اجتماعی

واگذاری ۲۴ دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین به شهرداریها همزمان با هفته دولت

معاون رئیس جمهور و معاون پشتیبانی و توسعه سازمان شهرداری ها و امور روستایی از تحویل 24 موتور آتش سنگین سبک ساخته شده برای این سازمان و انتقال آنها به شهرداری ها با جمعیت کمتر از 50 هزار نفر همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری و انتشار مطبوعاتی سازمان شهرداری ها و امور روستایی ، مسعود نصرتی با بیان این مطلب در حاشیه مراسم واگذاری وسایل نقلیه گفته شده ، اظهار داشت: این خودروها مطابق قراردادهای منعقده بین سازمان شهرداری ها و امور روستایی است. و کارخانه های داخلی تولید و حواله به شهرداری ها با جمعیت کمتر از 50،000 نفر صادر می شود.

وی اضافه کرد: ارتقاء سطح ایمنی در شهرها و روستاها با تقویت سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها و ایستگاه های آتش نشانی روستایی همواره یکی از اولویت های شهرداری ها و روستاهای کشور و تلاش برای تأمین تجهیزات مورد نیاز آتش نشانان و در آئین نامه ها و آئین نامه ها با همکاری آژانس ها و سازمان های ذیربط تغییرات ایجاد می شود.

نصرتی اضافه کرد: در سالهای اخیر اقدامات مختلفی در زمینه آتش نشانی انجام شده است از جمله تهیه ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی و تجهیزات شخصی به آتش نشانان ، تهیه و اصلاح قوانین و مقررات ، تهیه سند شهرداری در زمینه آسیب شناسی آتش نشانی و اطلاع رسانی آن در قالب حکم شورای عالی محترم وزیران ، دوره های آموزشی در محل کار و تهیه متون آموزشی ، استخدام استخدام کارمندان استخدام در آژانس های آتش نشانی روستایی و برگزاری المپیاد ورزشی آتش نشانان توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری ها انجام شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا