ورزش و نشاط

این بود احترامی که فکری از آن دم می‌زد؟

عرفان حاجوبابی: محمود فکری کار خود را در استقلال با یک شعار ساده اما مهم آغاز کرد. توجه. فکری گفت که باید به همه احترام گذاشت و خط قرمز وی این مهم را نشان می دهد. با این وجود ، در اولین جلسه تمرین استقلال ، خط قرمز فکری خیلی زود شکسته شد. جایی که رهبر همیشه در صحنه بود ، در اینستاگرام ، او به فرهاد مجیدی ، سرمربی سابق استقلال توهین کرد.

انسان را دوست داشته باشیم یا نخواهیم ، مطمئناً با فحاشی و توهین به هیچ وجه مخالف هستیم و این داستان فرهاد است. شاید خیلی ها از سبک کار و شخصیت او خوششان نیاید ، اما هیچ کس حق ندارد به این راحتی دهانش را به فحاشی باز کند و هیچ خطری او را تهدید نمی کند.

مجیدی در استقلال هر کاری کرد ، حداقل دست برخی از رهبران اطراف تیم را قطع کرد و تیمش را با آرامش هدایت کرد. حال به نظر می رسد با عزیمت وی ​​، بار دیگر ، آن دسته از افراد كه خط ارتباطی مشخصی ندارند ، به نزدیكی استقلال برگشته و در اولین قدم برای تسویه حساب ، توهین به وی را آغاز كرده اند.

این قطعاً یک آزمایش بزرگ برای محمود فکری است. شخصی که کار خود را در استقلال با کلمه کلیدی “احترام” آغاز کرده باید اکنون با این بی احترامی آشکار مخالفت کرده و ضمن توجیه چنین اتفاق ناخوشایندی ، پاهای این افراد را از تیم خود کوتاه کند.

بیشتر بخوانید: استقلالی ها در تونل معروف آزادی / عکس

254 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا