ورزش و نشاط

یحیی فرمول گلزنی تیمش را پیدا کرد

خیالی ها این روزها از بازی اقتصادی پرسپولیس انتقاد می کنند، تا حدی حق دارند، چون این پرسپولیس بزرگ است که نمی تواند مثل گذشته زیبا و تهاجمی بازی کند، اما دلیل این امر مهمتر از تصادف است یا اینکه تمرکز یحیی گل محمدی روی خودش و تیمش کارهای دفاعی انجام داده است.

پاسخ این سوالات را باید در بازی پرسپولیس جست، جایی که یحیی گل محمدی موفق شد تیمش را کمتر از فصل گذشته گلزنی کند. پرسپولیس به میل سرمربی اش می تواند متفاوت بازی کند و آن راه چیزی جز دفاع خوب و گلزنی نیست!

پرسپولیس از لیگ بیست و دوم به تیمی تبدیل شده که خیلی سخت گل می زند. علیرضا بیرانوند و تیمش در 9 بازی اخیر تنها 3 گل دریافت کرده اند که آمار بسیار خوبی است. یحیی گل محمدی در پایان فصل گذشته در مصاحبه ای ناامیدانه اعتراف کرد: «تیمی که کمتر گل بزند قهرمان می شود!» حالا این تبدیل به استراتژی سرمربی پرسپولیس شده و یحیی گل محمدی سبک بازی تیمش را به کلی تغییر داده است. تمرینات پایه و تاکتیکی را بیشتر بر مسائل دفاعی متمرکز کرد، اما…

از یکی از دوستان نزدیک یحیی گل محمدی شنیدیم که او برنامه های مفصلی برای گلزنی تیمش در نیم فصل دوم دارد. چه می گویید ما توضیح می دهیم; یورگن لوکادیا در حال حاضر با 5 گل بهترین گلزن و ستاره پرسپولیس است. همچنین شیخ دیاباته خریداری شده که بیشتر بازی های این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده و مشخص نیست در دیدار با ملوان انزلی چند دقیقه بازی خواهد کرد.

یحیی فرمول گلزنی تیمش را پیدا کرد

حامد پاکدل باز هم مصدوم است و مهدی عبدی، آقای گل فصل گذشته پرسپولیس (با 7 گل) به گفته یحیی گل محمدی دوندگی و پرس خوبی ندارد. اما گزینه دیگر سرمربی پرسپولیس است که نه تنها گلزن توانمندی است، بلکه سرعت بالایی هم دارد و در پرس زدن مدافعان تیم های حریف خبره است.

اگر عیسی آل کثیر پیگیر نبود و زانوی آسیب دیده خود را زودتر عمل نمی کرد، احتمالا الان برای پرسپولیس بازی می کرد. او اواخر اردیبهشت ماه گذشته رباط صلیبی خود را تحت عمل جراحی قرار داد و می تواند از نیم فصل دوم تیمش را همراهی کند. آل کثیر ممکن است زودتر به میدان بیاید اما هر زمان که آماده بازی باشد گزینه جذاب و عالی برای خط حمله پرسپولیس خواهد بود.

یحیی گل محمدی تصمیم دارد به کار خود ادامه دهد و فعلا از یک هافبک به عنوان مهاجم سایه استفاده کند اما برای نیم فصل دوم قصد دارد زوج رویایی لوکادیا – ال کثیر را بسازد. زوجی که می تواند حمله پرسپولیس را به زهرآگین ترین حمله لیگ تبدیل کند و به نوعی باعث سکوت منتقدان شود! البته به شرطی که عیسی آل کثیر همان بازیکن و مهاجم خطرناکی باشد که بعد از عمل زانو بود.

251251

دکمه بازگشت به بالا