی داشته باشد. رسا ترین اثر آن نیز در تصمیم تاریخی برای به تعویق انداختن بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۰ برای سال آینده. در این راستا من آرزو می کنم برای تشکر از همه خانواده تکواندو تحت هدایت عالی و صالح دکتر “چو” برای حمایت از تمام تصمیمات آن برای تشکر از کمیته بین المللی المپیک.

وی ادامه داد: ما در همبستگی و خلاقیت و عزم و انعطاف پذیری همه مردم باید در صلح و ترک فعلی تنظیم شده و برنامه ریزی کنیم. بنابراین آنچه که در جلسه هیئت مدیره در یک موقع برای شما که آینده جهت تکواندو, قرعه کشی در جهان است.

برای تعیین میزبان مسابقات دو سال آینده

در این جلسه برگزار شد و برخی از حوادث در دو سال آینده مشخص شد. در این راستا در بلغارستان در صوفیه سال ۲۰۲۱ به میزبانی فوتبال جهان به جلو حرکت کند. سنگال شهر داکار, مسابقات بین المللی در سال ۲۰۲۲ و انتخابات المپیک و جهان است. کره جنوبی در شهر “Kozhin” که میزبان مسابقات جهانی پومسه در سال ۲۰۲۲ و منچستر با سنگاپور قهرمان جهان گرندپری در سال ۲۰۲۲ من می خواهم بودو

در این جلسه همچنین گزارش کمیسیون در ایجاد سالن از شهرت توده های مردم در انتخاب برنده اولین داوطلب مقامات و ورزشکاران برای حضور در این سالن به عنوان خوانده شده. پس از تاییدیه دریافت و…. تصمیم نهایی از رای گیری الکترونیکی توسط هیئت اجرایی برای در نظر گرفتن توسط مجمع عمومی در ماه اکتبر و همزمان با دوم مسابقات در صوفیه انجام خواهد شد.

این شورا همچنین با عضویت در فدراسیون تکواندو از هند در پی دیدنی و پیشرفت در این منطقه را تایید کرد.

به افزایش سطح مسابقات مهم

تصویب منشور رتبه بندی توده ها از دیگر برنامه های این شورا خواهد شد. با توجه به تصویب اصلاحات در هر بخش از جهان تکواندو قهرمانی وگرندپری پا رو به جلو. مطابق با قطعنامه از شبکه جهانی تکواندو قهرمانی از ?? در ?? و غیره جایزه بزرگ نهایی-قصه? در گرندپری ?? از? به? تغییرات.

جلسه بعدی این شورا به منظور اجرای BT در طول مسابقات جوانان جهان و در تاریخ ?? اکتبر برگزار شد در صوفیه برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا