اجتماعی

ساخت ۲ رام قطار تا خرداد با کمک وزارت نفت

مدیر مترو در تهران انتخاب شده بخشی از کمکهای وزارت نفت برای تکمیل ساخت و ساز از راه آهن دو درایو می گوید.

امام علی در مصاحبه با یاهو! در مورد توییتهایی وزیر نفت بر پرداخت ۱۵میلیون دلار برای خرید یک ماشین با فضا صرفه جویی در مصرف سوخت گفت: پس از سفر در مترو ، موجب صرفه جویی در مصرف سوخت و غیره بر اساس قانون وزارت نفت است که این مبلغ از محل صرفه جویی در مصرف سوخت به مترو پرداخت این علاقه در این زمینه بود.

او گفت که از این پول برای مردم به سفر به مترو در حال محاسبه این مقدار برای شرکت عامل در زیر زمین و با استفاده از اعتبارات برای تعمیر و نگهداری ناوگان. البته, در اختیار معاون حمل و نقل و با توجه به نیاز به ایجاد یک ماشین سپرده ?? میلیارد دلار برای این شرکت اتومبیل, فروشگاه داده ها در مقایسه با کامل ?? خودرو (دو درایو قطار) باقی مانده از سفارش ۷۰واگن عمل است.

امام گفت که این مقدار که می افتد در شبکه مترو است که حدود ??? میلیارد دلار برای سه ماهه دوم ?? سال حل و فصل است. افزود: من امیدوارم که با توجه به مقدمه ای از پول در انبارها از شرکت های جهانی تا پایان ماه ژوئن به طوری که ما می توانیم دو رام قطار برای ورود به حلقه ناوگان متروی تهران ما.

مطابق با یاهو! چندی پیش بیژن زنگنه ، وزیر نفت صفحه توییتر نوشت که وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران با استفاده از پتانسیل قانونی برای صرفه جویی در مصرف سوخت و اجرای مقررات شورای اقتصاد در عمل ساخته شده است که این محل برای ?? میلیون دلار برای خرید خودرو برای بهبود cellpadding اجتماعی ایستگاه پرداخت شد.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا