فرهنگ و هنر

توضیح همایون شجریان درباره یک ادعا

توضیحات همایون شجریان در مورد ادعا

محمود احمدی نژاد اخیراً در مصاحبه ای از ریاست موسیقی خود دفاع کرد. وی در بخشی از سخنان خود به ممنوعیت فعالیت محمد رضا شاهریان اشاره کرد؛ ممنوعیتی که در همان دولت اتفاق افتاد ، اگرچه در مصاحبه بیان شده است: “من شهریارها را دوست دارم و هرکسی می تواند به هر کسی که انتخابات را دوست دارد رأی دهد.” وی در بخشی از سخنان خود به دیدار اسفندیار رحیموشی معاون سابق وی که هم اکنون در زندان است با محمد رضا شاهریان اشاره کرد. از همایون شجریان خواسته ایم تا نظر وی در مورد حقیقت این سخنان را بیان کند.

در پاسخ به این سخنان ، همایون شجریان با اشاره به وضعیت امروز پدر خود به مجله زنده خبری گفت: “پدر قادر به صحبت درباره این موضوع نیست. جلسه ای که وی در مصاحبه از آن یاد می کند ، حاکی از آن است که پس از انتخابات سال 1988 ، ملاقات با معاون اول رئیس دولت نهم صورت گرفته است که هیچ وقت توسط پدرش ذکر نشده است. در اینجا من قاطعانه چنین چیزی را انکار می کنم. “این به هیچ وجه درست نیست.”
وی افزود: “من به یاد می آورم در سال 1987 ، در پایان دوره اول دولت و قبل از انتخابات بعدی ، چیزی که فکر می کرد پدر من می تواند برنامه ریزی کند ، آنها را عصبانی کرد.” بعد از یک عمل ریه که در آن برخی از بازیگران و بازیگران به دیدار پدرشان می روند ، یکی از هنرمندان کهنه کار با معاون مزاحم وارد می شود و پدر ، از حضور او غافلگیر می شود ، در برابر اراده و مودب بودن او ساکت است. “من جزئیات درخواست او را نمی دانم ، به حدی که می دانم پیشنهاداتی وجود دارد که پدر من تمایلی به مخالفت با وی ندارد و او از جلسه خارج می شود.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا