اجتماعی

شرایط مساعد جوی تا اواخر وقت امروز در تهران

به گفته شرکت کنترل کیفیت هوا در تهران ، وزش باد موثر در این روز شرایط مناسبی را برای پراکندگی آلاینده ها فراهم می کند و شرایط جوی مطلوب تا اواخر روز سه شنبه ادامه خواهد داشت و علی رغم افزایش ترافیک عصرگاهی در بیشتر مناطق پایتخت ، وضعیت قابل قبول است

به گزارش مجله زنده خبری ، پیش بینی های انجام شده توسط شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد که صبح روز سه شنبه (10 آوریل 1400) کیفیت هوا در اکثر مناطق به دلیل کاهش ترافیک در حد قابل قبولی خواهد بود.

وزش باد موثر در طول روز شرایط مناسب برای انتشار آلاینده ها را فراهم می کند. شرایط جوی مطلوب تا پایان روز سه شنبه ادامه خواهد داشت و علی رغم افزایش ترافیک عصرگاهی در بیشتر مناطق پایتخت ، این امر منجر به ایجاد وضعیت قابل قبولی خواهد شد.

همچنین صبح روز چهارشنبه (11 آوریل 1400) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در حد قابل قبولی خواهد بود. وزش باد موثر در طول روز باعث پراکندگی آلاینده ها می شود و در غروب چهارشنبه با افزایش بی ثباتی جوی و احتمال بارش های متناوب ، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در حد قابل قبولی پیش بینی می شود.

به گزارش مجله زنده خبری ، طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته با میانگین شاخص 61 در شرایط قابل قبولی بوده و کیفیت هوا هم اکنون با میانگین شاخص 71 قابل قبول است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا