اجتماعی

پس فردا، آخرین مهلت تکمیل موجودی بازنشستگان و کارگران برای مسکن ملی

آخرین مهلت ارسال به سامانه جامع اقدام ملی مسکن برای متقاضیان واجد شرایط ، از جمله کارگران ، مستمری بگیران ، مستمری بگیران و سرپرستان خانوار که قبلاً ثبت نام کرده اند ، 20 ژانویه خواهد بود.

به گزارش مجله زنده خبری ، تفاهم نامه همکاری برای ساخت 200000 واحد مسکونی برای کارگران ، بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی بین وزارت کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی به امضا رسیده است.

به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، با انعقاد تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی تصمیم به تمدید ودیعه اولیه و تکمیل نامزدهای طرح ملی مسکن ، که تا 20 ژانویه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات داوطلبان در سیستم کلی مسکن ملی و پایگاه های اطلاعاتی این وزارتخانه ، مشخصات نامزدها در گروه های هدف از جمله کارگران ، مستمری بگیران ، مستمری بگیران و سرپرستان خانوار ملی طبقه بندی نامزدها ، وضعیت فرم C ثبت نام کنندگان و غیره را برای هر استان و شهرهای وابسته جداگانه محاسبه کرده است.

همچنین تسهیلات و اقدامات برای حمایت از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در برنامه اقدام ملی مسکن برای کارگران ، مستمری بگیران و سایر گروه های هدف واجد شرایط ثبت شده در این سیستم شامل متقاضیانی است که پرداخت اولیه آنها به اتمام رسیده است.

برای بهره مندی از این امکانات پشتیبانی ، گروه های هدف باید مانده حساب خود را برای افتتاح حساب و بازپرداخت مبلغ پرداخت شده برای مدت باقیمانده تکمیل کنند.

صادقی فر درباره نحوه ثبت نام گفت: کسانی که قبلاً برای تکمیل ثبت نام و افتتاح حساب و افزایش موجودی به آنها اطلاع داده شده باید در مدت زمان باقیمانده نسبت به پر کردن موجودی اقدام کنند. مهلت پایان ماه ژانویه تعیین شده است و فکر نمی کنم دوباره تمدید شود. این افراد تا پایان ژانویه فرصت دارند ثبت نام خود را به پایان برسانند و پرداخت اولیه را که 40 میلیون تن است ، انجام دهند.

آن گروه های هدف که هنوز این کار را انجام نداده اند باید از این فرصت طلایی استفاده کنند. در غیر این صورت ، آنها از لیست حذف می شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا