ورزش و نشاط

برانکو با مالیات 8 میلیاردی به تهران می‌آید؟

جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر قرار است در تاریخ 8 آگوست برگزار شود ، بعد از بازی این تیم مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی و بدون حضور هواداران.

مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته اند از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون ، دو سرمربی این تیم و دستیارانشان دعوت کنند که در ثبت نام پوکر شاگردان یحیی گل محمدی و حتی بخش بین الملل این باشگاه نقش ویژه ای دارند. فرستاده است

با این حال ، این حرکت عجیب فقط به نظر نمادین است و با توجه به اختلافات مالی بین پرسپولیس و برانکو و کالدرون ، دعوت مربیان سابق “قرمزها” فقط برای خوشحال کردن هواداران و به صورت نمادین ارسال شده است.

مهمانی پوکر این تیم برای 8 آگوست برنامه ریزی شده است و طبق تصمیم کمیته انضباطی فیفا ، اگر پرسپولیس یک روز قبل از آن تاریخ به برانکو 1،555 میلیون یورو پرداخت نکند ، از کار در سه پنجره نقل و انتقالات منع خواهد شد. مدیران پرسپولیس در مذاکرات خود برای رسیدن به تخفیف و البته اقساطی از مطالبات قهرمان ترفند کلاه قهرمانانه به بن بست مطلق رسیده اند و بدبختی های آنها باعث شد که برانکو هیچ پیشنهادی از پرسپولیس نپذیرد.

با فرض غیرممکن ، حتی اگر موفق ترین مربی تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر چشم خود را به این اختلاف بزرگ مالی ببندد و چمدان خود را برای یک سفر یک یا دو روزه به ایران ببندد ، باز هم مانع اصلی دیگری برای حضور وی وجود دارد. در تهران مالیات قراردادی برانکو سدی بسیار جدی برای بازگشت وی به ایران است و اگر پرسپولیس واقعاً بخواهد این میهمان ویژه در جشن قهرمانی خود شرکت کند ، ابتدا باید حدود 8 میلیارد تومان پول برای پرداختن به کروات ها در ایران بپردازد.

از طرف دیگر امروز اعلام شد که پرسپولیس توضیحات مفصلی درباره رای مربی سابق آرژانتین خود نیز دریافت کرده است و مدیران این باشگاه 21 روز فرصت دارند تا پرونده را در دادگاه CAS تکرار کنند و از پرهیز از جبران خسارت حدود 750 نفر خودداری کنند. 000 دلار به کالدرون و دستیارانش. اگرچه مهدی رسولپنخ و هم تیمی هایش برای دستیابی به توافق مذاکره با کالدرون انجام داده اند ، اما بعید به نظر می رسد که وی پس از رهبری پرسپولیس در لیگ برتر ، این تیم را ترک کند و تا رسیدن به توافق نهایی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برسد. برای شرکت در جشن قهرمانی آماده باشید.

با این تفاسیر ، پرسپولیسی ها به جای اینکه در این مراسم به حضور مربیان سابق خود توجه کنند ، بهتر است برای تأمین بودجه لازم برای این مناسبت ، هرچه ممکن است انجام دهند ، تا قبل از پایان 8 روزه خود بودجه لازم را تهیه کنند. فرصت پرداخت برانکو سنگین را ببندید زیرا طبیعی است که هیچ یک از هواداران این تیم نمی خواهند قبل از شروع مراسم ، خبر محرومیت قهرمان از چهار فصل گذشته لیگ را بشنوند.

بیشتر بخوانید: برانکو و کالدرون؛ میهمانان ویژه در تعطیلات قهرمانی در پرسپولیس

254 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا