اجتماعی

۲۲۶۲ ابتلا و ۱۴۲ فوتی جدید کرونا در کشور / ۳۳۱۹ بیمار در وضعیت شدید بیماری

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2 هزار و 262 بیمار جدید مبتلا به Quaid 19 در کشور در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، دکتر لری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: “از دیروز تا امروز ، 11 ژوئیه 2016 ، بر اساس معیارهای تشخیصی نهایی ، 2 هزار و 262 بیمار جدید مبتلا به Qovid 19 در کشور شناسایی شده اند که از این تعداد 1 هزار و 455 نفر در بیمارستان بستری شده اند.”

وی افزود: به این ترتیب تعداد کل بیماران مبتلا به Qovid 19 در کشور به 252 هزار و 720 نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: متأسفانه 142 بیمار مبتلا به 19 گاو در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند که تعداد کشته ها را به 12 هزار و 477 نفر رسانده است.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون 215 هزار و 315 بیمار بهبود یافته اند و یا از بیمارستان ها مرخص شده اند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت ، 3،319 بیمار مبتلا به Quaid 19 در وضعیت بحرانی قرار دارند.

وی اظهار داشت: تاکنون 1،922،501 آزمایش در کشور برای تشخیص Qovid 19 انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با تأکید بر لزوم جلوگیری از مسافرت و تردد غیرضروری بویژه سفرهای استانهای خراسان رضوی و مازندران ، ادامه داد: مانند روزهای گذشته استان های خوزستان ، هرمزگان ، بوشهر ، کرمانشاه ، کردستان ، ایلام ، غرب و شرق و استان های خراسان رضوی سرخ یک بیماری است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی ، فاصله اجتماعی ، شستشوی مرتب دست و استفاده از ماسک هنگام خروج از خانه ، افزود: تهران ، اصفهان ، مازندران ، گلستان ، البرز ، کرمان ، یزد ، سیستان و بلوچستان. همدان و اردبیل در حال آماده باش هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: بیشتر موارد این بیماری با حضور در مراسم عزاداری همراه بوده است. بر این اساس ، توصیه جدی ما برپا نگه داشتن این مراسم و همچنین شرکت نکردن در این مراسم نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا