اجتماعی

توزیع موارد حمایتی وزارت بهداشت فراگیر نیست

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: علی رغم اینکه بار درمان به بسیاری از مراکز خارج از وزارت بهداشت رسیده است ، این وزارتخانه نگاه جامعی به توزیع موارد حمایتی ندارد و نظر آن در داخل وزارتخانه ها است.

به گزارش مجله زنده خبری ، حمید چوبین درباره شیوع واکسن آنفولانزا در بین کادر پزشکی شهرداری تهران گفت: طبق آمار رسمی وزارت بهداشت ، بیماری ویروس کرونا قلب در کشور به اوج خود رسیده و تعداد مراجعه به کلینیک های مختلف به ویژه شهرداری تهران افزایش یافته است. افزایش یافت. ” انجام داد

وی ادامه داد: مراجعه به شبه ویروس کرونا با این فرض که بتوان آنها را با اطمینان بیشتری ویروس کرونا دانست ، بسیار بیشتر از گذشته شده است و پزشکان در مراکز درمانی ما از افزایش مراجعات خبر می دهند.

دکتر چوبینه ادامه داد: متأسفانه وزارت بهداشت علی رغم اینکه بار درمان به بسیاری از مراکز خارج از وزارت بهداشت وارد شده است ، اما دیدگاه جامعی در مورد توزیع موارد حمایتی ندارد و از نظر وزارتخانه ها نیز نظر دارد. مراکزی مانند مراکز درمانی ما از روز اول فوران تاج با وزارت بهداشت کار کرده اند ، اما وزارت بهداشت محلی برای همکاران ما فراهم نمی کند و این شکایتی است که من از همکارانم در وزارت بهداشت دارم.

وی تاکید کرد: مراکز درمانی تهران نیز باید در طبقه بندی و درمان امکانات جانبی از جمله واکسن آنفلوانزا لحاظ شوند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم درباره آمار جابجایی تاج در مراکز درمانی شهرداری طی روزهای اخیر گفت: در برخی از مراکز ما توصیه های روزانه قابل توجه است. به عنوان مثال ، روزانه بین 120 تا 150 نفر از مرکز پزشکی منطقه 5 بازدید می کنند. در مراکز دیگر تعداد توصیه شده کمتر است و ما از 5 تا 10 نفر در روز به 120 نفر در روز داریم.

وی درباره بیشترین مراجعه در مراکز درمانی شهرداری تهران گفت: مناطق 3 ، 1 ، 8 و 6 بیشترین مراجعه را دارند. البته از آنجا که اینها پانسیون هستند ، درصد بازدید از آنها نیز بیشتر است.

چوبینه افزایش شیوع بیماری ویروس کرونا قلب را با شیب کمتری نسبت به سطح جامعه در شهرداری تهران در حال وقوع دانست و گفت: خوشبختانه به دلیل پروتکل های بهداشتی ، عفونت گسترده ای در شهرداری مشاهده نشد.

وی پرسید آیا وزارت بهداشت سهمیه واکسیناسیون را به کادر پزشکی شهرداری اختصاص داده است؟ وی گفت: سهمیه ای به ما اختصاص داده نشده است. در صورتجلسه وزارت بهداشت نام مراکز شهرداری با این وسعت که حدود 20 مرکز در شهر تهران را شامل می شود ذکر نشده است.

دکتر چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم در پاسخ به این س ofال که آیا مشکلی در پرداخت کادر پزشکی در شهرداری تهران وجود دارد یا خیر؟ وی گفت: “هرچه درآمد یک شرکت بیشتر باشد ، شرکای ما نیز از مزایای بیشتری برخوردار خواهند شد.”

وی با بیان اینکه بودجه و امکانات خارج از مجتمع به ما تحویل داده نمی شود ، افزود: ماهانه حدود 8 میلیارد تن به سیستم های بهداشتی ما خسارت وارد می شود که باید از طریق اندام ویروس کرونا تأمین و جبران شود که متعلق به دولت بود. ” اما هنوز بودجه ای به ما پرداخت نشده است.

چوبینه افزود: متأسفانه به ما پول ندادند. از طرفی در این مدت پذیرش بیماران برای ما محدود به بیماران کرون بود و برای سایر موارد پزشکی درآمد نداشت و در نتیجه سطح درآمد ما کاهش یافت. ما یارانه هایی را به همکاران ارائه داده ایم ، اما با کاهش سطح درآمد شرکت ، هیچ پاسخی داده نشده است. البته مدیران عامل نیز از ما پشتیبانی می کنند تا این هزینه ها را تأمین کنند.

وی در مورد تاخیر در پرداخت حقوق به کادر درمانی شهرداری گفت: با حمایت های انجام شده در پرداخت حقوق پزشکان و پرستاران ما تأخیری صورت نگرفت.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در مورد هشدار رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهرداری تهران در مورد جابجایی کادر پزشکی شرکت شهر سالم که موجب نارضایتی آنها شد ، گفت: جابجایی درون سیستم ها به معنای حمایت از منطقه برای درمان و نه این حرکت در این باید نوعی باشد که توجه کمی به کلاس درمان دارد.

وی افزود: گاهی اوقات نظر مدیران داخلی می تواند براساس جابجایی باشد که انجام خدمات بهتر است. این یک مسئله داخلی است و بحث های آن در سطح مدیریت پایتخت نیست ، بلکه در ساختارهای زیر مجموعه مجموعه است تا خدمات بهینه برای خدمات بهتر به مردم ارائه شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم ، چوبینه تأکید کرد: وقتی شخصی وارد سیستم می شود به او گفته نمی شود ، شما تنها نیروی این کلینیک هستید ، این شخص جذب گروهی می شود و می تواند مأموریتش تغییر کند. ما همیشه سعی کرده ایم بهترین ، مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین امکانات را برای همکاران خود فراهم کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا