ورزش و نشاط

مجیدی به هدفش رسید/ استقلال شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محسن یوسفی در مصاحبه با خبرنگار آنلاین در مورد تغییرات استقلال و فرهاد مجیدی دوباره هدایت آبی ها را بر عهده گرفت مسئول استقلال با محمود فکری شروع کرد ولی به دلیل اتفاقاتی که برای او رخ داد ، او تا پایان فصل نتوانست در استقلال بماند و مجبور شد در ابتدای نیم فصل دوم استعفا دهد و جای خود را به فرهاد مجیدی بدهد.

هافبک زودتر تیم فوتبال استقلال در باره فرهاد مجیدی به استقلال پیوست: “او اعضای این تیم را به خوبی می شناسد زیرا با آنها کار کرده است.” با آمدن مجیدی ، یک ضربه مثبت به استقلال بخش و این تیم موفق شد در اولین بازی که مجیدی سرمربی بود مجیدی را هدایت کند مسئول فولاد خوزستان را شکست دهید و اختلاف امتیازات را با سپاهان و پرسپولیس کاهش دهید.

یوسفی افزود: مجیدی به گل خود در اولین این مسابقه از راه رسید که باید سه امتیاز کسب می کرد. تنها کاری که او توانست در 48 ساعت قبل از بازی انجام دهد این بود که بتواند بازیکنان را از نظر روحی آماده کند ، زیرا بازیکنان استقلال در شرایط خوبی نبودند و از نظر روحی ضعیف بودند. امیدوارم این تغییر در کادر فنی با پیروزی های پی در پی همراه باشد تا استقلال در پایان فصل بتواند جام را از آن خود کند.

وی در مورد دیدار آبی ها و فولاد خوزستان گفت: “استقلال هنوز در دیدار برابر فولاد تغییراتی داشته است. البته مشخص نیست که در مسابقه بعدی تغییراتی ایجاد می شود یا تیم با همان تیم ترکیبی به میدان بروید. اگرچه استقلال از نظر فنی خیلی خوب نبود ، ولی وی در این بازی موفق به کسب سه امتیاز شد و مطمئناً این پیروزی می تواند از نظر فنی و روانی شرایط تیم را بهبود بخشد.

هافبک زودتر تیم فوتبال استقلال درباره مسابقه فوتبال استقلال مقابل پیکان تهران در روز پنجشنبه در شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: اولین مسابقه حذفی آنها باید برابر تیم لیگ برتری باشد. فرهاد مجیدی باید تیم را تا روز مسابقه با پیکان به شرایط ایده آل برساند.

این پیشکسوت ادامه داد: او می داند که کار دشواری پیش رو دارد اما با حمایت هواداران ، موفقیت استقلال. خیلی دور در دسترس نیست. پیکان نمی خواهد باخت زیرا امید او برای رسیدن به فینال جام حذفی است راه بنابراین در روز پنجشنبه باید شاهد بازی زیبایی بین دو تیم پیکان و استقلال باشیم ، خصوصاً اینکه پیکان ها یکی هستند اوت .انداز آنها بسیار خوب هستند که با این تاکتیک موفق به کسب امتیاز شدند.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته است ، حالا همه مجبورند مجیدی پشتیبانی کنید تا این تیم بعد از شرایط سختی که پشت سر گذاشته اند موفق شود و کادر فنی بتواند به خواسته خود برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا