سلامت و تندرستی

خرید تختخواب بادی اینتکس در ایران

تخت های بادی در کارخانه های بزرگ intex و bestway ساخته می شوند و توسط آژانس اینتکس ، در تهران خریداری و فروخته می شوند. شرکت Intex Land با قیمت ارزان قیمت علاوه بر تخت های بادی ، این کارخانه ها تولید سایر محصولات بادی را نیز آغاز کردند. این موارد عبارتند از: تشک بادی ، قایق های بادی ، کاناپه های بادی ، وان های بادی ، استخرهای بادی ، استخرهای پیش ساخته ، قلعه بادی بچه ها ، چادر بازی کودکان و تشک های آبی ، همه از روکش PVC.

تختخواب بادی اینتکس را در ایران بخرید

تخت بادی با 2 نفر و تختخواب بادی برای 1 نفر از محصولات ساخته شده از بدنه PVC با سطح مخزن مخملی ، جیر یا نرم است که ضد عفونی کننده بوده و کاملاً پزشکی و مطبوع است و نمونه های مختلف و متنوعی برای بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان دارد. ،
قیمت خرید تختخواب هوای دو نفره و یک نفره با برند اینتکس و بسته بودن آن مربوط به اندازه ، ارتفاع ، نوع مواد ، بالش ، پمپ باد و پشتی است که هر مزیتی را به قیمت آن می دهد و البته قیمت مدل های کودکان. و نوجوانان ارزان تر از بزرگسالان هستند.
از تخت های بادی Mark Intex و کمد های جدید و حتی قدیمی آن می توان برای استفاده دائمی و شبانه استفاده کرد که دلیل سنگینی آنها است. از بین این تختخواب های بادی با 2 و 1 نفر می توانید از آنها به عنوان تختخواب بادی استفاده کنید. استفاده کنید و محدودیتی در استفاده ندارید و فقط باید در اشیاء تیز که به آنها اصابت نمی شود احتیاط کنید.

آیا خرید تخت بادی Intex در ایران امکان پذیر است؟

در بازار ایران تمامی مدلهای دو شرکت اینتکس و نوع 2 و 1 نفر آن وجود دارد که می توانید به راحتی از طریق همان وب سایت Intex Land خریداری کنید که از قیمت بالاتری نسبت به تخت های بادی فلزی معمولی و سنگین و چوبی برخوردار است. آنها بسیار ارزان تر هستند و می توانند توسط یک نفر حمل و نقل شوند ، بنابراین می توانید از آنها در خانه ، محل کار و مسافرت استفاده کنید.
تختخواب های بادی و راحت بادی این نمایندگی مخصوص خودروهای اینتکس بسیار راحت است و شما در خرید آنها خواب خوب و راحتی را تجربه خواهید کرد ، زیرا مواد آنها از جنس PVC است و سطح آنها با جیر ، مخملی و برزنت پوشانده شده است تا کاملاً ضد عرق باشد. و در داخل ، پل هایی از ابریشم مصنوعی یا استتار ساخته شده است که اجازه می دهد تا هوا در زیر بدن کاربر پخش شود ، بنابراین ارگونومی افراد را در شرایط پزشکی استاندارد حفظ می کند. تخت های بادی توصیه شده برای پزشکان سالخورده و بی تحرک هستند.

پمپ هوا با تورم داخلی

تختخواب های بادی بادی برای هر دو و سه نفر یک پمپ هوای برقی دارند که روی بدنه سوار شده و دو زمانه است ، به این معنی که باد به راحتی به مدت 3 تا 5 دقیقه آن را با یک سوئیچ سبک پر می کند. در همان زمان ، باد آن را می وزد و نیازی نیست که مجبور شوید آن را خالی کند.

عمر و دوام تخت های بادی چقدر است؟

تختخواب یا کالسکه بادی بادی بزرگ برای بزرگسالان ، کودکان مخملی و جیر ، فروشگاه اینتکس لند با بدنه پمپ و پمپ ، قد بلند و کوتاه دارای عمر حدود 5 تا 7 سال است که در صورت استفاده صحیح و مراقبت از آن ، مدت طولانی خواهد داشت. زندگی آنها چیزی خواهند داشت ، اما اگر به دلایلی چیزی پیدا کنند و آن را پاره و سوراخ کند ، می توان با استفاده از چسبهای تعمیر Intex و روکش بستر هوا آن را تعمیر و ترمیم کرد.
اینتکس لند به عنوان تنها نمایندگی اینتکس در تهران و مرکز توزیع این تختخوابها ، واردات ، توزیع و فروش این محصولات بادی در ایران را آغاز کرده است و فروش آنها را با قیمت اصلی و با تخفیف برای ارائه به هموطنان عزیزمان ارائه می دهد. از آنها در خانه ، محل کار و سفر استفاده کنید.
مواردی که باید در هنگام استفاده از تخت های بادی به خاطر بسپارید:
1. تخت بادی Intex را در مکانی تمیز و مرتب نصب و استفاده کنید.
2. در هنگام باد کردن روی تخت های بادی ننشینید.
3. برای تمیز نگه داشتن آنها می توانید از یک سطح صاف روی آنها استفاده کنید.
4- از قرار دادن پودر کودک بر روی آنها خودداری کنید تا به الیاف داخلی آنها آسیب نرسد.
5- به محض تغییر صدای پمپ ، آن را از قسمت اصلی جدا کنید ، به این معنی که فضای بستر هوا پر است.
6. تخت های بادی را در نزدیکی بخاری ها قرار ندهید.
7- فقط در صورت پارگی یا سوراخ کردن از چسب تعمیر Intex استفاده کنید.

مزیت خرید تختخواب بادی Intex

تخت های بادی سبک ، جمع و جور هستند و نیازی به قاب ندارند و می توان بر روی فرش ، فرش ، سرامیک ، پارکت و غیره نصب کرد ، زیرا کف صاف و بدون پایه است ، رنگ بالای این محصولات نیز باعث می شود آنها را با سایر لوازم خانگی تنظیم کنید. وسایل ، تحمل وزن مدل های دو نفره از 200 تا 300 کیلوگرم ، و مدل های تک نفره از 100 تا 140 کیلوگرم هستند که بسیار عالی هستند.

بهترین تختخواب های بادی Intex و کمد لباس آن

تخت های یک نفره و یک نفره برای بزرگسالان و کودکان از موادی ساخته شده اند که طول ، عرض و ارتفاع آن متفاوت است. هرچه قد آنها بیشتر باشد از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می شوند زیرا پل های داخلی آنها نیز بالاتر است. تخت های بادی تاشو هستند و می توان آن را خالی ، تاشو ، تاشو و ذخیره شده در یک کیسه حمل در بسته کارخانه یا جاهای دیگر منتقل کرد.
هنگام خرید تختخواب بادی Intex در ایران ، توجه داشته باشید که یک کد 5 رقمی در زیر جعبه وجود دارد ، و هنگامی که در مرورگرهای Google این کد پنج رقمی را جستجو می کنید ، باید عکسی از این محصول را با همان نگاه و مشخصات برای شما مشاهده کنید. اطمینان حاصل کنید که اصلی و اصلی آن است ، اما این بارکد دارای تخت های بادی بر روی بدنتان نیز هست.

تختخواب هوا داخل ماشین

همچنین یک تخت بادی مدل در پشت صندلی عقب خودرو وجود دارد که روی صندلی عقب اتومبیل سوار شده است و با هر مدل مانند سوارکاری و شاسی بلند برای مسافرت در حین مسافرت ، عقب اتومبیل شما را به اتاق خواب راحت و روان تبدیل می کند. بزرگسالان و کودکان در صورت خستگی و خواب آلودگی روی آن می خوابند و روی آن استراحت می کنند این تختخواب هوای ماشین دارای پمپ هوای سبک تر ، کیسه هوا ، کیف حمل و چسب برای تعمیر است که در یک بسته کامل قرار دارد و هیچ یک از آنها نباید بسته بندی شود تجهیزات را با قیمتی متفاوت خریداری کنید.

به خاطر داشته باشید که تخت های یک نفره و یک نفره Intex از ارتفاعات بالایی برخوردار هستند و شما نمی توانید از آنها در چادرهای مسافرتی استفاده کنید ، زیرا به ارتفاع و فضای زیادی احتیاج دارند و بهتر است برای این منظور از تشک های هوا استفاده کنید. از سایت های Intexland که قد کمتری دارند خریداری کنید.

روش تعمیر تختخواب بادی اینتکس و بسته شدن آن

تخت های بادی دارای بدنه ای ضخیم و بادوام هستند اما نسبت به اشیاء تیز و سودآور حساس هستند و در اثر ضربه می توان آن را پاره یا سوراخ کرد. سفارش این است:
اگر نشتی را با دستان مرطوب و مرطوب پیدا نکردید ، کل فضای تخت بادی را از پایین ، کنار یکدیگر و روی آن برای احساس باد بچرخانید ، سپس مکان مورد نظر را علامت بزنید. و آن را روی ناحیه سوراخ شده قرار دهید ، سپس از یک سطح صاف مانند کتاب روی آن استفاده کنید و وزنی حدود 5 کیلوگرم را به مدت 3 ساعت روی آنها قرار دهید تا کاملاً فشرده شود تا بستر تورم شما کاملاً ترمیم شود و از آن به عنوان روز اول استفاده کنید. خريد كردن.

یک تخت با تورم Intex بخرید

برای خرید تختخواب بادی Intex در ایران و انواع تختخواب بادی با تورم در مدلهای پزشکی و خوش اخلاق با 2 و 1 نفر می توانید به وب سایت Intex Land به آدرس https://www.intexland.ir مراجعه کنید یا با شماره دفتر تماس بگیرید. با فروش این شرکت در 021-44204854

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا