اجتماعی

موارد ابتلا به کرونا در استان بوشهر از ۱۲ هزار نفر گذشت

مجله زنده خبری / بوشهر دبیر ستاد مرکزی کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد کل موارد مثبت از زمان شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر 12133 نفر است.

سعید کشمیری با بیان اینکه هم اکنون 307 بیمار در بخش های بیماری کرونا بیمارستان های استان بوچر بستری هستند ، گفت: در 24 ساعت گذشته 62 بیمار در بخش های بیماری کرونا بیمارستان های بوشهر بستری شده اند.

وی افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 44 بیمار از بخش های بیماری کرونا در استان بوشهر در شرایط مناسب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 25 نفر قطعاً مثبت هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، بوچر ، افزود: متأسفانه سه نفر از همشهریان ما در روز چهارشنبه و یک نفر در روز پنجشنبه 24 اکتبر درگذشت و آزمایش عروق بیماری کرونا آنها امروز مثبت اعلام شد.

کشمیری خاطرنشان کرد: کشته شدگان در گروه سنی 15 تا 91 سال بودند و بیماری های بزرگی مانند فشار خون ، دیابت ، بیماری های قلبی عروقی و آسم داشتند.

دبیر ستاد مبارزه با تاجگذاری در استان بوشهر با بیان اینکه 40 مورد در حال حاضر در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند ، افزود: 15 نفر از آنها در حال حاضر با دستگاه تنفس تنفس می کنند.

سعید کشمیری افزود: تعداد کل موارد مثبت از زمان شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر 12 هزار و 133 مورد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر بیش از هزار پرسنل بهداشتی و درمانی در این استان به ویروس کووید 19 آلوده شده اند که برخی از آنها بهبود یافته و برخی دیگر در مرخصی استعلاجی یا مرخصی هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا