ورزش و نشاط

پسران یحیی در پله اول/ پنیر سوییسی لقب جدید ذوبی‌ها شد

به گفته Born؛ با سوت پیام حیدری در دیدار تیم های گل گهر و پرسپولیس ، نیمه اول فصل بیستم لیگ به پایان رسید ، در حالی که شاگردان گلمحمدی موفق شدند با کسب بیشترین امتیاز ، و بیش از سپاهان و استقلال به مقام قهرمانی این فصل دست پیدا کنند. صدر در این میان بررسی آنچه در ساختار دفاعی تیم ها رخ داده خالی از لطف نیست.

آمار عمومی

طبق این آمار ، نیمه اول فصل بیستم لیگ با 240 بازی انجام شده در نیم فصل اول و در مجموع 242 بار عبور توپ از خط دروازه به پایان رسید ، میانگین هر 89 دقیقه ، گل تیم ها در لیگ برتر. مسابقه) باز است. این بدان معناست که به طور متوسط ​​در هر بازی یک گل به ثمر رسیده ایم.

پسران جان ، کارگران بتن!

500

پرسپولیس مانند نیم فصل لیگ نوزدهم در پایان نیم فصل اول لیگ 20 عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کرد. در نیم فصل اول توپ فقط 8 بار از خط دروازه پسران یحیی گل محمدی عبور کرد ، بنابراین این آمار باعث می شود این تیم عنوان بهترین خط دفاعی لیگ باشد. این آمار در حالی در کارنامه پرسپولیس ثبت شد که قرمزها به دلیل جدایی جسورانه خلیل زاده ، مدافع اصلی و اصلی فصل قبل و محرومیت ها و مصدومیت های سید جلال حسینی (برای یک مسابقه) باید در شرایطی قرار می گرفتند. و محمد حسین کنعانی زادگان (در 5 مسابقه). با کمبود یک مدافع حرفه ای ، از افراد غیر متخصص در مرکز دفاع او استفاده کنید. بد نیست بدانید که استقلال و آلومینیوم تنها تیمی بودند که در 90 دقیقه 2 گل به پرسپولیس زدند و فولاد و ماشین سازی نیز در ضربات پنالتی درهای قرمزهای تهران را باز کردند و درهای این تیم فقط 6 بار باز شد. در طول 15 بازی در طول بازی.

تیم دوم نکو با سیستم کیروش!

501

تیم جواد نکونام بعد از پرسپولیس که تنها تیمی است که تعداد گلهای خورده در نیم فصل را دریافت کرده ، موفق شد عنوان دومین خط دفاعی لیگ بیستم را به خود اختصاص دهد. فولادی ها که در 15 بازی اول خود 10 بار موفق به گلزنی شده اند ، در شرایطی این آمار را دارند که بسیاری از کارشناسان دلیل اصلی ثبت چنین آماری را اتکای خاص ذهن تیم به مربی مانند کیروش استیلرز می دانند! ذوب آهن و پرسپولیس تنها تیم هایی بودند که در نیم فصل اول توانستند در دیدارهای رودررو برابر سرخ های اهوازی از خط دفاعی دو برابری فولاد عبور کنند و در یک بازی دو بار دروازه این تیم را باز کنند!

آبی ها سوم شدند

503

پس از دو تیم با پیراهن قرمز لیگ بیستم ، که نام آنها به عنوان بهترین خط دفاعی در نیم فصل اول ثبت شد ، سومین خط برتر لیگ ، آبی های پایتخت است ، تیمی که 11 گل دریافت کرد 15 بازی اول آن در لیگ. بیستم تمام شد. این آمار در شرایطی برای استقلال ثبت شده است که تیم در طول فصل تغییرات زیادی در خط دفاعی و گل خود داشته است. دربی مقابل پرسپولیس و دیدار برابر سپاهان دو بازی بود که دروازه شاگردان محمود فکری به مدت 90 دقیقه باز شد ، بنابراین آبی های تهرانی با 11 گل خورده به خط دفاع سوم لیگ برتر تبدیل شدند.

3 تیم را در یک شماره به اشتراک بگذارید

3 تیم در میان بهترین تیم های خط دفاعی در جایگاه چهارم قرار دارند. نفت مسجد سلیمان ، صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان سه تیمی هستند که در 15 بازی خود در نیم فصل با 12 گل خورده در بین تیم های برتر قرار دارند. این در حالی اتفاق می افتد که در میان این سه تیم ، مس رفسنجان اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و می توان این اتفاق را آمار خوبی برای شاگردان محمد ربیعی دانست. سپاهان تنها تیمی است که موفق شده در 90 دقیقه این فصل دو بار درهای نفت آبادانی را باز کند. در همین حال ، استقلال ، سپاهان و گل گهر در نیم فصل اول دو بار در دیدارهای خود مقابل مسی تیم را باز کردند و سرانجام آلومینیج ، مس رفسنجان و نفت آبادان تیم هایی بودند که 2 گل به ثمر رساندند آنها روغن ماجد سلیمان را در کارنامه خود دارند .

پس از بررسی بهترین خطوط دفاعی تیم ها در نیم فصل اول ، آمار تیم هایی را که در این مدت بدترین خط دفاعی را داشته اند ، تحلیل می کنیم.

بحران دفاعی در اصفهان!

500

ذوب آهن از 16 تیم لیگ برتر ، نیم فصل اول را با بیشترین گل خورده به پایان رساند. این تیم اصفهانی که در نیم فصل اول شرایط مطلوبی نداشت ، در 15 بازی نخست خود در لیگ بیستم هدف خود را 23 بار گشودن دید. نساجی ، مس رفسنجان ، تراکتور ، سایپا ، فولاد و شهرخودرو در این فصل دو بار گلزنی کرده اند و گل گهر 3 بار در این فصل برابر ذوب آهن گلزنی کرده است.

22 گل برای تیم پانزدهم در رده بندی!

سازندگان ماشین سازی تبریز پس از کارخانه های ذوب ، 22 بار در این فصل درهای خود را باز کرده اند. این تیم تبریزی دو بار مقابل پرسپولیس ، نساج ، پیکان و تراکتور 2 بار ، سپاهان 3 بار و آلومینیوم 4 بار گلزنی کرده است ، بنابراین با 22 گل خورده دومین تیم ضعیف از نظر دفاع در لیگ بیستم است.

قرمز قائمشهری و 20 منفی

قرمزهای قائمشهری در این نیم فصل 20 گل دریافت کرده اند و آمار نسبتاً ضعیفی را در این زمینه ارائه داده اند. نسایی که در 15 بازی خود در این فصل یک نیم فصل آشفته را پشت سر گذاشته است ، دارای سومین خط دفاعی ضعیف لیگ است ، خط دفاعی خود برابر گهر و پیکان دو بار ، ذوب آهن 3 بار و سپاهان 4 بار. به دلیل این خط دفاعی ضعیف در میان فانوس های شفادهنده ها باشد.

تیم رحمتی 19 بار تسلیم شدند!

500

شاگردان مهدی رحمتی در نیم فصل اول 19 بار مقابل حریف خود تسلیم شدند. این تیم که از نظر کادرفنی با حضور چهره هایی مانند فرشاد فرجی و علی نعمتی در خط دفاع شرایط خوبی داشت اما ساختار دفاعی این تیم 19 بار روزهای خوبی برای تسلیم شدن نداشت. فولاد ، استقلال ، آلومینیوم ، 2 بار و گل گهر و پرسپولیس 3 بار در این نیمه موفق به گل تیم رحمتی شدند!

دسته های بعدی

هر دو تیم از نظر گل های زده موقعیت ویژه ای داشتند. سپاهان که نیم فصل اول را در جایگاه دوم به پایان رساند و گل گهر ، تیم نهم جدول رده بندی ، 18 گل به ثمر رساند و آمار منفی را در این زمینه ثبت کرد. شاگردان كله ناوي و اصحاب محرم نويدكي در نيم فصل اول 18 بار تسليم شدند. این در حالی است که پیکان مهدی تارتار با 17 گل ، آلومینیوم با 14 گل و تراکتور و سایپا با 13 گل در رده های بعدی دفاع در نیم فصل قرار دارند. 5/4

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا