اجتماعی

هوای پاک در تهران – مجله زنده خبری

شرکت کنترل کیفیت هوا در تهران اعلام کرد که در حال حاضر کیفیت هوای تهران خالص و با میانگین شاخص 37 است.

به گزارش مجله زنده خبری ، طبق پیش بینی های انجام شده توسط شرکت کنترل کیفیت هوا ، صبح روز یکشنبه (8 آوریل 1400) به دلیل وزش باد موثر در ساعات آخر ، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول و تمیز خواهد بود.

همچنین در طول روز ، با حاکمیت جو ناپایدار و وزش باد کارآمد ، شرایط مناسبی برای انتشار آلاینده ها فراهم می شود. در پایان روز یکشنبه ، 29 آوریل ، ادامه باد منجر به ایجاد یک وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق خواهد شد. با کاهش تدریجی سرعت باد تا صبح روز دوشنبه (9 آوریل 1400) و تجمع آلاینده ها در ساعات آخر در برخی از مناطق پر رفت و آمد ، احتمال ایجاد وضعیت ناسالم برای گروه های آسیب پذیر وجود دارد.

کاهش بی ثباتی جوی در طول روز از انتشار آلاینده ها جلوگیری می کند. با غالب بودن این شرایط جوی تا اواخر روز دوشنبه و افزایش ترافیک عصرگاهی ، انتظار می رود وضعیت ناسالم برای گروه های آسیب پذیر در بیشتر مناطق پایتخت ایجاد کند.

به گزارش مجله زنده خبری ، طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته با میانگین شاخص 91 در شرایط قابل قبولی بوده و کیفیت هوا با شاخص متوسط ​​37 همچنان تمیز است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا