ورزش و نشاط

اتفاقی که پرسپولیس با گل‌محمدی فراموش کرد/ فقط استقلال دردسر شد!

طبق گزارشات شفافتیم فوتبال پرسپولیس یک بار دیگر مقابل ماشین سازی تبریز پیروز شد تا جایگاه اصلی خود را در مسابقات این فصل لیگ برتر ایران حفظ کند و موقعیت خود را غیرقابل دستیابی تر از گذشته کند.

پرسپولیس که در فصول اخیر عادت کرده است رکوردهای مثبتی را تعیین کند ، تنها تیمی در تاریخ لیگ برتر خواهد بود که در صورت پیروزی در این فصل چهار قهرمانی پیاپی را کسب می کند.

سفیدپوشان صوفیه در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر به 56 امتیاز رسیدند که آخرین باخت این تیم مقابل نفت ماسد سلیمان در هفته یازدهم است.

تیمی که با مربی سابق خود گابریل کالدرون که تا پایان هفته شانزدهم هدایت سفیدها را بر عهده داشت ، پیروز شد و موفقیت خود را با یحیی گل محمدی ادامه داد.

سرمربی نیم فصل دوم پرسپولیس از هفته هفدهم هیچ تیمی را از دست نداده است و تنها تیمی که توانسته است قرمزها را از سه امتیاز محروم کند ، استقلال تهران در دربی پایتخت بود.

تحت رهبری یحیی ، سفید پوستان هشت بازی لیگ برتر انجام داده اند ، از مجموع 24 امتیاز ممکن تا 22 امتیاز. آمار نشان می دهد که گل محمدی دوست ندارد تیمش پیروزی را در راه قهرمانی پوکر فراموش کند.

بر خلاف کالدرون ، یحیی عادت نکرده بود که در ترکیب اولیه در ترکیب اصلی خود تغییراتی ایجاد کند ، اما صدمات و محرومیت ها او را وادار به ایجاد تغییر کرد. تغییراتی که در موفقیت تیمش تأثیری نداشت ، بنابراین “قرمزها” آماده هستند تا بینی تکراری قهرمانی خود در لیگ برتر ایران را بپوشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا