سلامت و تندرستی

عسلویه و کنگان در وضعیت قرمز کرونایی

مجله زنده خبری / بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: شهرهای عسلویه و کنگان در وضعیت قرمز و خطرناکی قرار دارند و 5 شهر بوشهر ، گناوه ، دشتستان ، تنگستان و دشتی در معرض خطر نارنجی و تاج قرار دارند.

سعید کشمیری تعداد بیماران بستری در بخش های کرونا ویروس بیمارستان های بوشهر را 242 نفر عنوان کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته 40 بیمار جدید در بخش های کرونا ویروس بیمارستان های بوشهر بستری شده اند که از این تعداد 15 مورد بیماری کرونا ویروس قلب است. مقوله ای هستند

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 41 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند ، افزود: از این تعداد 22 نفر در بخش مراقبت های ویژه کرونا بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره نتایج مرگ تاجگذاری در استان بوشهر تاکنون گفت: متاسفانه امروز 5 مرگ ناشی از بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، 2 مرد 69 و 52 ساله بدون سابقه بیماری و 3 نفر در استان بوشهر یک زن ثبت شده 78 ، 72 و 45 ساله با سابقه بیماری قلبی است.

کشمیری افزود: خوشبختانه شب گذشته 54 بیمار در شرایط عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شدند که 39 نفر آنها مثبت بودند.

دبیر ستاد کرونا بوشهر افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا در استان بوشهر تاکنون یک هزار و 129 نفر بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع تاج تاکنون 41 هزار و 223 نفر در استان بوشهر به ویروس آلوده شده اند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، طبق سیستم ماسک ، متأسفانه دو شهر عسلویه و کنگان در وضعیت قرمز و خطرناکی قرار دارند و 5 شهر بوشهر ، گناوه ، دشتستان ، تنگستان و دشتی در یک نارنجی قرار دارند. و وضعیت خطرناک و 3 شهر دیلم ، جم و دیر در وضعیت زرد است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا