ورزش و نشاط

درگیری و کتک‌کاری در اهواز+ عکس

به گزارش گروه ورزشی آژانس بورنا ؛ در بخش دوم لیگ آزادگان امشب یک مسابقه حساس بین تیم های برتر ادعای ارتقاء استقلال ملاسانی و شهید گاندی از یزد در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.این مسابقه به دلیل حاشیه ها انجام شد و درگیری بین اعضای دو تیم ناقص ماند. زمان.

در دقیقه 40 مسابقه میزبان به گل رسید ، اما این گل توسط داور و داور دستیار اعلام شد که این شروع اختلاف در این مسابقه بود.

بعد از اعتراض شدید بازیکنان و مربیان استقلال ملاسانی ، دقایق آخر بازی در نیمه اول دنبال شد ، اما بعد از سوت آخر نیمه ، آبی ها به داوران حمله کردند. آنها برای شروع نیمه دوم از ترک اتاق قفل خودداری کردند.

در همین زمان ، عوامل اجرایی تیم استقلال ملاسانی و تعدادی از تماشاگران این تیم که در داخل ورزشگاه بودند ، به نیمکت و رئیس تیم شهید دندی یزد حمله کردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند و پس از آن تعدادی از اعضای تیم مهمان در صورت مجروح شدند. بینی و پشت.

بعد از آرام شدن اوضاع تیم شهید گاندی و داوران نمی خواستند بازی کنند ، اما بعد از گذشت یک ساعت و با وساطت برخی حاضران در ورزشگاه آنها در زمین حاضر شدند اما به دلیل مخالفت گلام عموزگار و جادولا جهانبازی نمایندگان فدراسیون فوتبال ، امنیت. و پلیس در ورزشگاه این بازی حساس پاره وقت باقی ماند تا اینکه کمیسیون انضباطی وظیفه نتیجه آن را تعیین کرد.

عکس_2020-08-04_23-29-36

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا